Ik denk dat ook ja. Helaas.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, want toen hoefde SCH niet meer zo nodig, dus werd jullie de gelegenheid geboden om nog aan voetballen toe te komen![]()
Verloren op inzet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:53 schreef twi het volgende:
Toch triest dat we pas vanaf de 80e minuut zijn gaan voetballen
Hoeveel heb je ingezet?quote:
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:56 schreef SCH het volgende:
Wie feliciteert mij?
Gefeliciteerd, verdiende zege.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:56 schreef SCH het volgende:
Wie feliciteert mij?
Ik, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:56 schreef SCH het volgende:
Wie feliciteert mij?
Toen begon Ajax pas fel de duels aan te gaan met dikke slidings en stevige schouderduwen. Natuurlijk zakte Heerenveen in zodat er ook gevoetbald kon worden, maar ik heb het meer over de onderlinge duels die gewoon feller waren van Ajax-kant.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:55 schreef cultheld het volgende:
Nee hoor, want toen hoefde SCH niet meer zo nodig, dus werd jullie de gelegenheid geboden om nog aan voetballen toe te komen![]()
Vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:56 schreef SCH het volgende:
Wie feliciteert mij?
Stond jij ook op het veld dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:56 schreef SCH het volgende:
Wie feliciteert mij?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:57 schreef Eilanden het volgende:
4-2 is inderdaad beter dan 4-0 inderdaadmaar nog wel altijd 0 punten
Hij hing al in de lucht he?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:58 schreef SoA-Holic het volgende:
Gefeliciteerd aan alle heerenveen-fans, jullie de 3 punten wij klaas-jan.
Wij zijn altijd eerlijk. Als we verdiend verliezen, geven we dat altijd toequote:Op vrijdag 30 december 2005 21:59 schreef SCH het volgende:
De sportiviteit van de Ajacieden is goed, is wel eens minder. Klasse
Wordt gewoon een leuke 2e seizoenshelft. Kan me niet heugen dat de competitie zo open was bij de winterstop.
Inderdaad. Vorig jaar werden rond deze tijd alvast de festiviteiten rondom het kampioenschap in Eindhoven gepland.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:59 schreef SCH het volgende:
De sportiviteit van de Ajacieden is goed, is wel eens minder. Klasse
Wordt gewoon een leuke 2e seizoenshelft. Kan me niet heugen dat de competitie zo open was bij de winterstop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |