als het naast jouw loopt is het bedoeld als vermomingquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:13 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Doe mij maar een leuk meisje dat fatsoenlijk over straat kan zonder 30 lagen makup
gmtaquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:14 schreef ijsmeis het volgende:
Lol.
Ik had hem als eerste aangepast.
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:17 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
nog een van mijn favo vrouwen
Sorry hoor ook_gek, maar volgens mij is deze:quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:16 schreef ook_gek het volgende:
leuk hoor al die halfbloedjes maar moet je eens kijken als ze 40 zijn dan word het van erger naar drama naar een hell.
Als ze jong zijn zien ze er goddelijk uit maar dan loopt het ook snel af![]()
Mijn vader zegt atlijd van. Zoon als je een half bloedje leuk vind. Kijk dan eerst naar de moeder... want zo gaat de dochter er ook uit zien. Lelijk en 1 grote rimpel drama.
Nee dan kan je haar beter gewoon een paar keer flink neuken en dan dumpen voor dat je er gehecht aan raakt![]()
Godverdegodver, hoe kon ik Angelina vergetenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:17 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
nog een van mijn favo vrouwen
ik heb ook op lexa gestaan om eens te kijkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:17 schreef BoJo het volgende:
nah een willekeurige "gewone" van lexa dan
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:17 schreef vlad het volgende:
[..]
als het naast jouw loopt is het bedoeld als vermoming![]()
Wat voor terminale ziekte heeft dat mens?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:17 schreef BoJo het volgende:
nah een willekeurige "gewone" van lexa dan
[afbeelding]
dan gaat ze zeker weten mee naar huis, goedschiks of kwaadschiksquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
Als ik die toch es op straat tegenkom
ik vind het humor om plaatjes te kijken en wat ze in hun profiel schrijven bij knapt af op:quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb ook op lexa gestaan om eens te kijken
schande gewoon![]()
en mn laatstequote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Godverdegodver, hoe kon ik Angelina vergeten
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:19 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dan gaat ze zeker weten mee naar huis, goedschiks of kwaadschiks![]()
dan loop ik er straal langsquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
Als ik die toch es op straat tegenkom
twee zonen en een dochterquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:18 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wat voor terminale ziekte heeft dat mens?![]()
1x = okequote:Op vrijdag 30 december 2005 19:21 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
Ik heb dat concert een keer gedownload, wel 6 keer bekeken ofzo
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
en mn laatste
Brittany Murphy lekker wild
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |