nog 3 te gaanquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:16 schreef Jane het volgende:
Het is voorbij....
Doen ze wel lang over die lijst van 200 nummersquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:16 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Maar een goed top 200 nummer
Ga je mond spoelenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:18 schreef Olmo het volgende:
Argh, krijgen we zometeen dat vreselijke 'Flappie' van Youp 'kots' van 't Hek.
Ja, nog zo'n nummer wat niet in deze lijst thuishoort, en zeker niet zo hoogquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:18 schreef Olmo het volgende:
Maar daar is iig wel duidelijk dat die op het eind dood gaatquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:18 schreef Olmo het volgende:
Hoe komt zo'n nummer in de lijstquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:18 schreef Olmo het volgende:
Bright eyes... burning like fire...quote:
Beter dan een konijn die een kind uit de oven krijgtquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:20 schreef Zw0rld het volgende:
Een kind krijgt zijn konijn uit de oven.![]()
HEERLIJK!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:23 schreef the_disheaver het volgende:
Santana - She's not there
Zijn vroege albums zijn erg gaaf.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:24 schreef Zw0rld het volgende:
Ook een perfecte gitarist.........
Zeldzame klasse.
alle nummers tochquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:25 schreef Zw0rld het volgende:
Gaat dit nummer over Jane
Ze is er niet....
Ze heeft wel een goeie strot.....quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:26 schreef Gatalin het volgende:
En dan Barbra Streisand er achteraan, wat een anticlimax
Absoluut.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:26 schreef Gatalin het volgende:
En dan Barbra Streisand er achteraan, wat een anticlimax
Echt wel een goeie zangeres!quote:
tja ik zei al eerder dat het zonde is dat ze 1 van de slechtere nummers van oasis er nu in hebben staan.. Waarom niet Don't look back in anger?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:26 schreef Olmo het volgende:
Straks een nummer dat ook flink heeft moeten vechten voor een plaats in de top 2000: Oasis - Wonderwall.
Terecht dat ie er nu in staat, als je het mij vraagt.
Is toch uit Cats (quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
Dit nummer hoorde toch bij een film?
Met minder doen we nietquote:
#top2000quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:28 schreef Radjesh het volgende:
is er ook een irc chan voor dit topic?![]()
Ja voor het geval Fok er weer uitknaltquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:28 schreef Radjesh het volgende:
is er ook een irc chan voor dit topic?![]()
ik IMDB geloof het nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
Dit nummer hoorde toch bij een film?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja voor het geval Fok er weer uitknalt
Je bent weg uit het kanaal.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja voor het geval Fok er weer uitknalt
Ik probeer minder te posten omdat ik steeds zo'n commentaar krijg...quote:
Wonderwall is gewoon het meest commerciele nummer van Oasis, ook het bekendste, dus zo vreemd is dit nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja ik zei al eerder dat het zonde is dat ze 1 van de slechtere nummers van oasis er nu in hebben staan.. Waarom niet Don't look back in anger?
we pesten je omdat we van jequote:Op vrijdag 30 december 2005 21:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik probeer minder te posten omdat ik steeds zo'n commentaar krijg...
Ik ook !!quote:
Ja. Komt uit de hoek van Andrew Lloyd Webber, die ook dat nummer voor Boyzone (No matter what) schreef . . .quote:
irc.fok.nl ??quote:
Commentaar?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik luister veel naar Radio 2 en het zegt me al niks...quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:31 schreef Gatalin het volgende:
Dit nummer zegt mij totaal niets, moet ik het ergens van kennen of is dit een gehypte paradeplaat?
hmm staat me toch echt iets van bij, misschien bij een mini-serie ofzo..quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:30 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
ik IMDB geloof het niet
http://www.imdb.com/SearchSongs?for=+Barbra+Streisand
quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:31 schreef Gatalin het volgende:
Dit nummer zegt mij totaal niets, moet ik het ergens van kennen of is dit een gehypte paradeplaat?
Ga jij eens lekker door.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:30 schreef Jane het volgende:
[..]
In elk geval een plaat die niets, maar dan ook niets te zoeken heeft in de lijst!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:31 schreef Gatalin het volgende:
We love you yeah yeah yeahquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
we pesten je omdat we van jeden
![]()
Ja kan wel kloppen me internet connectie is sinds de snelheidsverhoging te brak voor woordenquote:
Cats, echt waar, geloof me!quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
hmm staat me toch echt iets van bij, misschien bij een mini-serie ofzo..
Joh daar trek je je toch niets van aan..... laat ze lekker zeuren die mannenquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |