abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33556472
Ik ben op zoek naar een ATX bigtower behuizing. De enige eisen die ik stel aan de behuizing zijn dat er 7 tot 8 uitbreidingsgleuven voor insteekkaarten (PCI/AGP) aan de achterkant van de kast zitten en dat het metaal waar de kast van gemaakt is van redelijke kwaliteit is. Hoe de rest van de kast er uit ziet is niet belangrijk want het enige waar ik in geinteresseerd ben is het gedeelte waar je de insteekkaarten op vast schroeft.

Een goed voorbeeld van waar ik in geinteresseerd ben:

Het liefst in de omgeving van Amersfoort/Zeist/Utrecht/Nijkerk en als het nodig is wil ik de behuizing (het losse onderdeel mag ook maar ik neem aan dat je liever de hele kast kwijt bent ) ook komen ophalen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Steijn op 30-12-2005 21:17:45 ]
pi_33579040
Kick. Niemand nog een oude Chieftec kast ofzo?
pi_33615157
Ik heb nog een no-name bigtower staan voor 10 euro in Ede.
pi_33615193
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:33 schreef schvvmert het volgende:

Ik heb nog een no-name bigtower staan voor 10 euro in Ede.
Heb je een foto van de achterkant van de kast? Dat is namelijk nogal kritisch, ik heb de kast nodig voor een casemod dus vandaar.
pi_33615426
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:35 schreef Steijn het volgende:

[..]

Heb je een foto van de achterkant van de kast? Dat is namelijk nogal kritisch, ik heb de kast nodig voor een casemod dus vandaar.
Die kast staat ergens in de berging. Maar achterkant lijkt veel op de foto.
Bij deze zit boven het slot voor AGP en onder een kleiner gat voor 1 Fan nog een plat stukje voor 2 Com poorten naast het I/O shield.
pi_33617518
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:47 schreef schvvmert het volgende:
Die kast staat ergens in de berging. Maar achterkant lijkt veel op de foto.
Bij deze zit boven het slot voor AGP en onder een kleiner gat voor 1 Fan nog een plat stukje voor 2 Com poorten naast het I/O shield.
Oke, dat klinkt wel goed. Ik heb nog een aantal andere mogelijke koopjes gevonden dus ik wil even de uitkomst daarvan afwachten. Maar ik zal je aanbod onthouden.
pi_33917005
Ik heb ook nog een wel een leuke kast. Het is niet de mooiste maar heeft wel 7 uitbreidingssloten.

Er zit ook nog een AOpen 300 Watt voeding in (met stille 12cm fan), waarvan ik niet weet of ie nog helemaal in orde is.

Laat maar weten wat je er voor over hebt. Hij is op te halen in Delft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')