quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:10 schreef tonks het volgende:
Ik wil ook sneeuw en rotzooi en kapotte auto's enzo!![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik woon onder de rivieren en hier sneeuwt t ook, hoor...
Hey pauper.quote:
Moet je huilen, t.?quote:
wie is der nu de klare lamlulquote:
Helpt het als ik zeg dat ik mijn pronte perziken op straat stond te bewonderen door ze te laten bouncen en er toen een vieze oude man naar me stond te loeren?quote:
Het helpt alleen als ik die man zou zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:24 schreef Poncho het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik mijn pronte perziken op straat stond te bewonderen door ze te laten bouncen en er toen een vieze oude man naar me stond te loeren?
Ben jij een vieze oude man, t?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Het helpt alleen als ik die man zou zijn.
Medepauper meldt....quote:
Wat ben je ook perfect.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Wel vies en een man, maar ik ben pas18!
Yes!quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:27 schreef Poncho het volgende:
[..]
Wat ben je ook perfect.
Ik heb wat pijpleidingen die doorgesmeerd moeten worden. Wil jij mijn loodgietertje zijn?![]()
We have a winner, ding ding ding ding ding.quote:
Ook dat.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:29 schreef Poncho het volgende:
[..]
We have a winner, ding ding ding ding ding.
Wil jij mijn kerstman in deze koude dagen zijn?
Als je er onder woont kan die zo boven op je vallen als je niet uitkijkt!quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:30 schreef IntroV het volgende:
Wie gaat er nou boven een rivier wonen?! Stel je voor dat je er in valt!
Wees mijn sneeuwvlokje, dat zachtjes naar beneden dwarrelt uit de donkere lucht. Zachtjes landend op de rug van mijn hand, waarna je langzaam smelt en ik je zo in mij opneem.quote:
Ik zou boeken moeten schrijven.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:32 schreef Poncho het volgende:
[..]
Wees mijn sneeuwvlokje, dat zachtjes naar beneden dwarrelt uit de donkere lucht. Zachtjes landend op de rug van mijn hand, waarna je langzaam smelt en ik je zo in mij opneem.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:31 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Als je er onder woont kan die zo boven op je vallen als je niet uitkijkt!![]()
Poëtischquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:32 schreef Poncho het volgende:
[..]
Wees mijn sneeuwvlokje, dat zachtjes naar beneden dwarrelt uit de donkere lucht. Zachtjes landend op de rug van mijn hand, waarna je langzaam smelt en ik je zo in mij opneem.
Speciaal voor jou, man van mijn dromen. Ookal zit je zonder sneeuw; je haalt de ijzige kou uit mijn hart wegquote:
Je zou mee kunnen doen aan *O* De Grote TTK-wedstrijd *O* !quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:36 schreef Poncho het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, man van mijn dromen. Ookal zit je zonder sneeuw; je haalt de ijzige kou uit mijn hart weg![]()
Ik ken iemand die heeft cavia's gegeten. De barbaar!quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:37 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je zou mee kunnen doen aan *O* De Grote TTK-wedstrijd *O* !
Gatver, cavia's eten. Welke lul doet nu zoiets?quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:37 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heeft cavia's gegeten. De barbaar!
En misschien wel ja, maar ik ben lui.
Wat valt er te winnen? Champagne?
Conflict.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:38 schreef Lucille het volgende:
[..]
Gatver, cavia's eten. Welke lul doet nu zoiets?
Iemand die psyhologisch zichzelf op hetzelfde niveau ziet als dat van een cavia. Iemand die misschien heel jaloers was op de tampeloeris van de cavia, waarna zijn moordende karakter overhand nam.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:38 schreef Lucille het volgende:
[..]
Gatver, cavia's eten. Welke lul doet nu zoiets?
Geen wonder dat je geen sneeuw hebt, t. Jouw glimlach verwarmt de hele wereld.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:39 schreef tonks het volgende:
Een glimlach op mijn gelaat, ik ben niet meer kwaad.
Een psychoot dus. Eet dan iets normaals, zoals een stel mieren of zo. Levende dus.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:39 schreef Poncho het volgende:
[..]
Iemand die psyhologisch zichzelf op hetzelfde niveau ziet als dat van een cavia. Iemand die misschien heel jaloers was op de tampeloeris van de cavia, waarna zijn moordende karakter overhand nam.
Dat is toch vies!quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:40 schreef Lucille het volgende:
[..]
Een psychoot dus. Eet dan iets normaals, zoals een stel mieren of zo. Levende dus.
Wel van die mieren die een citroenachtig smaakje bevatten, waardoor nootmuskaat overbodig wordt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:40 schreef Lucille het volgende:
[..]
Een psychoot dus. Eet dan iets normaals, zoals een stel mieren of zo. Levende dus.
Lieve tonks,quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:42 schreef tonks het volgende:
Het sneeuwt hier nog niet, ik heb verdriet.
Bedankt P.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:44 schreef Poncho het volgende:
[..]
Lieve tonks,
Na hevig beraad met mezelf heb ik besloten jou sneeuw te geven.
[afbeelding]
De sneeuw is op te halen onder de rivieren![]()
Alles voor de man die elke ochtend de zon op laat komen.quote:
Alleen om de zon in jouw ogen te zien opkomen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:47 schreef Poncho het volgende:
[..]
Alles voor de man die elke ochtend de zon op laat komen.
Zoals poncho al aangeeft, citroenmieren en de eitjes van die beesten zijn wel te eten.quote:
Zodra ik jou zie wordt mijn hart verwarmd tot kookpunt. Bloed stroomt door mijn aderen als nooit tevoren. Lieve t, een man zoals jij is een man waarvan een vrouw alleen maar kan dromen. Jij bent de inspiratie voor alle miljoenen liefdesliedjes ooit geschreven. Behalve die van zanger Bob.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Alleen om de zon in jouw ogen te zien opkomen.
Mits bier en een lekker wijf met grote tieten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:49 schreef Lucille het volgende:
[..]
Zoals poncho al aangeeft, citroenmieren en de eitjes van die beesten zijn wel te eten.
Homo!quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:51 schreef Poncho het volgende:
[..]
Mits bier en een lekker wijf met grote tieten.
Correctie; mits tonks.quote:
tonks, je PI.quote:
Zullen we samen naar het knapperende haardvuur kijken, terwijl de sneeuw buiten de overhand neemt. Waarna wij de rest van de wereld vergeten en voor de rest van de avond alleen maar oog voor elkaar hebben?quote:
Okee.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:59 schreef Poncho het volgende:
[..]
Zullen we samen naar het knapperende haardvuur kijken, terwijl de sneeuw buiten de overhand neemt. Waarna wij de rest van de wereld vergeten en voor de rest van de avond alleen maar oog voor elkaar hebben?
Eindelijk! Alleen jammer dat je nu de sneeuw hier niet uit mijn handen kunt nemen. Ik zit al een kwartier met een doosje sneeuw voor je.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:09 schreef tonks het volgende:
HET SNEEEUUUWTTTTTTT !!!!!!!!!!![]()
![]()
!!! GEK!!!!!!!!!! BOHHHHHHH
Daar onder de ondergesneeuwde waarheden - kijk! een musje... - gaat het leven voort als een witte deken over het heden en de toekomst van nu... gaan wij allen dwarrelend als sneeuwvlokjes uit de hemel ter aarde? Vraag het mij, vraag het haar, vraag het de wolken. Maar wéét dat de vlokjes zo klein, ooit tot grotere vlokken zullen herrijzen.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:39 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Daar onder de ondergesneeuwde waarheden - kijk! een musje... - gaat het leven voort als een witte deken over het heden en de toekomst van nu... gaan wij allen dwarrelend als sneeuwvlokjes uit de hemel ter aarde? Vraag het mij, vraag het haar, vraag het de wolken. Maar wéét dat de vlokjes zo klein, ooit tot grotere vlokken zullen herrijzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |