Jammer overigens dat er niet gewoon een stilstaande webcam staat... Het beweeg van vele is niet erg interessant om te zien...quote:
Zie top2000 sitequote:
Ik ook niet. Dit groepje is echter wel leukquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:31 schreef Gatalin het volgende:
Ben niet echt een liefhebber van Bocelli...
Nee, als ik nog aan het verven was geweest, had ik het wel gehoordquote:
aan het einde van het vorige nummerquote:
of blackbird... of i am the walrus...enz.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:36 schreef Jane het volgende:
[afbeelding]
Mooi, lief liedje.
Maar toch snap ik niet zo goed waarom dit hoger staat dan - ik noem maar een voorbeeld - Eleanor Rigby.
idd, de verhouding klopt niet echtquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
of blackbird... of i am the walrus...enz.
Hij gaat scheidenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:38 schreef nipeng het volgende:
Rob de Nijs, daar hoor je ook weinig meer van.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:41 schreef the_disheaver het volgende:
(nieuw topic staat hier klaar)
Tja het is dat ie zo slist anders is het gewoon een mooi fout liedje, zoals ook bijvoorbeeld die van Rita Hovink...quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Valt toch wel een beetje in de categorie foute vrijdag muziek...
alsof deze al vol is, uitsloverquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:41 schreef the_disheaver het volgende:
(nieuw topic staat hier klaar)
Ja, maar die van Rita Hovink is ook prachtig!quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja het is dat ie zo slist anders is het gewoon een mooi fout liedje, zoals ook bijvoorbeeld die van Rita Hovink...![]()
Dat vind ik ook, maar hij valt wel onder de noemer: fout, maar toch goedquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, maar die van Rita Hovink is ook prachtig!![]()
Lijkt een beetje op een icoontje van me...quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:41 schreef Zw0rld het volgende:
Ze kijken niet blij bij de top2000
[afbeelding]
Nou, die hadden ze buiten gezet in de regen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:42 schreef cafca het volgende:
Ja, ik snap nog steeds niet hoe dat nou zit, met die cake...
Waarom ziet niemand diequote:Op vrijdag 30 december 2005 20:43 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
'staat klaar' ofwel, alle velden zijn ingevuld, maar nog niet gepost...![]()
Ja, maar...waarom dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, die hadden ze buiten gezet in de regen...
Dat plaatje zocht ik eergister nogquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op een icoontje van me...
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |