Hier is het normaal weer!quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:46 schreef Mattt het volgende:
En nog steeds knulletjes die in dit kutweer vuurwerk blijven aansteken.
idd hier ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:46 schreef Mattt het volgende:
Hier hoor je ook nog iig elke 10 sec iets.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:46 schreef Mattt het volgende:
Klopt!quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:43 schreef H4ze het volgende:
Zie ik daar nou een Xtreme Blitz knallrakette staan?
Thnxquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef tonks het volgende:
Leuk Speedy!
Maar wat ik in 't vorige topic al vroeg, is dat een Xtreme blitz knalrakette die ik daar zie staan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
*foto's*
Als je ze nog wilt hebben dan moet je nog naar Leeuwarden gaan, ze hebben daar nog een flink aantalquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:32 schreef H4ze het volgende:
[..]
Maar wat ik in 't vorige topic al vroeg, is dat een Xtreme blitz knalrakette die ik daar zie staan?
Sorry ik ben blind![]()
Maar vet! ik dacht dat die dingen totaal niet meer verkrijgbaar waren? Die van jou kwam uit een restpartij ofzo?
Met die pakketten heb ik erg veel geluk mee dat ze toevallig in leeuwarden met voorverkoop kortingen dedenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:34 schreef dutchie het volgende:
Goh Speedy, vergeleken met jouw pakket steekt ons ¤ 25 pakketje er maar magertjes tegenaf.
Ach, het gaat er bij ons puur om de lol en voor het mooie vuurwerk zijn er altijd wel andere mensen in de buurt.
Oke dus tis wel de illegale versiequote:Op vrijdag 30 december 2005 19:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als je ze nog wilt hebben dan moet je nog naar Leeuwarden gaan, ze hebben daar nog een flink aantal![]()
![]()
Ik heb ze zelf nog nooit van gehoort, ze zeggen dat dit gewoon lawinepijlen zijn
[..]
Ik zie op internet foto's van mensen die 12 sloffen astronauten hebben gekocht... hoe sufquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:57 schreef tonks het volgende:
Iemand bij de "vuurwerkwinkel" kocht 6 pakken babypijltjes (250) wat moet je er mee
Sommige maken echt complete bouwpakketen, even doorlonten en klaar is kees, maar nu begin ik over zelfbouw dus ik laat het hierbijquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:57 schreef tonks het volgende:
Iemand bij de "vuurwerkwinkel" kocht 6 pakken babypijltjes (250) wat moet je er mee
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:59 schreef H4ze het volgende:
[..]
Oke dus tis wel de illegale versieWeet namelijk dat ze vorig jaar (of jaar ervoor) een legale imitatie ervan hadden gemaakt
![]()
Die jij hebt is toch wel 1 vd beste/hardste lawinepijlen die ik ooit heb aanschouwdEn voor zover ik weet wordt de xtreme blitz ook niet meer gemaakt hehe.
Idd, ik hoop dat het een beetje droog blijftquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:05 schreef tonks het volgende:
Nu maar hopen dat het weer niet alles verpest!
Ah, kheb wat gevonden. Kijk hier maar ff.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
![]()
dat wist ik dus niet
![]()
![]()
dat wordt kickeeeeeeeeeeee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |