zolang je jezelf voorsteld is het geen vreemdgaan meer!quote:
quote:
De standaarddingen. Studeren, relaxen, reizen, uitgaan, etcquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Ok, wat doe je zoal, buiten je tijd hier op het forum?
we verschillen een ietwat van mening....nu ...quote:
Wat zijn je passies in het leven?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:20 schreef melke het volgende:
[..]
De standaarddingen. Studeren, relaxen, reizen, uitgaan, etc
Daar heb je allemaal nog tijd voor, buiten dit forum.... WOW! Wanneer slaap je dan in godsnaam ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:20 schreef melke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:20 schreef melke het volgende:
[..]
Wist ik dat maar...quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat zijn je passies in het leven?
Ik heb genoeg aan zo'n 5 uren slaap per dag/nacht. Komt allemaal goed en doe het toch niet allemaal te gelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Daar heb je allemaal nog tijd voor, buiten dit forum.... WOW! Wanneer slaap je dan in godsnaam ?
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ik blijf die foto van Nathalie maar tegenkomen
Nu weer in het ontwerp je eigen pinpas topic
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ik blijf die foto van Nathalie maar tegenkomen
Nu weer in het ontwerp je eigen pinpas topic
http://www.filedump.nl/plaatjes/nathaliecc.gif
Ik heb inderdaad geen idee wat mijn ideale dreamjob zou zijn bijvoorbeeld. Wel dat ik unhappy ben met mijn huidige studie en motivatiedip.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:24 schreef cuall het volgende:
Oh, mijn dochter is met de hond in de sneeuw aan het spelen. Hij trekt haar vriendje op zijn snowboard, gaat héél hard, echt lol
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:26 schreef melke het volgende:
[..]
Dat is Peter z'n eigen pas volgens mij
Dochter 25. Vriend 80 kilo. Wat voor hond?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:24 schreef cuall het volgende:
Oh, mijn dochter is met de hond in de sneeuw aan het spelen. Hij trekt haar vriendje op zijn snowboard, gaat héél hard, echt lol
![]()
Was dat tijdens een MusicMeeting?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
Colin heeft een keer met Rod opgetreden in een grote cathedraal in Nijmegen. Achteraf was er een mini-meet waar ik nerveus met een LP hen op stond te wachten. Komt Rod op me aflopen, begint een gesprekje, totdat hij door had dat ik een handtekening van Colin wilde en niet van hem.
Sowwy
Nee, dat was... even denken.... hm... iets met bevrijdingsdag denk ik.quote:
Och aan elke job kleeft wel iets negatiefs hoor, maar je moet er wel iets in kwijt kunnen, want wer gaat een boel tijd in zitten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen idee wat mijn ideale dreamjob zou zijn bijvoorbeeld. Wel dat ik unhappy ben met mijn huidige studie en motivatiedip.
Heb daarnaast enkele andere passies die niks met studeren of werk te maken hebben, maar ik vraag me af of passies met werk te combineren is, en je dan ook nog genoeg aandacht aan je gezin kan besteden.
http://www.rodargent.com/unplugged.htmquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, dat was... even denken.... hm... iets met bevrijdingsdag denk ik.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:28 schreef demins het volgende:
[..]
Dochter 25. Vriend 80 kilo. Wat voor hond?
Dag Melkequote:Op vrijdag 30 december 2005 21:37 schreef melke het volgende:
Ik ga er weer eens voor even vandoor! Tot laters!
Houdoe en bedankt, ole olequote:Op vrijdag 30 december 2005 21:37 schreef melke het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:37 schreef melke het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:37 schreef melke het volgende:
En fijne avond allemaal!!
Doei Melkequote:Op vrijdag 30 december 2005 21:37 schreef melke het volgende:
Eeeeejquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:39 schreef Snaptnix het volgende:
Bommie!? Ik moet je toch even iets vragen
Ik durf het bijna niet te vragen....![]()
![]()
Kan je straks zomaar heel misschien, nog eens in m'n kont knijpen?![]()
Je had helemaal gelijk eerder vanavond hoor, het is een compliment. Eigenlijk vind ik het gewoon erglekker, vooral als jij het doet, windt dat me zo ontzettend op.![]()
En daarna, your place or mine? Wil dat likken als Lassie nu ook weleens meemaken.
Waaaaaaaaat?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:39 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Je had helemaal gelijk eerder vanavond hoor, het is een compliment. Eigenlijk vind ik het gewoon erglekker, vooral als jij het doet, windt dat me zo ontzettend op.![]()
En daarna, your place or mine? Wil dat likken als Lassie nu ook weleens meemaken.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:39 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
UHm. Sja, sorry. Het is gewoon zo, wind me gewoon zo op als ie zich zo gedraagt.quote:
Fijne avond Melke!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:37 schreef melke het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
UHm. Sja, sorry. Het is gewoon zo, wind me gewoon zo op als ie zich zo gedraagt.![]()
rustig flugel, er is genoeg Bommie voor jullie allemaal!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Eeeeej![]()
Kontknijpen okay, maar dat Lassie-gebeuren is voor Flugel voorbehouden![]()
Hou op! Hou op! Oh nee! Ga door! Ga door!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:48 schreef versabommie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
vrouwen ......altijd nee nee nee niet doen .....ik wil het zo graag![]()
Zeg het maar, your place or minequote:Op vrijdag 30 december 2005 21:48 schreef versabommie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:48 schreef versabommie het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
rustig flugel, er is genoeg Bommie voor jullie allemaal!![]()
Inderdaad!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:50 schreef cuall het volgende:
nou als je maar niet denkt dat alle vrouwen zo zijn hoor
![]()
Stop stop stop ga dooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:49 schreef demins het volgende:
[..]
Hou op! Hou op! Oh nee! Ga door! Ga door!![]()
Wat heb ik jou in godesnaam aangedaan dat je hedentendage je tegenover mij gedraagt als een zuur verbitterd kadavertje , lief?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:51 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Bij mij hoef je niet aan te komen hoor
ze is zelf 1 grote flirt die alleen maar wil spelen en niet liefhebbenquote:
IK heb het je net uitgelegd...quote:
Wake up!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:53 schreef versabommie het volgende:
ze is zelf 1 grote flirt die alleen maar wil spelen en niet liefhebben![]()
Godzijdank zijn er ook nog normale vrouwen zoals Snaptnix en Flugeltje
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat heb ik jou in godesnaam aangedaan dat je hedentendage je tegenover mij gedraagt als een zuur verbitterd kadavertje , lief?
Meisjes plagen enzo...quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Je doet ook altijd erg aardig tegen mij
![]()
Wie goed doet...........
Ze zullen de lange versie wel niet draaien (duurt 2,5 uur of zo), maar dit is zo'n geweldig nummer. Als dit in de 'Blue Note' in Venlo gedraaid werd betekende dat 'ROTZOOI'. En dat wilden we wel!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:55 schreef versabommie het volgende:
komend uur:
307 Iron Butterfly - In a gadda da vida 1970 268
hoe oud ben jij ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:59 schreef demins het volgende:
[..]
Ze zullen de lange versie wel niet draaien (duurt 2,5 uur of zo), maar dit is zo'n geweldig nummer. Als dit in de 'Blue Note' in Venlo gedraaid werd betekende dat 'ROTZOOI'. En dat wilden we wel!
Het jeugdsentiment is op afstand te ruiken!
Ik ook ff... net topspijkers gekeken... was wel lachen. Zometeen Lebbis en Jansenquote:
Oh dit doet me echt aan die goeie ouwe tijd denkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:59 schreef demins het volgende:
[..]
Ze zullen de lange versie wel niet draaien (duurt 2,5 uur of zo), maar dit is zo'n geweldig nummer. Als dit in de 'Blue Note' in Venlo gedraaid werd betekende dat 'ROTZOOI'. En dat wilden we wel!
Het jeugdsentiment is op afstand te ruiken!
In de lange versie de meest oeverloze drumsolo ever!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:04 schreef demins het volgende:
Daar gaat ie!
Slaap lekker superflugel... droom fijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:07 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ff uitgebreid in bad en dan m'n nestje in...
Geniet allemaal van de laatste nacht van 2005 en tot morgen
Zag ik jou ook niet op het concert van de New York Dolls in Paradiso?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh dit doet me echt aan die goeie ouwe tijd denken![]()
![]()
![]()
Truste Flugel tot morgenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:07 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:07 schreef flugeltje het volgende:
Neequote:Op vrijdag 30 december 2005 22:08 schreef demins het volgende:
[..]
Zag ik jou ook niet op het concert van de New York Dolls in Paradiso?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:11 schreef BONG4002 het volgende:
Wederom bedankt voor de's terug
Ik knalde net even offline ivm een instabiele verbinding het gaat nu weer goed maar het kan zijn dat ik ineens offline ben
Ik ken het ja... chello is de laatste tijd ook op sommige momenten zo traag als boter. Vooral met het openen van pagina's. Een andere DNS server invullen helpt niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:11 schreef BONG4002 het volgende:
Wederom bedankt voor de's terug
Ik knalde net even offline ivm een instabiele verbinding het gaat nu weer goed maar het kan zijn dat ik ineens offline ben
In dat geval alvastquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:11 schreef BONG4002 het volgende:
maar het kan zijn dat ik ineens offline ben
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:12 schreef cuall het volgende:
[..]
ja dat krijg je van al die illegale praktijken
![]()
Ik gebruik de DNS van mijn webhoster... Die zijn lekker snel...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:12 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ken het ja... chello is de laatste tijd ook op sommige momenten zo traag als boter. Vooral met het openen van pagina's. Een andere DNS server invullen helpt niet.
* BONG4002 gebruikt Multikabel, toch een van de betere kabelprovidersquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ken het ja... chello is de laatste tijd ook op sommige momenten zo traag als boter. Vooral met het openen van pagina's. Een andere DNS server invullen helpt niet.
Low level format... ben je overal vanafquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]Deze PC is knetterschoon heb eergisteren een harde Format gedaan
quote:
Allang gelezenquote:
Die van mij wel... rond de 850 kb/sec.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:13 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik gebruik de DNS van mijn webhoster... Die zijn lekker snel...
mijn downstream is nog steeds niet sneller btw
Schijnt niet altijd even goed te zijn voor je HDD (Write zeros is dus Low level) dat doe ik alleen in het uiterste geval, meeste virussen worden wel geautokilled met een volledige format (dus geen snelle)quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Low level format... ben je overal vanaf
Daarom ook dequote:Op vrijdag 30 december 2005 22:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Schijnt niet altijd even goed te zijn voor je HDD (Write zeros is dus Low level) dat doe ik alleen in het uiterste geval, meeste virussen worden wel geautokilled met een volledige format (dus geen snelle)
Hmmm heb zelf een 250Gig HDD van WDC, 7200RPM, en er zit een tooltje bij van de fabrikant zelf, staat zelfs op de support site van de garantieleverancier van deze PC dus misschien dat het met deze disk geen schade teweeg brengtquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daarom ook de. Bij de moderne harde schijven mag je het ook niet doen... gaat die geheid naar de knoppen van.
Postcode?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:15 schreef Foreverblue het volgende:
Die van mij wel... rond de 850 kb/sec.
http://www.nxs.nl/content/helpdesk/help/zonefile/quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:15 schreef Foreverblue het volgende:
Zou je die DNS willen geven, kijken of het helpt?
Slaap lekker flugelquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:07 schreef flugeltje het volgende:
die van mij rond de 2300 Kb/squote:Op vrijdag 30 december 2005 22:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Chello?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:17 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Postcode?
[..]
http://www.nxs.nl/content/helpdesk/help/zonefile/
of anders die van Easynet:
Nameservers (DNS):
Primaire DNS 212.0.224.53
Secundaire DNS 212.0.226.187
Dat is een knallende verbinding, ik moet het "maar" doen met 600Kb/squote:Op vrijdag 30 december 2005 22:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
die van mij rond de 2300 Kb/s
ja ik wilde voetbal en kreeg een videotheek on demand hahahahquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is een knallende verbinding, ik moet het "maar" doen met 600Kb/s
Toch wel goed dat Versatel moet ik zeggenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja ik wilde voetbal en kreeg een videotheek on demand hahahah
oja joh? meen je dat echt? Multikabelquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 gebruikt Multikabel, toch een van de betere kabelproviders
erotheek bedoel jequote:Op vrijdag 30 december 2005 22:22 schreef versabommie het volgende:
ja ik wilde voetbal en kreeg een videotheek on demand hahahah
Je klinkt als een Anti manquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:23 schreef cuall het volgende:
[..]
oja joh? meen je dat echt? Multikabel![]()
echt wreed man, een van de betere kabelproviders![]()
Pas maar op ik ga m'n matties er bijhalen.![]()
oja joh? meen je dat echt? God dank je!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mijn postcode is 3135... niet gaan stalken hequote:Op vrijdag 30 december 2005 22:17 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Postcode?
[..]
http://www.nxs.nl/content/helpdesk/help/zonefile/
of anders die van Easynet:
Nameservers (DNS):
Primaire DNS 212.0.224.53
Secundaire DNS 212.0.226.187
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmmm heb zelf een 250Gig HDD van WDC, 7200RPM, en er zit een tooltje bij van de fabrikant zelf, staat zelfs op de support site van de garantieleverancier van deze PC dus misschien dat het met deze disk geen schade teweeg brengt
Whahaha en waar heb jij last van, zo vlak voor 2006?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:25 schreef cuall het volgende:
[..]
oja joh? meen je dat echt? God dank je!![]()
Whouw echt wreed man![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:25 schreef Foreverblue het volgende:
Mijn postcode is 3135... niet gaan stalken he
Ow, ze is nog steeds niet terug?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:27 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben trouwens zo vrij geweest om een topic voor Cartwoman te maken :
Het grote overtuig Cartwoman terug te komen topic
Patserquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
die van mij rond de 2300 Kb/s
Heb haar niet gezien nog... flugel is er gelukkig wel nog.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, ze is nog steeds niet terug?
Zat haar kennelijk wel erg diep blijkbaar
Zo is dat!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:27 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik stalk niet... Ik word gestalked... he demins?
![]()
![]()
Nee joh, echt niet joh, God dank je!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je klinkt als een Anti man![]()
Lid van de "Patat Anti"?
Nee mijn dochter slaapt!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:29 schreef demins het volgende:
MAG IK BINNEN?
Precies, ik betaal ¤ 43 voor mijn snelheid, wil ik in de buurt komen van versabommie dan betaal ik zeker meer dan ¤ 100 en dat is het me net niet waard, ik surf meer dan dat ik aan het downen benquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Patser![]()
Ach... ik heb die snelheid niet eens nodig... zolang ik maar snel kan surfen.
Ik 49,95 per maand... Prima tevreden mee.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies, ik betaal ¤ 43 voor mijn snelheid, wil ik in de buurt komen van versabommie dan betaal ik zeker meer dan ¤ 100 en dat is het me net niet waard, ik surf meer dan dat ik aan het downen ben
Biertje?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Pas maar op ik ga m'n matties er bijhalen.![]()
Nee op oud&nieuwquote:
39,95quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Precies, ik betaal ¤ 43 voor mijn snelheid, wil ik in de buurt komen van versabommie dan betaal ik zeker meer dan ¤ 100 en dat is het me net niet waard, ik surf meer dan dat ik aan het downen ben
Idd, enige puntje van kritiek was dat ik een paar weken terug last had van een tragere verbinding dan normaal, met name in de avond, dat soort problemen kunnen ze vaak moeilijk traceren en meestal is het een capiciteits probleem aan hun kant, maar eerst willen ze perse een monteur langsturen om je modem te checken enzo, dat is het enige nadeel voor de rest primaquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik 49,95 per maand... Prima tevreden mee.
Oh FB meen je dat echt? God dank je! Ik ga het opschrijven hoor,quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mijn postcode is 3135... niet gaan stalken he
Dank je wel... ik ga ze gelijk proberen![]()
Nee, lijn 3... maar die lijkt niet meer te komen. Hoorde iets over gladheid of zoquote:
Dat is niet veel voor zo'n snelheid, toch ben ik tevreden met mijn abbo en bovendien heb ik speciaal een kabelgoot laten aanleggen die naar mn meterkast loopt dus een ADSL abbo geeft teveel rompslomp en bovendien kan ik geen Versatel ontvangen hier dus helaasquote:
Ben jij dat die aan de overkant staat te wachten?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, lijn 3... maar die lijkt niet meer te komen. Hoorde iets over gladheid of zo
Je mag ook wel zonder je matties komen hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh FB meen je dat echt? God dank je! Ik ga het opschrijven hoor,
echt wreed man, ik ga m'n matties er ook bijhalen en dan kom ik gezellig bij je langs![]()
![]()
Die aan het verkleumen is jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ben jij dat die aan de overkant staat te wachten?![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh FB meen je dat echt? God dank je! Ik ga het opschrijven hoor,
echt wreed man, ik ga m'n matties er ook bijhalen en dan kom ik gezellig bij je langs![]()
![]()
Oh ja FB, wat wreed, goed zeg, helemaal te gek goed verzonnen? God echt wreed man.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:27 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben trouwens zo vrij geweest om een topic voor Cartwoman te maken :
Het grote overtuig Cartwoman terug te komen topic
Pearl!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:37 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo iedereen
![]()
komweer
even
binnen
wapperen
![]()
OUd&nieuw is altijd supergezelligquote:
Hoi W_Pquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:37 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo iedereen
![]()
komweer
even
binnen
wapperen
![]()
Danquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:37 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo iedereen
![]()
komweer
even
binnen
wapperen
![]()
Zeker, het heeft meer dan Kerst (althans voor mij) alleen heb ik toevallig een kraslot (zo'n december kalender) en ik heb 9 kerstmannen dus moet er nog ééntje hebben (de 31ste) en dan heb ik heel erg zwaar misschien ¤ 100.000quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
OUd&nieuw is altijd supergezellig![]()
OH ja joh? meen je dat echt? Was toch pasenquote:
Hoi Snaptnixquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi W_P![]()
![]()
Gezellig weer hier hoor, lig compleet blauw van het lachen![]()
![]()
![]()
Spijkerman nog gezien?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:40 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoi Snaptnix![]()
ow gelukkig, tv is ook weer k*t dus dacht laat ik is even gaan spieken![]()
Over 10 minuutjes Lebbis en Jansen op ned. 3... zijn altijd goed vind ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:40 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoi Snaptnix![]()
ow gelukkig, tv is ook weer k*t dus dacht laat ik is even gaan spieken![]()
Was wel geinig... maar haalt het niet meer bij het format voor de verandering bij de VARA toen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Spijkerman nog gezien?
Ik vond het maar matigjes maargoed
Tja ging wel, kon beter vondt ikzelf misschien komt dat nogquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Spijkerman nog gezien?
quote:
Goed gezegdquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was wel geinig... maar haalt het niet meer bij het format voor de verandering bij de VARA toen.
Ik hoop het iigquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:42 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Tja ging wel, kon beter vondt ikzelf misschien komt dat nog![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:43 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Goed gezegd![]()
helemaal met je eens
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:39 schreef cuall het volgende:
[..]
OH ja joh? meen je dat echt? Was toch pasen![]()
Man echt wreed dit![]()
ga m'n matties er bijhalen, gaat niet goed
De ene keer wel en de andere keer niet, maar misschien zap ik dalijk wel ffquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Over 10 minuutjes Lebbis en Jansen op ned. 3... zijn altijd goed vind ik![]()
Vorig jaar viel tegen ja... maar normaal kijk ik er elk jaar naar uit. En zo ook nu. Dus ik ga jullie zo weer ff verlaten. Maar kom daarna natuurlijk weer hier koekeloerenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
De ene keer wel en de andere keer niet, maar misschien zap ik dalijk wel ff![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Spijkerman nog gezien?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker, het heeft meer dan Kerst (althans voor mij) alleen heb ik toevallig een kraslot (zo'n december kalender) en ik heb 9 kerstmannen dus moet er nog ééntje hebben (de 31ste) en dan heb ik heel erg zwaar misschien ¤ 100.000![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vorig jaar viel tegen ja... maar normaal kijk ik er elk jaar naar uit. En zo ook nu. Dus ik ga jullie zo weer ff verlaten. Maar kom daarna natuurlijk weer hier koekeloeren
Eh... Cuall... volgens mij hebben jij en je matties een joint teveel opquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Ooja joh?
Meen je dat echt? Nou ik heb het niet gezien,maar dank je!
Spijkerman is echt wreed man, ik en m'n matties kijken vaak
Wreed manquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:39 schreef cuall het volgende:
[..]
OH ja joh? meen je dat echt? Was toch pasen![]()
Man echt wreed dit![]()
ga m'n matties er bijhalen, gaat niet goed
En anders heb ik altijd zoals mn pa vroeger zei de "Vetlederen plak"quote:
Veel plezier FB en tot laterquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vorig jaar viel tegen ja... maar normaal kijk ik er elk jaar naar uit. En zo ook nu. Dus ik ga jullie zo weer ff verlaten. Maar kom daarna natuurlijk weer hier koekeloeren
Koekeloeren? oja joh?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Eh... Cuall... volgens mij hebben jij en je matties een joint teveel op![]()
Ja veel plezier en tot laterquote:
Er zíjn weldegelijk streams, alleen met testbeeld en achtergrond geluid, ze zijn dus nog aan het fietsen denk ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zijn ze nog steeds aan het fietsen?
ik mis de streams gewoon
Tot strakkiesquote:
Fietsende werklui?quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er zíjn weldegelijk streams, alleen met testbeeld en achtergrond geluid, ze zijn dus nog aan het fietsen denk ik
Ben je uitgegleden Cuallquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:48 schreef cuall het volgende:
[..]
Koekeloeren? oja joh?meen je dat echt? God dank je! Zwaai je dan wel ff
![]()
Echt wreed man,![]()
![]()
![]()
![]()
Dit kan ik alleen af zonder m'n matties![]()
Grappig, ik kan dat helaas niet (heb ABN)quote:
Hallo M-en-Aquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:50 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Tot strakkies
Wreed man, het lijkt hier wel gezellig, ik kom ff bij mijn matties koekeloeren
![]()
Dank je, gaat hier niet goed met de matties op Fok!quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:53 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo M-en-Awreed
dat je ook even komt koekeloeren, je matties heten je welkom
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:34 schreef demins het volgende:
Kunen julie dor en waterkran?
We kunen dor en wattercraan!
In ook dor en slutelgaat?
Jo, euk dor en slettulgat!
Kannen jolli up en blukfloet spilen!
Ju, dur kennen wie euk op spolen!
Vunden zmurven dinsen foen?
Jeu, meur alleun ap dut reffrijn!
Leuk, he?
Hoi hoi SuperMoMquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:54 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hij is geweldig Peter!!!!!!!!
Hoi allemaal(was ff Lost kijken)
Hoi Supertjequote:Op vrijdag 30 december 2005 22:54 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hij is geweldig Peter!!!!!!!!
Hahahahaquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:55 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dank je, gaat hier niet goed met de matties op Fok!![]()
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er zíjn weldegelijk streams, alleen met testbeeld en achtergrond geluid, ze zijn dus nog aan het fietsen denk ik
Hoe zou dat toch komenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:55 schreef A-en-M het volgende:
[..]
[..]
http://forum.v-friends.nl/viewtopic.php?t=9&postdays=0&postorder=asc&start=125quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:55 schreef A-en-M het volgende:
[..]
[..]
24/7 en 365 per jaar staan ze te snorren hierquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:50 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Tot strakkies
Wreed man, het lijkt hier wel gezellig, ik kom ff bij mijn matties koekeloeren
![]()
Leuk idee, T or Dare, mss kunnen we een TorD topic openen in BB zelfquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:59 schreef doka het volgende:
[..]
http://forum.v-friends.nl/viewtopic.php?t=9&postdays=0&postorder=asc&start=125
Hai SuperMomquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:54 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:59 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ohoh![]()
![]()
krijg ineens weer de neiging om te gaan wapperen
![]()
Thnxxxxxxxxxxxxxxxquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai SuperMom
Ik heb je avatar passend gemaakt
[afbeelding]
nu alquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Niet doen hoor, ik ben al weer genezen
![]()
Jammer, paste zo mooi bij jequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:03 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gemaakt om van jou te houwe, schatje! (Harko Wind)quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:05 schreef versabommie het volgende:
komend uur:
294 Bløf - Blauwe ruis 2002 269
293 Scorpions - Wind of change 1991 236
292 Herman van Veen - Suzanne 1969 339
291 Mike Oldfield - Tubular Bells 1974 302
290 Krezip - I would stay 2000 386
289 Bon Jovi - Always 1994 204
288 Herman van Veen - Liefde van later 1969 433
287 Bruce Springsteen - Dancing in the dark 1984 217
286 Acda & De Munnik - Mooi liedje 1997 419
285 Otis Redding - The dock of the bay 1968 257
284 Beatles - The long and winding road 1970 298
283 KISS - I was made for loving you 1979 166
282 Rowwen Hèze - De neus umhoeg 1995 ----
whahahaquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:03 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
"Jullie" hebben tenminste nog enigzins vervanging voor het streamkijken door te luisteren naar een of andere topzoveel... voor mij als radiohater is dat niet weggelegd.quote:
radiohaterquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
"Jullie" hebben tenminste nog enigzins vervanging voor het streamkijken door te luisteren naar een of andere topzoveel... voor mij als radiohater is dat niet weggelegd.
Ik zou er niet zonder kunnenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
"Jullie" hebben tenminste nog enigzins vervanging voor het streamkijken door te luisteren naar een of andere topzoveel... voor mij als radiohater is dat niet weggelegd.
radiohater Oh ja joh, God, ernstig hoor, nou ik vind die top 2000 anders hartstikke wreedquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan luister je toch via internet meequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:12 schreef cuall het volgende:
[..]
radiohater Oh ja joh, God, ernstig hoor, nou ik vind die top 2000 anders hartstikke wreed![]()
en mijn matties ook![]()
![]()
Moet ik ook!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:13 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dan luister je toch via internet mee![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:12 schreef cuall het volgende:
[..]
radiohater Oh ja joh, God, ernstig hoor, nou ik vind die top 2000 anders hartstikke wreed![]()
en mijn matties ook![]()
![]()
Hoi hoi,quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:13 schreef Manu82 het volgende:
een goedemorgen, en hier sneeuwt het eindelijk ook.....
Hee manuquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:13 schreef Manu82 het volgende:
Om er maar een woord aan te geven.quote:
Hoi Manuquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:13 schreef Manu82 het volgende:
Foutje, ( dat hadden der matties haar in gefluisterd ) maja ze dacht kom nou !!! das niet wreedquote:
quote:
Daarom, ik benijd jullie stiekem wel nu ik in het zwarte gat na BB ben gevallen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:11 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik zou er niet zonder kunnengezellig hoor lekker mee jengelen
![]()
Ahhhh.. ok. Ja dat kan natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Om er maar een woord aan te geven.
Van radio luisteren ga ik gruwelen... ben zo'n verwend kreng die alleen muziek wenst te horen die ik zelf uitkies.
Manu!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:13 schreef Manu82 het volgende:
ohquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Daarom, ik benijd jullie stiekem wel nu ik in het zwarte gat na BB ben gevallen.![]()
Kom maar Alter, klets gezellie mee joh!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Daarom, ik benijd jullie stiekem wel nu ik in het zwarte gat na BB ben gevallen.![]()
Cool wreed... als je er van houdt dan he.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:12 schreef cuall het volgende:
[..]
en mijn matties ook![]()
![]()
Ik was eerder!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:17 schreef versabommie het volgende:
EN ZE GEEFT JE PEPERMUNTIES......LALALALAA
Dat bespaar ik mezelf graag... ik lees wel met jullie mee.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:13 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dan luister je toch via internet mee![]()
Niet!? natuurlijk wel iedereen heeft toch mattiesquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Cool wreed... als je er van houdt dan he.
ik heb geen matties, dat moge duidelijk zijn
Hallo Manuquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:13 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:20 schreef versabommie het volgende:
291 Mike Oldfield - Tubular Bells 1974 302
Is ook leuk kan ook leuk zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat bespaar ik mezelf graag... ik lees wel met jullie mee.
Ik ook, luister ook niet via internet mee en heb niet eens aansluiting voor radio hierquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat bespaar ik mezelf graag... ik lees wel met jullie mee.
Er staan zeer zeker mooie nummers tussen (wat haast niet kan missen tussen 2000 nr.'s), maar die hoor ik toch wel als ik zo 1 x in het jaar een sentimental musical journey heb.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ahhhh.. ok. Ja dat kan natuurlijk.
Maar de top2000 is voornamelijk mooie muziek![]()
Nee, al een paar uur, maar de vorige keer dat ik hier was zei ik dat er hier nog geen sneeuw lag snapjequote:
Nou Joh, join the party, gezellig hoor, je mag naar je eigen muziek blijven luisteren hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ken jij Harko Wind (1979)? Voorloper van Jaques Plafond! (Hoor de hits zoals de Amerikanen ze zouden horen als ze Nederlands zouden spreken).quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:20 schreef versabommie het volgende:
ADRIAAAAAAANTJUUUUUUUUH
Zelfs ik snap 't nuquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, al een paar uur, maar de vorige keer dat ik hier was zei ik dat er hier nog geen sneeuw lag snapje
Dankje MOM.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Kom maar Alter, klets gezellie mee joh!![]()
Nou dan worden wij toch je mattiesquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
ik heb geen matties, dat moge duidelijk zijn
Ja ik snap hetquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, al een paar uur, maar de vorige keer dat ik hier was zei ik dat er hier nog geen sneeuw lag snapje
He val ik meteen door de mand.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:19 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Niet!? natuurlijk wel iedereen heeft toch matties![]()
kent ik maar niet zo intensief als plafond...79 was ik wel 7 !quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:24 schreef demins het volgende:
[..]
Ken jij Harko Wind (1979)? Voorloper van Jaques Plafond! (Hoor de hits zoals de Amerikanen ze zouden horen als ze Nederlands zouden spreken).
Roel!!!!!!! Echt wreed manquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
He val ik meteen door de mand.
ik vond het wel stoer staan
ow dat toch nog. Ik dacht dat ik niet meer welkom was toen ik vanmiddag zei dat het oude muziek was waar niks aan wasquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou Joh, join the party, gezellig hoor, je mag naar je eigen muziek blijven luisteren hoor![]()
Het is in elk geval vermakelijk, kan ik als lurker van zo'n 1000plusdelen uit ervaring vertellen.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:26 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
He val ik meteen door de mand.
ik vond het wel stoer staan
Ik ga de omgekeerde weg morgenvroeg, ghighi, morgenvroeg om 5 uur opstaan of tot 5 uur wakker blijven en dan om 635 de trein in zuthpen, voorzover die rijd:)quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:25 schreef SuperMOM het volgende:
Manu!!!!!!!! Waar ben je nu??? Heb me ongerust gemaakt om je! Heb het zelfs tegen mijn man gezegd, ja er is iemand op Fok, maar die zit in Engeland he, en die vliegt nu terug naar Nederland he, en jeetje zeg ja god jee met die sneeuw weet je ja jeetje god zeg.....
Manu is nu in NL en vliegt morgen toch terug?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:25 schreef SuperMOM het volgende:
Manu!!!!!!!! Waar ben je nu??? Heb me ongerust gemaakt om je! Heb het zelfs tegen mijn man gezegd, ja er is iemand op Fok, maar die zit in Engeland he, en die vliegt nu terug naar Nederland he, en jeetje zeg ja god jee met die sneeuw weet je ja jeetje god zeg.....
Avond Bartoliquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ow dat toch nog. Ik dacht dat ik niet meer welkom was toen ik vanmiddag zei dat het oude muziek was waar niks aan was![]()
Er zijn mensen die het "een hinderlijke avatar" zouden noemenquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:28 schreef cuall het volgende:
[..]
hij is niet zo heel erg fijn als ik het mag zeggen
![]()
Hij geeft een irri fltsjequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:28 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Hoi Bartoliquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ow dat toch nog. Ik dacht dat ik niet meer welkom was toen ik vanmiddag zei dat het oude muziek was waar niks aan was![]()
Maar toch een wonderkind??quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
kent ik maar niet zo intensief als plafond...79 was ik wel 7 !
Wrom nie?? Vinnet wel mooiquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:28 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ohw wat een opluchting... dan zet ik de D & B hier een stukkie harder.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou Joh, join the party, gezellig hoor, je mag naar je eigen muziek blijven luisteren hoor![]()
Hee Mabellequote:Op vrijdag 30 december 2005 23:29 schreef Mabelle het volgende:
Hey... ff weg geweest maar zie dat we gelukkig nog "on air" zijn
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Maar je bent al geland in Nederland?? Pfff geef het ff door joh, maak ik me ongerust hier!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ga de omgekeerde weg morgenvroeg, ghighi, morgenvroeg om 5 uur opstaan of tot 5 uur wakker blijven en dan om 635 de trein in zuthpen, voorzover die rijd:)
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Maar je bent al geland in Nederland?? Pfff geef het ff door joh, maak ik me ongerust hier!![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:29 schreef Mabelle het volgende:
Hey... ff weg geweest maar zie dat we gelukkig nog "on air" zijn
![]()
Wat doe je eigenlijk in Manchester Manu, dat je steeds heen en weer reist?quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ga de omgekeerde weg morgenvroeg, ghighi, morgenvroeg om 5 uur opstaan of tot 5 uur wakker blijven en dan om 635 de trein in zuthpen, voorzover die rijd:)
Ik was vorige week al geland, het is meer van belang of ik morgen uberhaupt mijn ticket kan krijgen. We zijn om 8.22 op schiphol als de treinen goed lopen en hebben dan nog een half uur om de tickets te halen, maar als het dus mis gaat lopen hebben we een redelijk groot probleem...quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Maar je bent al geland in Nederland?? Pfff geef het ff door joh, maak ik me ongerust hier!![]()
Hij gaat vannacht terug maar Engeland MOM dus hij is nu in Nederland maar het is even afwachten of hij kan vliegen vanwege het slechte weerquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee, hij valt tegen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:28 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:32 schreef lovebear het volgende:
Twee blinden mannen gaan met de trein van Amsterdam naar Scheveningen.
In die trein zit ook een lekkere vrouw, die die mannen wel aantrekkelijk vind.
De vrouw knipoogd noor de mannen, maar die geven geen reactie.
Nu denkt de vrouw: he wat raar en ze trekt haar BH uit.
Waar de mannen ook niet op reageren.
En ze begint aan haar zelf te twijfelen of ze niet mooi genoeg is.
Ze zet nu alles op het spel
en trekt al haar kleren uit en gaat met haar benen wijd tegen over de mannen zitten.
Waarop de ene bline tegen de andere zegt.
He ik ruik vis volgens mij zijn we er
En helemaal zelf bedacht!~quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:32 schreef lovebear het volgende:
Twee blinden mannen gaan met de trein van Amsterdam naar Scheveningen.
In die trein zit ook een lekkere vrouw, die die mannen wel aantrekkelijk vind.
De vrouw knipoogd noor de mannen, maar die geven geen reactie.
Nu denkt de vrouw: he wat raar en ze trekt haar BH uit.
Waar de mannen ook niet op reageren.
En ze begint aan haar zelf te twijfelen of ze niet mooi genoeg is.
Ze zet nu alles op het spel
en trekt al haar kleren uit en gaat met haar benen wijd tegen over de mannen zitten.
Waarop de ene bline tegen de andere zegt.
He ik ruik vis volgens mij zijn we er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |