Denk t nietquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai Astrid.
Niet dat ik weet, wat denk jezelf.
Nee, hoor dat moest niet .quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:23 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Denk t nietmaar moest toch iets zeggen
Ehhhh hihihihiquote:
Pas je wel op met vuurwerk daar? Ze hebben er nogal grote knallersquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:55 schreef Haushofer het volgende:
Zo ff Enschedé inEn alvast iedereen een fijne uitzit enzo
Hoihoi Hausquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:55 schreef Haushofer het volgende:
Wat heb je trouwens in Enschede te zoeken?quote:
Gelukkig nieuwjaar alvastquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:55 schreef Haushofer het volgende:
quote:
Goed zo! Sla hem!quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
![]()
Hier werk je je niet uit met een charmant lachje![]()
Steek je ze een beetje uit de buurt van de bewoonde wereld af?quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:23 schreef het_fokschaap het volgende:
zoooom'n duizendklapper en lawinepijl zijn gearriveerd
De vraag is nu, zou liv gewslagen worden prettig vinden?quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
![]()
Hier werk je je niet uit met een charmant lachje![]()
Stiekem wel denk ik. Waar het hart vol van is loopt de mond tenslotte van over.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:34 schreef Reya het volgende:
[..]
De vraag is nu, zou liv gewslagen worden prettig vinden?
Dat zal idd wel jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Stiekem wel denk ik. Waar het hart vol van is loopt de mond tenslotte van over.
schaap: gewoon vanaf m'n balkonquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Steek je ze een beetje uit de buurt van de bewoonde wereld af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |