dan mag je nu weer....quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik tijdens de reclames![]()
U2 draaiden ze ook niet in zijn geheelquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:58 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat het de lange versie is![]()
Zouden ze ook de albumversie van In a gadda da vida draaien?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:58 schreef cafca het volgende:
Ik kijk meer uit naar het uur daarna, met Iron Butterfly & Jethro Tull
Maar Yes gisteren, daarentegen....quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
U2 draaiden ze ook niet in zijn geheel![]()
Die is idd goed....quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:59 schreef nipeng het volgende:
318 Marco Borsato - Ik leef niet meer voor jou 1996 224![]()
![]()
ja maar dat was 's nachts...quote:
Zou wel leuk zijn, maar ik ben bang van niet....quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:00 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Zouden ze ook de albumversie van In a gadda da vida draaien?![]()
Dat is wel de mooiste versie...quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:00 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Zouden ze ook de albumversie van In a gadda da vida draaien?![]()
eens! Draai dan 2x you're so vainquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:03 schreef cafca het volgende:
Ik vond het ook jammer dat ze vanmiddag niet het origineel van Is she really going out with him draaiden, maar die vreselijke a capella versie
nou....dat hoeft nou ook weer niet..quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
eens! Draai dan 2x you're so vain![]()
Dat hoeft welquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:05 schreef cafca het volgende:
[..]
nou....dat hoeft nou ook weer niet..
oke dan ipv katiequote:Ik had op dat nummer van Joe Jackson gestemd, maar ik bedoelde wel het origineel...
Of in plaats van dit nummer...quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat hoeft wel![]()
[..]
oke dan ipv katiemelua
Eric Claptonquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:08 schreef Jane het volgende:
En dan zijn Layla en Wonderful Tonight ook nog eens voor Patti Boyd geschreven.
populair wijfke, stel je voor dat ze nu zou oud zou zijn en dus een stuk knapperquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:08 schreef Jane het volgende:
En dan zijn Layla en Wonderful Tonight ook nog eens voor Patti Boyd geschreven.
och ik vind dit toch wel 1 van de betere tina nummers...quote:
beter betekend niet dat het goed isquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
och ik vind dit toch wel 1 van de betere tina nummers...
Ja Ike ramde er wel kwaliteit in...quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:10 schreef Gatalin het volgende:
Ik vind haar met Ike een stuk leuker om naar te luisteren dan zij alleen
Patti Boyd is als ik er zo over nadenk dus de meest succesvolle vrouw in de Top 2000. Die heeft maar liefst 4 noteringen met nummers die voor haar geschreven zijn. Layla 2x, Wonderful Tonight en Something.quote:
ze had vroeger gewoon geen competitie met al die lelijke wijven die er toen warenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
populair wijfke, stel je voor dat ze nu zou oud zou zijn en dus een stuk knapper
What a good spankin' can do...quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:10 schreef Gatalin het volgende:
Ik vind haar met Ike een stuk leuker om naar te luisteren dan zij alleen
Er zat inderdaad vaak een goed ritme inquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja Ike ramde er wel kwaliteit in...![]()
niet onaardig voor plaats 1821 ofzo...quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:12 schreef Zw0rld het volgende:
Mooi nummer van Marco!!!
Echt lelijk is ze nog steeds niet voor haar leeftijd.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
populair wijfke, stel je voor dat ze nu zou oud zou zijn en dus een stuk knapper
ja psies, of ergens op een radio 538 lijstje ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet onaardig voor plaats 1821 ofzo...
Heeeeequote:Op vrijdag 30 december 2005 21:14 schreef shmoopy het volgende:
Dit is, mist snoeihard opgezet, toch wel zo'n lekker nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |