abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 januari 2006 @ 23:03:34 #76
87694 Robin__
letitredno
pi_33850002
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:00 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Tja aangezien jij geen 10 euro te besteden hebt ben je het niet he
Nee dat was niet de reden prijs/kwaliteits verhouding enzo...
pi_33850043
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:00 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Tja aangezien jij geen 10 euro te besteden hebt ben je het niet he
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
  zondag 8 januari 2006 @ 23:15:17 #78
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_33850591
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Ah oke dus de spermabank vond jouw genetisch materiaal dermate slecht, dat ze jouw hebben geweigerd?? Ach als ik je fotoboek check snap ik wel waarom......
Martijn-Krabbe-On-Crack-wannabe
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
  maandag 9 januari 2006 @ 15:28:45 #79
134435 Verlosser
Yeah that's right
pi_33867458
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:03 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Shit men wat ben jij voor een fokking Loser dat je er voor moet betalen man Lelijke Apekop
Ben ik nou zo doof of ben jij nou zo blind
pi_33867669
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:12 schreef TranceAction het volgende:
Elke dag reis ik met het openbaar vervoer in A'dam en wat mij dan opvalt is dat de meeste zijn bevuild met graffiti. Zelfs de tunnels waar de metro door rijdt staan vol met de grootst denkbare onzin. Ik vraag me af wat voor losers zitten hier achter. Waar denk jij het recht vandaan te halen om alles maar te vervuilen en de belastingbetaler op te zadelen met miljoenen aan schoonmaakkosten. Hun eigen huis vervuilen...nee toch maar niet he. En ze doen het heel laf weet je wel, s'nachts als niemand er is. Over laffe honden gesproken. Nee honden doen niets in het geniep dus jullie zijn niet eens met honden te vergelijken. Durven jullie niet overdags als de spoorwegpolitie er is jullie activiteiten te ontplooien? Oh nee, daar heb je lef voor nodig en dat is net wat bij jullie ontbreekt he.

Is het de bedoeling dat als je met je mongoloide vriendjes langs jullie "kunstwerk" rijden dat je dan kan zeggen "hee da heb ik gedaan" en dat het mogoloide vriendje dan zegt "zo jij bent stoer zeg"? Of wat zit hier achter? Ben je vroeger te vaak op je hoofd geslagen of heb je te veel sperma van je pa moeten slikken?

Ik hoop dat jullie en jullie omgeving een pijnlijke vorm van kanker krijgen. Voor degenen die een familielid aan kanker zijn kwijtgeraakt . Verder hoop ik dat de politiek jullie schorum hard zal aanpakken. Jullie zijn wat mij betreft gewoon terroristen en waarschijnlijk houden jullie elke maand netjes jullie handjes omhoog, zodat die gevuld kan worden door belastingbetalers als ik.
Als ik weet wie je bent krijg je gewoon klappen gast.
  maandag 9 januari 2006 @ 20:50:34 #81
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_33879789
quote:
Op maandag 9 januari 2006 15:34 schreef moisturizer het volgende:

[..]

Als ik weet wie je bent krijg je gewoon klappen gast.
Als je weet wie ik ben?? Ach man je weet geeneens wie je vader is man
  dinsdag 10 januari 2006 @ 13:40:41 #82
107692 Martuh
Jepperdepep
pi_33901032
Haha wat ben jij een nerdje. Trek liever je bek open tegen die gasten zelf ipv achter je computertje...
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''
(Fabio Capello)
pi_33915644
Ik heb er ook een aantal gemaakt maar dan op gebouwen die toch gesloopt gingen worden of die toch oerlelijk waren. Daarnaast heb ik mn kamer ook geverfd.

Over belasting geld gesproken, daar worden ook nutteloze kruisrakketten van gekocht maar daar hoor ik je niet over. En kanker komt niet voor in mijn familie. Even dimmen he
pi_33915914
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:12 schreef TranceAction het volgende:
-blaatverhaal over graffiti-
heb je dr last van?
nee?
blaat dan niet

ik vind graffity over het algemeen mooi, hier in delft in de tunnel onder het spoor door hangen altijd hele mooie kunstwerken!

alleen de makers van die kansloze handtekeningen, hakenkruizen, en vuige teksten, en dan het liefst op kunstwerken, die mogen ze opsluiten!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 20:39:09 #85
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_33916259
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 20:25 schreef -Beer- het volgende:
Ik heb er ook een aantal gemaakt maar dan op gebouwen die toch gesloopt gingen worden of die toch oerlelijk waren. Daarnaast heb ik mn kamer ook geverfd.

Over belasting geld gesproken, daar worden ook nutteloze kruisrakketten van gekocht maar daar hoor ik je niet over. En kanker komt niet voor in mijn familie. Even dimmen he
Oke dus jij bent ook zon loser. He laffe hond ik wed dat jij het alleen durft als er niemand in de buurt is of nie? Ja en kruisraketten...we leven in een democratie en daar ben ik voorstander van. Dit houdt dus in de partij met de meeste stemmen de macht heeft en als die partij(en) kruisraketten willen kopen is dat een democratisch besluit net zoals het besluit dat het aanbrengen van graffiti op andermans spullen verboden is.
pi_33916317
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 20:39 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Oke dus jij bent ook zon loser. He laffe hond ik wed dat jij het alleen durft als er niemand in de buurt is of nie? Ja en kruisraketten...we leven in een democratie en daar ben ik voorstander van. Dit houdt dus in de partij met de meeste stemmen de macht heeft en als die partij(en) kruisraketten willen kopen is dat een democratisch besluit net zoals het besluit dat het aanbrengen van graffiti op andermans spullen verboden is.
moet je ongesteld worden ofzo
  dinsdag 10 januari 2006 @ 20:40:37 #87
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_33916333
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 20:31 schreef mcDavid het volgende:

[..]

heb je dr last van?
nee?
blaat dan niet

ik vind graffity over het algemeen mooi, hier in delft in de tunnel onder het spoor door hangen altijd hele mooie kunstwerken!

alleen de makers van die kansloze handtekeningen, hakenkruizen, en vuige teksten, en dan het liefst op kunstwerken, die mogen ze opsluiten!
Mooi lelijk, daar gaat het helemaal niet om. Het gaat om het feit dat die losers vinden het recht te hebben andermans spullen te bekladderen. Jij zegt dat je het mooit vind. Als jij wakker wordt en iemand heeft graffiti op jouw beste jas gespoten, vind je het dan nog zo mooi?
  dinsdag 10 januari 2006 @ 20:41:17 #88
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_33916356
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 20:40 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Nee maar je moeder wel, want ze had vandaag geen klanten
  dinsdag 10 januari 2006 @ 20:43:41 #89
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_33916435
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 20:40 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Check fotoboek;

Shit man waar heb jij die grafbek vandaan?? Volgens mij komen je voorouders uit Urk of nie
Geen vriendin he he he hoe zou dat nou toch komen
pi_33916703
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 20:40 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Mooi lelijk, daar gaat het helemaal niet om. Het gaat om het feit dat die losers vinden het recht te hebben andermans spullen te bekladderen. Jij zegt dat je het mooit vind. Als jij wakker wordt en iemand heeft graffiti op jouw beste jas gespoten, vind je het dan nog zo mooi?
op een of andere manier heb ik nog nooit gehoord van graffiti spuiters die op jassen spuiten
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 20:41 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Nee maar je moeder wel, want ze had vandaag geen klanten
klopt, ze hoefde vandaag niet te werken. maar of ze ongesteld is weet ik niet, en ik zie ook niet in wat dit ermee te maken heeft
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 20:43 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Check fotoboek;

Shit man waar heb jij die grafbek vandaan?? Volgens mij komen je voorouders uit Urk of nie
Geen vriendin he he he hoe zou dat nou toch komen
maak zelf ook een fotoboek aan dan!
beetje laag om in een discussie over graffiti ineens mensen om hun uiterlijk af te gaan zeiken als je jezelf klemgelult hebt, vind je niet?

maargoed, je moest ongesteld worden, da's waar ook
pi_33916736
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 20:43 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Bla enzo
Mag ik op jou hoofd poepen?
pi_33917520
ik had eigenlijk op nog een reactie gehoopt
  dinsdag 10 januari 2006 @ 21:11:47 #93
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_33917554
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 20:50 schreef mcDavid het volgende:

[..]

op een of andere manier heb ik nog nooit gehoord van graffiti spuiters die op jassen spuiten
[..]

klopt, ze hoefde vandaag niet te werken. maar of ze ongesteld is weet ik niet, en ik zie ook niet in wat dit ermee te maken heeft
[..]

maak zelf ook een fotoboek aan dan!
beetje laag om in een discussie over graffiti ineens mensen om hun uiterlijk af te gaan zeiken als je jezelf klemgelult hebt, vind je niet?

maargoed, je moest ongesteld worden, da's waar ook
Shit man jij bent net zo dom als je lelijk bent. Jij snapt de vergelijking met die jas niet?? Jij hebt nog nooit gehoord van graffitispuiters die op jassen spuiten...duuuuh. Het gaat om het principe "andermans eigendom bekladden". Jij vind graffiti mooi zolang het niet op jouw spullen gebeurd. Een beetje schijheilig vind je niet. Ik durf te wedden dat die graffitispuiters op het moment iemand hun spullen vervuilt of beschadigt zij het hardst tekeer gaan laffe honden.

Enne over je uiterlijk...wat is daar nou laag aan? Je bent gewoon lelijk man..deal with it
  dinsdag 10 januari 2006 @ 21:15:00 #94
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_33917685
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 20:51 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:

[..]

Mag ik op jou hoofd poepen?
Shit man, dat jarelange sexueel misbruik door je pa en de rest heeft wel zijn sporen achter gelaten he lelijke berggeit. Ik zal dat sikje eens van je bek trekken man.
pi_33917831
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:11 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Shit man jij bent net zo dom als je lelijk bent. Jij snapt de vergelijking met die jas niet?? Jij hebt nog nooit gehoord van graffitispuiters die op jassen spuiten...duuuuh. Het gaat om het principe "andermans eigendom bekladden". Jij vind graffiti mooi zolang het niet op jouw spullen gebeurd. Een beetje schijheilig vind je niet. Ik durf te wedden dat die graffitispuiters op het moment iemand hun spullen vervuilt of beschadigt zij het hardst tekeer gaan laffe honden.
mensen die dit doen, zijn over het algemeen degenen die van die inspiratieloze tags kladderen, dat keurde ik ook af

behalve dan als ze het in een donkere metro tunnel doen ofzo, dan hebben zij ook weer hun lolletje, en daar heeft niemand er last van
quote:
Enne over je uiterlijk...wat is daar nou laag aan? Je bent gewoon lelijk man..deal with it
heb er echt geen problemen mee dat jij me lelijk vind hoor
maar je start een topic over graffiti, als iemand dan een mening geeft die je niet bevalt, probeer dat dan met argumenten te weerleggen, niet door in het wilde weg wat beledigingen te scheeuwen

you just made my day!
  dinsdag 10 januari 2006 @ 21:18:41 #96
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_33917847
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 13:40 schreef Martuh het volgende:
Haha wat ben jij een nerdje. Trek liever je bek open tegen die gasten zelf ipv achter je computertje...
Mn bek opentrekken?? Ik schop die spuitbus zo diep in hun hol dat ze nog 5 maanden verf schijten, ware het niet dat die ratten zo laf zijn dat ze alleen 's nachts uit hun holen komen, als niemand er is.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 21:20:56 #97
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_33917944
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:18 schreef mcDavid het volgende:

[..]

mensen die dit doen, zijn over het algemeen degenen die van die inspiratieloze tags kladderen, dat keurde ik ook af

behalve dan als ze het in een donkere metro tunnel doen ofzo, dan hebben zij ook weer hun lolletje, en daar heeft niemand er last van
[..]

heb er echt geen problemen mee dat jij me lelijk vind hoor
maar je start een topic over graffiti, als iemand dan een mening geeft die je niet bevalt, probeer dat dan met argumenten te weerleggen, niet door in het wilde weg wat beledigingen te scheeuwen

you just made my day!
Dat je het geen probleem vind dat ik jou lelijk vind geloof ik nog wel maar wat vind je van het feit dat heel vrouwelijk Nederland jou lelijk vind
pi_33917970
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:18 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Mn bek opentrekken?? Ik schop die spuitbus zo diep in hun hol dat ze nog 5 maanden verf schijten, ware het niet dat die ratten zo laf zijn dat ze alleen 's nachts uit hun holen komen, als niemand er is.
*probeert zich voor zich te zien hoe een puisterige nerd die nooit buiten komt, met geen greintje kracht in zijn armen, en het intellect van een afgekeurde triangeljosti probeert een graffiti spuiter aan te vallen
pi_33918227
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:15 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Shit man, dat jarelange sexueel misbruik door je pa en de rest heeft wel zijn sporen achter gelaten he lelijke berggeit. Ik zal dat sikje eens van je bek trekken man.
Weet je dat je serieus best als een agressief persoon overkomt. Volgens mij zit er behoorlijk wat frustratie bij jou... En dat bedoel ik niet als grap.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 21:31:31 #100
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_33918395
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 21:21 schreef mcDavid het volgende:

[..]

*probeert zich voor zich te zien hoe een puisterige nerd die nooit buiten komt, met geen greintje kracht in zijn armen, en het intellect van een afgekeurde triangeljosti probeert een graffiti spuiter aan te vallen
Wat zeg je Dennis-Bergkamp-on Crack ? Shit man ik dacht dat ik een schaap hoorde schijten... Maar goed kijk eens in de spiegel en zie wat jarenlange inteelt-voortplanting kan uitrichten. Dus voortaan van je zusje afblijve he. Nee dat jij meer kracht in je armen heb geloof ik meteen Vooral in je rechter onderarm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')