lekker hèquote:
jammerquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo dan
Ik moest naar huis fietsen, sneeuw, harde wind, glad, hoe kutNiet uitgegleden gelukkig
Godverdommequote:Op vrijdag 30 december 2005 19:52 schreef mr_Brown het volgende:
en hopen heel thuis te komen.........
maar eerst![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
HABAA HABAAAAAAAAAA
tis een vloek waard gijsquote:
Ik heb ook niemand zien glijden verder. Ik was de enige op de fiets trouwens ook...quote:
ben benieuwd hoe het straks is op de wegquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ook niemand zien glijden verder. Ik was de enige op de fiets trouwens ook...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
tis een vloek waard gijs![]()
hier de rest
http://www.naughty-teenagers.com/galleries/sexy.htm
met dank aan sjo
Trek je cc eens.quote:She gets nude in her members area
ik gok als lopen op ijs met volledig gladde schoenenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe het straks is op de weg![]()
hahahahaquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:53 schreef Strolie75 het volgende:
Serieus...de topics van die gast.
Als het een kloon is: geniaal
Zo niet:
Scroll vooral even door naar beneden (tattoo)
moet ik aan haar laten zien of verwijderen?
Die timingquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:53 schreef Strolie75 het volgende:
Serieus...de topics van die gast.
Als het een kloon is: geniaal
Zo niet:
Scroll vooral even door naar beneden (tattoo)
moet ik aan haar laten zien of verwijderen?
Je zou idd bijna je cc trekken.... wat een stuk zegquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
tis een vloek waard gijs![]()
hier de rest
http://www.naughty-teenagers.com/galleries/sexy.htm
met dank aan sjo
wc papier ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:54 schreef mr_Brown het volgende:
zoooo nu naar huis
volle tank!
drinken mee...
eten....
en wc papieryou never know
..... ik ga een poging doen![]()
Veel plezier met alles gijsjes en denk om je handjes hèpas op met vuurwerk
Als ik jullie niet meer spreek: TOT VOLGEND JAAR!!!![]()
![]()
en iedereen de beste wensen en heel veel sex geluk toegewenst
Thorrrrrquote:Op zaterdag 31 december 2005 09:06 schreef Thor-Nexium het volgende:
Goedemorgen gijsjes allemaal
Heb donderdag de rechtzaak gewonnen van mijn ex.
de rechter was helemaal op mijn hand en heeft mijn ex 3 keer voor lul gezet.
Het recht zat eindelijk een keer aan mijn kant.
Nog twee uurjes en ik zie me zoon weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben zo blij gijsjes mijn nieuwe jaar ken niet meer stuk
xxxxxxxxxxxxx
Ghost Recon lijkt me?quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:16 schreef Chocobo het volgende:
En allemaal een goede live game kopen die we echt allemaal kunnen spelen![]()
Oh Thor wat geweldig voor jou en je zoonquote:Op zaterdag 31 december 2005 09:06 schreef Thor-Nexium het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
xxxxxxxxxxxxx
Thx Gijs jij ook he en kijk uit met vuurwerk want wat er van af valt ken ik niet tattoeerenquote:Op zaterdag 31 december 2005 09:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Thorrrrr
Klinkt goed man! Wordt een mooi 2006!
Ik wens hierbij alle GIjsjes ook meteen een heel goed uiteinde en alle geluk en liefde voor het komende jaar!
Thx schat ben echt zo gelukkig nu dat wil je niet weten.quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:22 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oh Thor wat geweldig voor jou en je zoon![]()
Fijne jaarwisseling en tot gauw
Heerlijk Thorquote:Op zaterdag 31 december 2005 09:06 schreef Thor-Nexium het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
xxxxxxxxxxxxx
quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:48 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Thx Gijs jij ook he en kijk uit met vuurwerk want wat er van af valt ken ik niet tattoeeren![]()
Ik heb het boek gelezen (Ghost Soldiers), was erg tof.quote:
Gijs geweldig nieuws manquote:Op zaterdag 31 december 2005 09:06 schreef Thor-Nexium het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
xxxxxxxxxxxxx
Geweldig Gijsquote:Op zaterdag 31 december 2005 09:06 schreef Thor-Nexium het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
xxxxxxxxxxxxx
Zoek je toch een nog een nuttige functie voor die van jou? Canvas in dit geval.quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tattoeer jij eigenlijk ook piemels?
Babies? Oh vertelquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:05 schreef O-Ren het volgende:
Ik wens hierbij alle gijsjes een heerlijke uiteinde....
Een nieuw jaar met heel veel liefde en nieuwe gijsbabies
Leuk eenvoudig kaartjequote:Op zaterdag 31 december 2005 10:29 schreef Magneet het volgende:
geboortekaartjes
voor :
[afbeelding]
binnenkant : ( wel ff adres weggehaald)
[afbeelding]
Begin van het nieuwe jaar kan voor jou niet meer stukquote:Op zaterdag 31 december 2005 09:06 schreef Thor-Nexium het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
xxxxxxxxxxxxx
We moeten nog een keer gaan zwemmen met alle kidsquote:Op zaterdag 31 december 2005 09:49 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Thx schat ben echt zo gelukkig nu dat wil je niet weten.
Jij ook alvast een heel goed uiteinde en we zien elkaar zeker snel in het nieuwe jaar![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 09:06 schreef Thor-Nexium het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
xxxxxxxxxxxxx
Stuur je hem ook opquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:29 schreef Magneet het volgende:
geboortekaartjes
voor :
[afbeelding]
binnenkant : ( wel ff adres weggehaald)
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Tattoeer jij eigenlijk ook piemels?
Al de hele ochtend voor de deur aan het knallen... hond schijtsbenauwd, kind wat niet wil slapen.. Ben blij als het weer morgen is.quote:
Grumpiequote:Op zaterdag 31 december 2005 11:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Al de hele ochtend voor de deur aan het knallen... hond schijtsbenauwd, kind wat niet wil slapen.. Ben blij als het weer morgen is.
Oh ik vond hem wel aardig eigenlijk.. maar na DOOM3 beetje been there done that gehalte. Zelfde engine ook waar het op draait.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:43 schreef Chocobo het volgende:
Quake 4 demo was niet echt denderend trouwens.... framerate zoog en het boeide me niet echt.
Ik hoor jou volgend jaar dan nog wel Gijs, als je wil gamen in je vrije weekend maar het bijna onmogelijk word gemaakt door anderen.quote:
Normal is echt een prima start,... hard misschien ook wel met CoD2,... maar veteran zoals Gijsjes doet... neeeee Gijs... ben je een dag met 1 level bezig... geen tijd voorquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik vond hem wel aardig eigenlijk.. maar na DOOM3 beetje been there done that gehalte. Zelfde engine ook waar het op draait.
Lijkt me wel een tof MP spel.
Gisteren CoD2 gespeeld.. die jongen zei zet maar op easy anders kom je er niet doorheen. Nou ik speelde toch zo door de training door het volgende level ben geen 1x dood gegaan.
Dus dat moet wel iets moeilijker worden gespeeld, maar wat mooi gedaan zeg!
Die gasten die allemaal aan kwamen rennen, en maar schieten en doen, ze vallen ook mooi dood neerTanks die over je heen denderen als je in een loopgraaf bent.. dat gillend rennen naar de vijand. Denk dat ik die ook wel ophaal
Condemed demo gespeeld; tsja is niet echt wat voor mij.. te creepy, zit ik niet lekker te spelen. Ziet er prachtig uit, verlichting en sfeer is top denk ik. Maar toch.. het had een shooter moeten zijn, dat slaan steeds met een stuk hout word vervelend.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoor jou volgend jaar dan nog wel Gijs, als je wil gamen in je vrije weekend maar het bijna onmogelijk word gemaakt door anderen.![]()
Ja, vuurwerk oefent een ongekende aantrekkingskracht uit op het debiele deel van de bevolking. En dat is geen goede combinatie.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:58 schreef Bastard het volgende:
Al de hele ochtend voor de deur aan het knallen... hond schijtsbenauwd, kind wat niet wil slapen.. Ben blij als het weer morgen is.
Gijsje had hem al uitgespeeld eerst he.. dan weet je wel wat er aankomt natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Normal is echt een prima start,... hard misschien ook wel met CoD2,... maar veteran zoals Gijsjes doet... neeeee Gijs... ben je een dag met 1 level bezig... geen tijd voor
En vragen of ze verder op willen gaan staan heeft alleen een averechts effect.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, vuurwerk oefent een ongekende aantrekkingskracht uit op het debiele deel van de bevolking. En dat is geen goede combinatie.![]()
Nee ik niet hoor maar je weet het nooit tochquote:
Wat bedoelde je nu met Framerate issues Gijs, want ik wil dit spel ook doenquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:06 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben opnieuw begonnen met Shadow of the Colossus![]()
Er zijn gewoon wat framerate issues als er een hele grote colossus in beeld is...je merkt gewoon dat de PS2 het net niet trekt. En de camera is ook niet perfect wat af en toe voor wat frustraties zorgt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:26 schreef Chocobo het volgende:
Wat bedoelde je nu met Framerate issues Gijs, want ik wil dit spel ook doenIk trek stotterende framerates echter niet.
US kost die 35 euro,.... ik moet hem meemaken !quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Er zijn gewoon wat framerate issues als er een hele grote colossus in beeld is...je merkt gewoon dat de PS2 het net niet trekt. En de camera is ook niet perfect wat af en toe voor wat frustraties zorgt.
Maar het spel maakt dit helemaal goed. Ik speel hem nu voor de 2e keer, en dat doe ik zelden.
Gijs...een van de beste games van dit jaar. Het is een belevenis.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:57 schreef Chocobo het volgende:
US kost die 35 euro,.... ik moet hem meemaken !
Ja in action mode moet je dan tot level 8 komen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:01 schreef Chocobo het volgende:
B,.. hoe werken die achievements nou met Bejeweled![]()
Quinny jeweelt zich een ongeluk maar er gebeurd niets
Deze bv... Action Mode
Awarded for completion of 8 levels
Hebben we toch al gehaald?
Nee mooooi,... pittig idd,.. maar dat is wel leuk. Quinny vind dit spel geweldigquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja in action mode moet je dan tot level 8 komen.
In Arcade tot level 17
Puzzle mode 80 puzzels doen
Endless level 260 halen
En voor ieder ding wat je dan haalt, komt er weer een spelmode bij, heb omdat ik puzzle heb gedaan nu een mode incognito ofzo.. en kunnen er nog 3 bij komen.
Ook krijg je achievements door 1000 van die powergems te maken of 10.000 van die bommetjes.
Maar die achievments heb je niet makkelijk ofzo he
Mooi...veel plezier Gijsquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:52 schreef Chocobo het volgende:
Strol,... het spel is binnen... originele staat +10 !!
quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijsje had hem al uitgespeeld eerst he.. dan weet je wel wat er aankomt natuurlijk.
En hij is echt het type dat rustig een half uur in een gebouw blijft zitten snipen, en dan pas verder gaat. Daar heb ik het geduld ook niet voor
Ja als ik weer es in het dorp ben neem ik hem wel mee.quote:
Jaaaa ik heb hemquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=8398
De IGN award
Wat is Crazy Frog Racerquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:42 schreef mordradead het volgende:
Dan is er nog de award voor een user die af en toe nogal enthousiast is over een bepaalde game, de IGN award met grote overmacht gaat deze award dit jaar naar positieveling Chocobo hij heeft altijd wel een goed woordje over voor een nieuwe game volgens hem was Crazy Frog Racer dan ook een van de beste titels van afgelopen jaar... gefeliciteerd Chocobo
Ik om 0:00 uur...als ik dan nog niet in bed lig.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:25 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb geen leven dus ik post gelukkig nieuwjaar wel om 00:04
Ging Kepler niet weg??quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:33 schreef Magneet het volgende:
ach wij zullen dan wel bezig zijn een klein mannetje eten te geven
Gijs,.... Quin en ik hebben hetzelfdequote:Op zaterdag 31 december 2005 22:34 schreef Bastard het volgende:
Ik kan eerlijk gezegd mn ogen niet meer open houden
Ja hebben we ook al tegen elkaar gezegdquote:Op zaterdag 31 december 2005 23:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,.... Quin en ik hebben hetzelfdeWe gaan misschien zelfs naar bed... fuck twaalf uur
Vol met kant en klare badkamers en babygehuilquote:Op zondag 1 januari 2006 00:27 schreef -Struikrover- het volgende:
![]()
Gelukkig nieuwjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar !!!!!!!!!!
![]()
![]()
* Quinny Thor een hele dikke knuffel geeftquote:Op zondag 1 januari 2006 04:34 schreef Thor-Nexium het volgende:
op de dag dat me zoon bij me is verlaat me meisje me
ik haat het leven
En vergeet niet een gamevol jaar, en internet probleemloos jaar en dat we elkaar wat meer mogen zienquote:Op zondag 1 januari 2006 08:52 schreef Quinny het volgende:
Ik wil iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen
Een jaar waarin nieuwe liefdes gevonden word.
Een jaar waar weer vol spanning op een gijsbaby gewacht word.
Een jaar waarin flink verbouwd word in nieuwe huizen.
Kortom het word weer een leuk jaar![]()
Er is niets zoals het leven.................. ! Vol geluk, verdriet en verrassingen..... vreemd hoe de balans het soms moeilijk maakt...quote:Op zondag 1 januari 2006 04:34 schreef Thor-Nexium het volgende:
ik haat het leven
Heel veel sterkte Gijs. Ik weet wel een beetje hoe je je voelt...quote:Op zondag 1 januari 2006 04:34 schreef Thor-Nexium het volgende:
ik haat het leven
Meer gamen en ook elkaar meer zienquote:Op zondag 1 januari 2006 09:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En vergeet niet een gamevol jaar, en internet probleemloos jaar en dat we elkaar wat meer mogen zien
Joh, het ongeluk was allemaal nog in 2005. Nu is het 2006 een nieuw beginquote:Op zondag 1 januari 2006 10:13 schreef Strolie75 het volgende:
En ook niks gewonnen bij de oudejaarsloterij![]()
![]()
76,50 op een gekregen lotquote:Op zondag 1 januari 2006 10:13 schreef Strolie75 het volgende:
En ook niks gewonnen bij de oudejaarsloterij![]()
![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 13:22 schreef -Struikrover- het volgende:
Oke, der is om 13.00 uur een update geweest voor PGR3. Alle leaderboards staan weer op 0 !!!! Sta nu iedere keer in League 1![]()
quote:Twee doden bij ruzie tussen twee families
Uitgegeven: 1 januari 2006 07:40
ROOSENDAAL - Een ruzie tussen twee families aan de Desmijndijk in Roosendaal heeft aan twee personen het leven gekost. Volgens de politie liep de ruzie rond 01.00 uur in de nieuwjaarsnacht zo hoog op dat een van de aanwezige mannen een man uit de andere familie met een riek heeft doodgestoken.
De vader van de verdachte raakte daardoor zo overstuur dat hij ter plekke aan een hartstilstand is overleden. De politie heeft de verdachte aangehouden. Zij onderzoekt de juiste toedracht.
quote:Op zondag 1 januari 2006 13:22 schreef -Struikrover- het volgende:
Oke, der is om 13.00 uur een update geweest voor PGR3. Alle leaderboards staan weer op 0 !!!! Sta nu iedere keer in League 1![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 13:41 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
ik zat al te kijken net.. plek 3 op nurbergring in league 1
lasstt
Nieuw jaar nieuwe kansen Gijsquote:Op zondag 1 januari 2006 13:54 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwjaar...oude frustraties + veel drank. Nooit een goede combinatie.
Die grote plaatjes van jou ook meteen.. zo overdreven slecht..... ik heb last.. ook bejeweld scoreboard is gereset...quote:
Die ookquote:Op zondag 1 januari 2006 14:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die grote plaatjes van jou ook meteen.. zo overdreven slecht..... ik heb last.. ook bejeweld scoreboard is gereset...
Zo zie ik het ook Gijs.quote:
Ja je hyped Psychonauts goed..... krijg interessequote:Op zondag 1 januari 2006 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
Dat hypen trouwens weer in het PS2 topic
REVIEWquote:Op zondag 1 januari 2006 14:03 schreef Chocobo het volgende:
Ja je hyped Psychonauts goed..... krijg interesse
deel 2 is net zo verslavendquote:Op zondag 1 januari 2006 14:04 schreef Magneet het volgende:
ik zou alleen al een 360 willen hebben voor bejeweled, ik heb dat spel op de pc echt fucking veel gedaan
quote:Op zondag 1 januari 2006 15:00 schreef Thor-Nexium het volgende:
Gijsjes net een goed gesprek gehad met me vrouwtje en ze is gelukkig bij gedraaid
heeft last van verlatings angs en heeft dus liever het heft in eigen hand maar hebben het uit kunnen praten en we gaan gelukkig door
Dus als je maar wel je mondje tegen haar houd graag
Hou van jullie allemaal en een heel gelukkig nieuwjaaaaaar
![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 15:00 schreef Thor-Nexium het volgende:
Gijsjes net een goed gesprek gehad met me vrouwtje en ze is gelukkig bij gedraaid
heeft last van verlatings angs en heeft dus liever het heft in eigen hand maar hebben het uit kunnen praten en we gaan gelukkig door
Dus als je maar wel je mondje tegen haar houd graag
Hou van jullie allemaal en een heel gelukkig nieuwjaaaaaar
![]()
Hypocriete clichesquote:Op maandag 2 januari 2006 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
2 januari....
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
Nee Gijs...ben er al vanaf 6:55 uur.quote:Op maandag 2 januari 2006 08:43 schreef Bastard het volgende:
Ik ben ook zeker de enige die wakker en op werk is?
Erg he,... zo zeg ik ook nooit gezondheid tegen iemand die niest.... en ik hoop het ook nooit te ontvangen... zo raar en vervelend vind ik dat.quote:Op maandag 2 januari 2006 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
2 januari....
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
Toch wil ik jullie allemaal een heel fijn nieuwjaar wensen!quote:Op maandag 2 januari 2006 09:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Erg he,... zo zeg ik ook nooit gezondheid tegen iemand die niest.... en ik hoop het ook nooit te ontvangen... zo raar en vervelend vind ik dat.
Of semi bekenden (kantoor collega's) die je nooit ziet of hoort en dan gaan neurien of fluiten in de lift op een deuntje waar ze zelf ook geen idee van hebben. Dat geen houding weten aan te nemen
quote:Op maandag 2 januari 2006 10:21 schreef QueenR het volgende:
[..]
Toch wil ik jullie allemaal een heel fijn nieuwjaar wensen!![]()
kussie van mij!!
quote:Op maandag 2 januari 2006 10:21 schreef QueenR het volgende:
[..]
Toch wil ik jullie allemaal een heel fijn nieuwjaar wensen!![]()
kussie van mij!!
'Hetzelfde'quote:Op maandag 2 januari 2006 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
2 januari....
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
"De beste wensen"
Gelukiig nieuwjaar lampiequote:Op maandag 2 januari 2006 10:41 schreef Nuongirl het volgende:
Alle Gijsjes, een heel gelukkig, gezond en voorspoedig 2006
We moesten welquote:Op maandag 2 januari 2006 10:37 schreef QueenR het volgende:
![]()
![]()
12 uur nog gehaald met jullie vermoeiende baby schema?
Lekker Gijs.. lekker.quote:
Solliciteer dan.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lekker Gijs.. lekker.
Zag dat ze voor KPN nog mensen nodig hebben in Groningen.. ook helpdeskmedewerker.
Teveel rompslomp om daar te gaan wonen/werken.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Solliciteer dan.
Kunnen we nog es bij elkaar op de koffie sávonds.
Ach tis best wel te doen hier in het noorden.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Teveel rompslomp om daar te gaan wonen/werken.
Maar je mag altijd op de koffie komen
Jawel, altijd zon, altijd sneeuw, en alles dicht in de buurt.. op zich niet gek hoor.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:19 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ach tis best wel te doen hier in het noorden.
Dat's Delfzijl.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:22 schreef Bastard het volgende:
En Groningen ligt aan het einde van de wereld.
Maar nog wel op zoek naar wat anders of blijf je nog wel ff in Alphen wonen?quote:Op maandag 2 januari 2006 11:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel, altijd zon, altijd sneeuw, en alles dicht in de buurt.. op zich niet gek hoor.
Maar tis toch geen doen man.. ik zou zoiezo tijdelijk moeten inwonen bij je omdat ik in Groningen werk maar geen woning heb, wie weet hoe lang dat kan duren. Jasmijn verschrikkelijk missen, Tam die kan toch ook niet alles alleen doen daar.. tis gewoon geen doen.
Nee, daarom snap je.. tis geen doen denk ik.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Maar nog wel op zoek naar wat anders of blijf je nog wel ff in Alphen wonen?
Ja om alleen hier heen te komen dat is geen doen.
Heb het van het weekend niet gespeeld.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja das waar
Je gaat lekker op veteran zag ik
Beste wensen.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:29 schreef O-Ren het volgende:
allemaal een heel gelukkig nieuwjaar
Dat 2006 maar een hoop nieuwe dingen mag brengen
wat voor jezelf belangrijk is
Was laat geworden zeker Zaterdagquote:Op maandag 2 januari 2006 11:35 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb het van het weekend niet gespeeld.
Vanavond vanacht weer af en toe PD0 gedaan.
Ja tis klote.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, daarom snap je.. tis geen doen denk ik.
Ben op zoek ja.. naar ander werk, maakt me op zich niet uit waar of wat.. maar ik moet hier gewoon weg.
Ik denk dat ik zo zou worden aangenomen in Groningen hoor.. maar ik denk dat ik het dichterbij moet zoeken.
Zaterdag was het hier rond half 4.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Was laat geworden zeker Zaterdag
Was ook gezellig met je ouders gisteren.. dat gedoe met die band alleen"Ja hallo, we hebben de wielmoeren niet goed aangedraaid" En dan onderweg zijn he..
Oh je hebt het nog niet gehoordquote:Op maandag 2 januari 2006 11:39 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zaterdag was het hier rond half 4.
Wielmoer? Lekke band gehad.
Klonken ze niet opgelucht toen je de telefoon opnam? Yes, ze leven nog!quote:Op maandag 2 januari 2006 11:42 schreef Bastard het volgende:
"Ja we zijn vergeten de moeren vast te draaien"
dat is mijn moeder dus een keer overkomenquote:Op maandag 2 januari 2006 12:05 schreef Bastard het volgende:
Je moet er niet aan denken nee.. op de snelweg ingehaald worden door 1 van je eigen wielen is nooit grappig.
hielprikquote:Op maandag 2 januari 2006 12:26 schreef Magneet het volgende:
Merlijn heeft vanmorgen zonder huilen de hielprik gehad en de gehoortest was ok!
prikje in de hiel ( duh waarna dat bleod getest word op een aantal dingenquote:
dingetje in zijn oor waar een geluidje uitkomt, zijn oor trilt dan blijkbaar op een manier die door een microfoon op word gevangen.quote:en die gehoortestHoe doen ze dat? Gewoon hard schreeuwen en kijk bij welk geluidsniveau de baby gaat huilen ofzo
![]()
Mooi zo. Goed om te horenquote:Op maandag 2 januari 2006 12:26 schreef Magneet het volgende:
Merlijn heeft vanmorgen zonder huilen de hielprik gehad en de gehoortest was ok!
Voor mij; nieuwe baas, beter salaris, nieuwe auto, nieuwe badkamer en natuurlijk een babyquote:Op maandag 2 januari 2006 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
'Hetzelfde'2006, een TOPjaar
Heb er zin in
Voor mij, geen werk meer, minder geld en hogere vaste lastenquote:Op maandag 2 januari 2006 12:50 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Voor mij; nieuwe baas, beter salaris, nieuwe auto, nieuwe badkamer en natuurlijk een baby
Nootje
Ga je weg bij de Makro?quote:Op maandag 2 januari 2006 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor mij, geen werk meer, minder geld en hogere vaste lasten
Ook een keer gehad. Had van die slotbouten op m`n lm velgen tegen het jatten. Hadden ze `s nachts de andere 3 bouten van de velg wel losgedraaid.quote:
Contract loopt 31 jan af, en door bezuinigingen wordt ie niet verlengd.quote:
Lekkere buurt woon jij.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Ook een keer gehad. Had van die slotbouten op m`n lm velgen tegen het jatten. Hadden ze `s nachts de andere 3 bouten van de velg wel losgedraaid.Tyfusvolk
Raar geluid toen op de snelweg
Toen woonde ik nog ergens anders, tis al 8 jaar geleden ofzo. We wonen niet allemaal in een bejaardenflat heyquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:02 schreef -Struikrover- het volgende:
Toen woonde ik nog ergens anders, tis al 8 jaar geleden ofzo. We wonen niet allemaal in een bejaardenflat hey![]()
Schrik je ook ff waquote:Op maandag 2 januari 2006 12:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ook een keer gehad. Had van die slotbouten op m`n lm velgen tegen het jatten. Hadden ze `s nachts de andere 3 bouten van de velg wel losgedraaid.Tyfusvolk
Raar geluid toen op de snelweg
Je hebt geen idee waar dat geluid vandan komtquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 12:27 schreef kepler het volgende:
en die gehoortestHoe doen ze dat? Gewoon hard schreeuwen en kijk bij welk geluidsniveau de baby gaat huilen ofzo
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 11:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh je hebt het nog niet gehoord
Ja.. ze hadden een lekker band met de Chrysler.. routemobiel gebeld.. thuiskomertje er onder.. naar de garage in fries.. band gefixt, er weer onder.. hup onderweg naar ons.
Bij Assen eraf gegaan om nog wat te tanken geloof ik.. werd er gebeld door de garage. "Ja we zijn vergeten de moeren vast te draaien"
Geen sleutel in die chrysler te vinden... dus bij de pomp rondgevraagd, daarmee aangedraaid en door naar Alphen.
0945 vertrokken, 1400 uur in Alphen.
Is geen fijne situatie om bij te zijn denk ikquote:Op maandag 2 januari 2006 13:37 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Die Stef.
Vaak problemen met die Chrysler.
Maar eerst nog meer sneeuw chaosquote:Op maandag 2 januari 2006 13:39 schreef Quinny het volgende:
Nu maar hopen dat het snel voorjaar word
Voor thuisquote:
ZH heeft gelukkig nog snelle doorstroming, helemaal op jou afdelingquote:Op maandag 2 januari 2006 13:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Voor thuis![]()
Voor het werk(veel ouderen met fracturen)
quote:Ik ben niet goed in kort/krachtig. Beroepsdeformatie.
Langdradige dramaqueenquote:
Ik weiger me te conformeren aan de TMF-generatie die elk onderwerp, hoe complex ook, in hapklare brokken geleverd wil krijgen met de toevoeging of het vet is.quote:
Onzin, je kan gewoon zeggen of iets leuk is of niet dmv één of twee woorden:quote:Op maandag 2 januari 2006 14:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik weiger me te conformeren aan de TMF-generatie die elk onderwerp, hoe complex ook, in hapklare brokken geleverd wil krijgen met de toevoeging of het vet is.
Krijg je na 24 jaar vrijgezel zijn dan automatisch een dimploma er voorquote:Op maandag 2 januari 2006 14:24 schreef kepler het volgende:
dit wordt zeker een tof jaar
twee goede vrienden krijgen een baby
lekker op stage naar het buitenland
bachelor-diploma halen
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:26 schreef Bastard het volgende:
Krijg je na 24 jaar vrijgezel zijn dan automatisch een dimploma er voor
[..]
[..]
Maar hij heeft vaak gekloot met z'n auto.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is geen fijne situatie om bij te zijn denk ik
Ah die Chrysler is de schuld niet.. iedereen kan een lekke band rijden.
Hij heeft die kar korter dan mij.. maar heeft er misschien 5x zoveel kilometers meegereden, dan heb je ook 5x zoveel lastquote:Op maandag 2 januari 2006 16:13 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Maar hij heeft vaak gekloot met z'n auto.
Anders is er wel weer iemand die tegen hem aanrijd.
Jep 60 a 70.000quote:Op maandag 2 januari 2006 16:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij heeft die kar korter dan mij.. maar heeft er misschien 5x zoveel kilometers meegereden, dan heb je ook 5x zoveel last
Hij rijd per jaar 60.000 ofzo?
ja ik bedoel maarquote:
Sjoquote:
Ha ha meen je.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja ik bedoel maar
Dribbel is vanmiddag tegen een boom gelopen toen ze achter een bal aanrende.. meteen janken en slepen met dr poten.. kon niet meer remmen of zag de boom niet ofzo
Later ging het wel weer hoor.. maar die zag nog wel ff last hebben morgenochtend denk
Tam ook meteen commentaar naar dr hoofd van een voorbijganger "Wat heb je je hond aangedaan?" Mij spreken ze nou nooit eens aan he
Nee die komen we buiten eigenlijk niet tegen.. ooit 1x daarna en liep ze met dr neus in de lucht snel weg.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ha ha meen je.
Was het weer die buurvrouw van je.
WHAHAHAHAHHAquote:Op maandag 2 januari 2006 16:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dribbel is vanmiddag tegen een boom gelopen
Jij hebt echt vrienden in die buurt van je he.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:26 schreef Bastard het volgende:
Mn auto trouwens helemaal oranje van het kruid he..Ze hebben gewoon voor mn auto een ratelband afgestoken
Heb nog gekeken hoor uit het raam... geen rotje in mijn uitlaat ofzoquote:Op maandag 2 januari 2006 16:26 schreef Bastard het volgende:
Mn auto trouwens helemaal oranje van het kruid he..Ze hebben gewoon voor mn auto een ratelband afgestoken
Hier en daar lopen wat aparte lui inderdaad... zelfs een doorgewinterde Fries was op oorlogspad.. waar moet het heen met de wereldquote:Op maandag 2 januari 2006 16:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jij hebt echt vrienden in die buurt van je he.
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:05 schreef Chocobo het volgende:
Die extreem slechte take ooooofffff![]()
http://www.dumpalink.com/media/1136025977/Risky_Airways
GEEEK zou ik wordenquote:
joh toch nog weer iets nieuws dan! nog nooit van gehoord. Geloof niet dat ze dat bij die van mij gedaan hebben.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:33 schreef QueenR het volgende:
dingetje in zijn oor waar een geluidje uitkomt, zijn oor trilt dan blijkbaar op een manier die door een microfoon op word gevangen.
gaat toch goed joh, beetje te weinig snelheidquote:Op maandag 2 januari 2006 21:05 schreef Chocobo het volgende:
Die extreem slechte take ooooofffff![]()
http://www.dumpalink.com/media/1136025977/Risky_Airways
knikkert de Makro je deruit?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is officieel nu
Per 1 februari ben ik werkeloos
Ik zei gisteren tegen Tam dat van Bejeweld 2 de scores van eerder weg waren... kwaad dat ze werd!quote:
...............................quote:
Jaquote:
Ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:30 schreef Bastard het volgende:
JIj werkt ook weer gewoon 5 dagen toch nu?
Die lastquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:17 schreef -Struikrover- het volgende:Ik heb tegels tekort
Nu moet ik 3 weken wachten totdat ze de bijbestelling uit Italie hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Kut badkamerboer heeft de tegels niet goed berekend
Oh ik dacht dat die afwerking zo hoordequote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:17 schreef -Struikrover- het volgende:Ik heb tegels tekort
![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:28 schreef Bastard het volgende:
Oh ik dacht dat die afwerking zo hoorde
Damn, dat gebeurt zovaak. Bij de Makro ook regelmatig, ik vind die mensen die dan bij moeten bestellen erg domquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:17 schreef -Struikrover- het volgende:Ik heb tegels tekort
![]()
![]()
![]()
Yup, contract wordt niet verlengd, bezuigigingen enzo.quote:
of jij hebt er teveel verbrastquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:17 schreef -Struikrover- het volgende:Ik heb tegels tekort
![]()
![]()
![]()
dat sucked Gijs.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, contract wordt niet verlengd, bezuigigingen enzo.
En jij de beste wensenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:37 schreef chibibo het volgende:
Magneet, gefeliciteerd nog met de geboorte van Merlijn.Een hele mooie naam, trouwens.
En Thor ook gefeliciteerd.
Dan zijn ze verkeerd ingelicht door het makropersoneel. Bij een badkamerzaak bereken hun hoeveel m² tegels je nodig hebt. Is dus ook hun fout. Ze gaan zsm een pak bijbestellen op hun kostenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Damn, dat gebeurt zovaak. Bij de Makro ook regelmatig, ik vind die mensen die dan bij moeten bestellen erg dom
Heb jij nog knappe vrijzelle oosterse meisjes in je kennissenkring?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:37 schreef chibibo het volgende:
Magneet, gefeliciteerd nog met de geboorte van Merlijn.Een hele mooie naam, trouwens.
En Thor ook gefeliciteerd.
Oostersquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb jij nog knappe vrijzelle oosterse meisjes in je kennissenkring?![]()
Makro is een self service groothandel. Je moet alles zelf berekenen, ook met laminaat ed. Daarom vind ik die mensen dus dom. Degene die jullie geholpen hebben zijn ook domquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dan zijn ze verkeerd ingelicht door het makropersoneel. Bij een badkamerzaak bereken hun hoeveel m² tegels je nodig hebt. Is dus ook hun fout. Ze gaan zsm een pak bijbestellen op hun kosten![]()
Ik heb geen enkel oosters meisje in mijn kennissenkring.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:48 schreef Strolie75 het volgende:
Heb jij nog knappe vrijzelle oosterse meisjes in je kennissenkring?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |