UHm. Sja, sorry. Het is gewoon zo, wind me gewoon zo op als ie zich zo gedraagt.quote:
Fijne avond Melke!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:37 schreef melke het volgende:
Ik ga er weer eens voor even vandoor! Tot laters!
En fijne avond allemaal!!
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
UHm. Sja, sorry. Het is gewoon zo, wind me gewoon zo op als ie zich zo gedraagt.![]()
rustig flugel, er is genoeg Bommie voor jullie allemaal!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Eeeeej![]()
Kontknijpen okay, maar dat Lassie-gebeuren is voor Flugel voorbehouden![]()
Hou op! Hou op! Oh nee! Ga door! Ga door!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:48 schreef versabommie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
vrouwen ......altijd nee nee nee niet doen .....ik wil het zo graag![]()
Zeg het maar, your place or minequote:Op vrijdag 30 december 2005 21:48 schreef versabommie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:48 schreef versabommie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
rustig flugel, er is genoeg Bommie voor jullie allemaal!![]()
Inderdaad!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:50 schreef cuall het volgende:
nou als je maar niet denkt dat alle vrouwen zo zijn hoor
![]()
Stop stop stop ga dooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:49 schreef demins het volgende:
[..]
Hou op! Hou op! Oh nee! Ga door! Ga door!![]()
Wat heb ik jou in godesnaam aangedaan dat je hedentendage je tegenover mij gedraagt als een zuur verbitterd kadavertje , lief?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:51 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Bij mij hoef je niet aan te komen hoor
ze is zelf 1 grote flirt die alleen maar wil spelen en niet liefhebbenquote:
IK heb het je net uitgelegd...quote:
Wake up!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:53 schreef versabommie het volgende:
ze is zelf 1 grote flirt die alleen maar wil spelen en niet liefhebben![]()
Godzijdank zijn er ook nog normale vrouwen zoals Snaptnix en Flugeltje
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat heb ik jou in godesnaam aangedaan dat je hedentendage je tegenover mij gedraagt als een zuur verbitterd kadavertje , lief?
Meisjes plagen enzo...quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Je doet ook altijd erg aardig tegen mij
![]()
Wie goed doet...........
Ze zullen de lange versie wel niet draaien (duurt 2,5 uur of zo), maar dit is zo'n geweldig nummer. Als dit in de 'Blue Note' in Venlo gedraaid werd betekende dat 'ROTZOOI'. En dat wilden we wel!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:55 schreef versabommie het volgende:
komend uur:
307 Iron Butterfly - In a gadda da vida 1970 268
hoe oud ben jij ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:59 schreef demins het volgende:
[..]
Ze zullen de lange versie wel niet draaien (duurt 2,5 uur of zo), maar dit is zo'n geweldig nummer. Als dit in de 'Blue Note' in Venlo gedraaid werd betekende dat 'ROTZOOI'. En dat wilden we wel!
Het jeugdsentiment is op afstand te ruiken!
Ik ook ff... net topspijkers gekeken... was wel lachen. Zometeen Lebbis en Jansenquote:
Oh dit doet me echt aan die goeie ouwe tijd denkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:59 schreef demins het volgende:
[..]
Ze zullen de lange versie wel niet draaien (duurt 2,5 uur of zo), maar dit is zo'n geweldig nummer. Als dit in de 'Blue Note' in Venlo gedraaid werd betekende dat 'ROTZOOI'. En dat wilden we wel!
Het jeugdsentiment is op afstand te ruiken!
In de lange versie de meest oeverloze drumsolo ever!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:04 schreef demins het volgende:
Daar gaat ie!
Slaap lekker superflugel... droom fijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:07 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ff uitgebreid in bad en dan m'n nestje in...
Geniet allemaal van de laatste nacht van 2005 en tot morgen
Zag ik jou ook niet op het concert van de New York Dolls in Paradiso?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh dit doet me echt aan die goeie ouwe tijd denken![]()
![]()
![]()
Truste Flugel tot morgenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:07 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:07 schreef flugeltje het volgende:
Neequote:Op vrijdag 30 december 2005 22:08 schreef demins het volgende:
[..]
Zag ik jou ook niet op het concert van de New York Dolls in Paradiso?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:11 schreef BONG4002 het volgende:
Wederom bedankt voor de's terug
Ik knalde net even offline ivm een instabiele verbinding het gaat nu weer goed maar het kan zijn dat ik ineens offline ben
Ik ken het ja... chello is de laatste tijd ook op sommige momenten zo traag als boter. Vooral met het openen van pagina's. Een andere DNS server invullen helpt niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:11 schreef BONG4002 het volgende:
Wederom bedankt voor de's terug
Ik knalde net even offline ivm een instabiele verbinding het gaat nu weer goed maar het kan zijn dat ik ineens offline ben
In dat geval alvastquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:11 schreef BONG4002 het volgende:
maar het kan zijn dat ik ineens offline ben
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:12 schreef cuall het volgende:
[..]
ja dat krijg je van al die illegale praktijken
![]()
Ik gebruik de DNS van mijn webhoster... Die zijn lekker snel...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:12 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ken het ja... chello is de laatste tijd ook op sommige momenten zo traag als boter. Vooral met het openen van pagina's. Een andere DNS server invullen helpt niet.
* BONG4002 gebruikt Multikabel, toch een van de betere kabelprovidersquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ken het ja... chello is de laatste tijd ook op sommige momenten zo traag als boter. Vooral met het openen van pagina's. Een andere DNS server invullen helpt niet.
Low level format... ben je overal vanafquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]Deze PC is knetterschoon heb eergisteren een harde Format gedaan
quote:
Allang gelezenquote:
Die van mij wel... rond de 850 kb/sec.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:13 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik gebruik de DNS van mijn webhoster... Die zijn lekker snel...
mijn downstream is nog steeds niet sneller btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |