voorspelbaar.quote:op vrijdag 30 december 2005 19:59 schreef crazyvortex het volgende:
[..]
dat krijg je zonder vrienden...
ik weet het, die had ik verwachtquote:op vrijdag 30 december 2005 19:59 schreef crazyvortex het volgende:
[..]
dat krijg je zonder vrienden...
josti + knapenkoor + plofkopquote:op vrijdag 30 december 2005 18:48 schreef poncho het volgende:
wat was je zoekopgave dat je uitkomt op: 'lelijk mannetje met pauperouders en een vies stemmetje waarvan de hele wereld hoopt dat het zich nooit voort zal planten'?
quote:op vrijdag 30 december 2005 21:33 schreef cheesecake het volgende:
een andere fok! user was alvast zo slim om deze voor bob te registreren.
het straatleven op blauwe gympies?quote:op vrijdag 30 december 2005 21:35 schreef harvest het volgende:
[afbeelding]
dat is het straatleven jonguh!![]()
het getuigt inderdaad van een hoog intellect als je in staat bent om maar liefst een heel liedje te onthoudenquote:het mooie was dat de john de tekst kwijt was, onder het zingen en moest toe zien hoe bob gewoon door ging, hij zei later - "hij is goed, als je dat al voor elkaar hebt dan ben je goed".
als hij dat tussen het eten door moet leren.quote:op vrijdag 30 december 2005 21:37 schreef cheesecake het volgende:
[..]
het getuigt inderdaad van een hoog intellect als je in staat bent om maar liefst een heel liedje te onthouden.
quote:op vrijdag 30 december 2005 22:43 schreef maikuuul het volgende:
ik snap niet dat mensen iemand betalen om te bleren door een microfoon met een varkenskop :/
quote:op vrijdag 30 december 2005 22:47 schreef tong80 het volgende:
mijn god, wat zullen die ouders lelijk zijn
het straatleven in een of ander achter gelegen weilandquote:op vrijdag 30 december 2005 21:35 schreef harvest het volgende:
[afbeelding]
dat is het straatleven jonguh!![]()
laat het zich niet voortplanten!!!quote:op zaterdag 31 december 2005 00:09 schreef intxaurraga het volgende:
ik las zwanger bob.
zou trouwens best een goede bijnaam voor hem zijn.
wie moeten er anders naast zijn weduwe staan als hij over 25 jaar na een vroege dood de lucht in wordt geschoten?quote:op zaterdag 31 december 2005 00:10 schreef tellorian het volgende:
[..]
laat het zich niet voortplanten!!!![]()
nou, de geheime minnaar.quote:op zaterdag 31 december 2005 00:11 schreef intxaurraga het volgende:
[..]
wie moeten er anders naast zijn weduwe staan als hij over 25 jaar na een vroege dood de lucht in wordt geschoten?
tevens ruiken ze geld.quote:op zaterdag 31 december 2005 00:12 schreef aurelianus het volgende:
het arme kind zal wel gedwongen worden te zingen door zijn frans bauer-liefhebbende ouders die hem van jongs af aan al hebben geīndoctrineerd met hun absurde muzieksmaak.
na enkele crapperige boeken te hebben geschreven. want zo wou bob het.quote:op zaterdag 31 december 2005 00:14 schreef tellorian het volgende:
[..]
nou, de geheime minnaar.
want die heeft ze dan en gaan ze er van door met al die euro's die ze uit dit zingende spaarvarkentje weet te persen na zijn dood.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |