Kan me niet voorstellen dat iemand t geloofde... Alhoewel ik Copycat een aardig domme doos begon te vinden...quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:25 schreef Bupatih het volgende:
Ik wist het al langer, maar toch weer knap hoe je het flikt dat er veel in trappen.
Oh, gelukkig, ik was 'm vergeten op te slaan voordat ik 'm verwijderde.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:47 schreef Croupouque het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waaruit iemand zou moeten opmerken dat Ramona zwanger is, en dat RobbieRicardo zomaar de mails van zijn vriendin leest.
dat het een kloon was vermoedde ik wel, niet dat hij van jou was, maar echt chapeau voor de manier waarop je dit gedaan hebtquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:31 schreef Croupouque het volgende:
Maar niemand wist toch dat ik het was, hè?
Ik kon het me niet voorstellen dat er iemand zo dom kon zijn, maar de stelligheid waarmee alles werd gebracht, inclusief pics en het feit dat er wel meer ontzettend domme users rondlopen deed me toch twijfelen...quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:46 schreef JoeyT het volgende:
Kan me niet voorstellen dat iemand t geloofde... Alhoewel ik Copycat een aardig domme doos begon te vinden...
Jawel. Behalve dat je één van de weinige met goede, consequente kloons bent, wist ik toen ik dit las, zeker dat jij het was.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:31 schreef Croupouque het volgende:
Maar niemand wist toch dat ik het was, hè?
Hoe maak je dat daar uit op dan?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:12 schreef Reese het volgende:
Croupouque: hulde, hulde, hulde! Briljante uitvoering, ik heb verschrikkelijk om 'RR' en zijn avonturen () gelachen.
[..]
Jawel. Behalve dat je één van de weinige met goede, consequente kloons bent, wist ik toen ik dit las, zeker dat jij het was.
Nog een belangrijke vraag: op wie heb je het karakter van RR gebaseerd?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |