Wat is vriendschappelijk prijsje?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:55 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Ik wil jullie allemaal wel items verkopen aan vrienschappelijke prijsjes hoor... Rune items etc.
Wat is jouw rs naam?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:59 schreef ZigoSOS het volgende:
No thanks :-)
Staat geen harry in de highscores :pquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:04 schreef DeHovenier het volgende:
Harry![]()
Ik ben wel geinteresseerd in die chaos runes....komt dus neer op een totaal van 500k
Hoeveel is zo'n rune normaal waard?
Twee member accounts? :xquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:18 schreef ZigoSOS het volgende:
Mijn nick is Zigosos en Kjelliz
Kjelliz is een member, Zigosos was een memberquote:Op zaterdag 25 februari 2006 20:23 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Twee member accounts? :x
geen zin meer in, heb het wel gezienquote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:04 schreef DeHovenier het volgende:
Kan ik dan wat spullen van je kopen voor een vriendschappelijk prijsje
Waarom stop je helemaal met RS?
heb ik al eens gehadquote:Op zondag 26 februari 2006 12:55 schreef DeHovenier het volgende:
Wedden dat je terugkomt
Had ik ook na een half jaar
Zou je denken dat ie voor z'n afscheidsbriefje fatsoenlijk engels zou gebruiken!quote:
Wat zei ie precies allemaal? Of wat vroeg je?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:13 schreef DeHovenier het volgende:
Er zit een Alex op je Kjellizaccount, ZigoSOS?
En hij was niet zo aardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |