Fun, kun je even de sleutel onder de deurmat laten liggen voor de werkmannen die vandaagquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:23 schreef Funnie het volgende:
...... en om half 1 gaan we weg.
Drukdrukdruk, ik moet nu ook hollen, maar moest natuurlijk nog snel even online komen hiervoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:28 schreef Rewimo het volgende:
Waar blijft de kalender voor vandaag?
Ja, je zal tot half 12 moeten wachten tot ze je van het toilet plukkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:14 schreef Troel het volgende:
Ik hoop voor Funnie dat ze vroeg in de ochtend geopereerd is, dat scheelt enorm in de stress.
ja, zat je net even rustigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, je zal tot half 12 moeten wachten tot ze je van het toilet plukken![]()
Ik zou inderdaad daar gewoon eens naar moeten informeren, maar zelfs dat houdt me al tegen.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:28 schreef teigan het volgende:
Ik heb de angst voor mezelf in badpak overwonnen door mee te gaan zwemmeno peen speciaal uurtje voor vrouwen met overgewicht en allochtone vrouwen(die mogen niet met mannen in een zwembad)...
Ze hbben het hier in Groningen iig, misschien dat er bij jou in de buurt ook zoiets is Faat?
Buikdansen?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:33 schreef Rewimo het volgende:
Hee Faat, zouden we niet iets samen kunnen doen? Ik kan alleen niet 's avonds weg.
Mwah, hoef ik geen cursus voor, die buik danst zo ook welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |