Wist ik ook nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:55 schreef MrBadGuy het volgende:
Stukje van Sloop John B. vond ik erg grappig, wist niet eens dat het niet orgineel van de Beach Boys was![]()
Ja dat was een erg mooi stukje informatie.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:55 schreef MrBadGuy het volgende:
Stukje van Sloop John B. vond ik erg grappig, wist niet eens dat het niet orgineel van de Beach Boys was![]()
Leo is coolquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:56 schreef Olmo het volgende:
[..]
Wist ik ook nietZijn wij gewoon te jong voor
Je kan het allemaal wel nog leren, kijk maar naar professor Leo
Maar Leo had toen in het eerste seizoen van Popquiz A Go Go wel een fout gemaakt in een vraag over The Beatles! Daarom verbaasde het me nu ook dat bleek dat McCartney zijn idool is.quote:
ik heb geen beoordelingen gedaanquote:
Ik blijf lekker binnen, de wegen zijn hier (Friesland) ook al weer witquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:59 schreef Zw0rld het volgende:
Hallo
Dikke sneeuw hier
* Zw0rld moest ploegen door de sneeuw.
Welnee joh.... er stond ook eenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:01 schreef Lars_Lars het volgende:
[..]
ik heb geen beoordelingen gedaan![]()
em ik dacht dat het vorige uur al iemand anders had gedaan, sorry als ik je beledigd heb![]()
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:01 schreef Jane het volgende:
Van en naar Amsterdam rijden geen treinen. Toch maar goed dat mijn ouders niet naar Heerenveen gegaan zijn...
oke, gelukkig maarquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welnee joh.... er stond ook eenbovenin
![]()
Idd, dat weet ik ook nog, werd de aflevering daarna gecorigeerd volgensmij. Maar zulke dingen weet ik al helemaal niet, dus ik vergeef het Leoquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar Leo had toen in het eerste seizoen van Popquiz A Go Go wel een fout gemaakt in een vraag over The Beatles! Daarom verbaasde het me nu ook dat bleek dat McCartney zijn idool is.
De fout was dat hij beweerde dat Nicky Hopkins nooit met The Beatles had gespeeld (en wel met de Stones). Maar Hopkins speelt electrische piano op Revolution.
En daar verlaat je de Top 2000 voor?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:04 schreef Olmo het volgende:
ga met vrienden naar een optreden van de Sjonnies
waarvan aktequote:Op vrijdag 30 december 2005 20:04 schreef Lars_Lars het volgende:
[..]
enne sting mag volgens mijn mening wel eenhebben
Leo is ook niet onfeilbaar natuurlijk... wou dat ik er zoveel van wist als hij....quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:04 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Idd, dat weet ik ook nog, werd de aflevering daarna gecorigeerd volgensmij. Maar zulke dingen weet ik al helemaal niet, dus ik vergeef het Leo![]()
dat nummer had ook in de top2000 moeten staan, dans je de hele nacht met mijquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:04 schreef Jane het volgende:
[..]
En daar verlaat je de Top 2000 voor?![]()
Ja, maar dan wel de originele versie van Karin Kent.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:07 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
dat nummer had ook in de top2000 moeten staan, dans je de hele nacht met mij![]()
idd, een fout is menselijk, ook voor Leoquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Leo is ook niet onfeilbaar natuurlijk... wou dat ik er zoveel van wist als hij....
vlak voor 4-en komt Question... dat ga ik niet halen vrees ik...quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:08 schreef Jane het volgende:
Ik zie dat ik minimaal wel weer tot een uurtje of 3 vannacht moet wakker blijven.
Ik vind het al heel wat dat ik de rest allemaal wel met je eens bentquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarvan akte![]()
Vind het ook wel leuk als mensen juist op- of aanmerkingen hebben op mijn 'beoordelingen'.
Ik wel, erg leukquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:09 schreef Olmo het volgende:
De Sjonnies zijn echt super! Zeker nog nooit naar een concert geweest?
Ik ook nietquote:
Vind dit nummer ook niet geweldig. Ze hebben wel een paar erg mooie nummers vind ik.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:11 schreef Jane het volgende:
Ik vind hier niks aan hoor, van De Dijk.
Moest van Huub vd Lubbe...quote:
Ik ken het ook niet. Is dat dat nummer waar dwerg het eerder over had?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:16 schreef peaceman het volgende:
Ik vind Veel nacht en weinig maan het mooist van De Dijk, maar dat kent bijna niemand....
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:42 schreef dwerg het volgende:
Ik heb wat moeite met de oh zo mooie en poëtische teksten van Huub van der Lubbe.
"De nacht hangt als een natte dweil aan een maan van ouwe kaas" enzo.
Neequote:Op vrijdag 30 december 2005 20:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet. Is dat dat nummer waar dwerg het eerder over had?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |