quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:06 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja... vrijwel alle hardware (èn firmware) in dat ding moet kunnen functioneren wil je een BD-filmje kunnen afspelen.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:16 schreef Fliepke het volgende:
Wat een onzin
Voor hetzelfde geldt is het gewoon een omhulsel met een blu ray speler dr in
Of dacht je dat er wat in die rev zat tijdens de E3
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:58 schreef P-Style het volgende:
...En als 'ie hier ècht in actie is, dan is de hardware in ieder geval al af.
So?quote:
Wat snap je niet aan "En als 'ie hier ècht in actie is, dan is de hardware in ieder geval al af"?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:02 schreef Fliepke het volgende:
So?
Zo'n filmpje krijg je vast ook aan de praat op een vrij vroeg prototype. Het zegt allemaal geen reet.
OF het is een prototype dat bij lange na niet af is en wel filmpjes kan draaienquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:06 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan "En als 'ie hier ècht in actie is, dan is de hardware in ieder geval al af"?
Òf het is de PS3 in actie, of het is een verborgen BD-speler die doet alsof het de PS3 in actie is.
Lijkt me sterk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:07 schreef Fliepke het volgende:
OF het is een prototype dat bij lange na niet af is en wel filmpjes kan draaien
Wat is hier nou weer negatief aan?!quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:12 schreef Fliepke het volgende:
Ja, jou lijkt alles sterk als het negatief is
Dat het er bij jou niet in zou willen gaan dat het misschien een redelijk vroeg prototype is waarvan de hardware+software niet af isquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wat is hier nou weer negatief aan?!
"Redelijk vroeg" is het sowieso niet meer. Dat het hier om een prototype gaat is duidelijk en dat de software nog niet af is lijkt mij ook. Maar er wordt hier een werkende BD-speler getoond en het lijkt me aannemelijk dat dat gebeurd op hardware die af is.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:15 schreef Fliepke het volgende:
Dat het er bij jou niet in zou willen gaan dat het misschien een redelijk vroeg prototype is waarvan de hardware+software niet af is
Hoe kan 'ie nou anders werken dan wat 'ie zelf is?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:24 schreef Retuobak het volgende:
De Cell werkt denk ik toch echt ietsje anders dan een eight-core CPU.
Je snapt best wel wat ik zelf bedoel, niet gaan zeuren over de exacte definitie wanneer je precies weet wat ik bedoelquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hoe kan 'ie nou anders werken dan wat 'ie zelf is?Een eight-core CPU hoeft niet per definitie 8 identieke cores te hebben.
Gelukkig hoeven ze die dan weer niet te bouwenquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:21 schreef HassieBassie het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat Sony problemen heeft met de programmeertaal voor de PS3.
Ja, dat is echt achterlijk idd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:21 schreef kepler het volgende:
waar blijven die gameplay filmpjes....
Dat kan twee dingen betekenen in mijn boekjequote:Op donderdag 5 januari 2006 19:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat is echt achterlijk idd.
De lente komt er bijna aan en ze hebben nog niets laten zien..
Of in het ergste geval valt het echt tegen en is er nog geen ruk afquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:33 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat kan twee dingen betekenen in mijn boekje
Ze verrassen ons met prachtige graphics of
Het valt echt enorm tegen
of het zit er tussenin en er is gewoon geen reet af
als de graphics zo prachtig waren geweest dan zou ik allang wat hebben laten zien voordat de 360 uitkwam. Maar goed ik ben Sony nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:33 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat kan twee dingen betekenen in mijn boekje
Ze verrassen ons met prachtige graphics of
Het valt echt enorm tegen
of het zit er tussenin en er is gewoon geen reet af
Ja, idd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:39 schreef kepler het volgende:
[..]
als de graphics zo prachtig waren geweest dan zou ik allang wat hebben laten zien voordat de 360 uitkwam. Maar goed ik ben Sony niet
Echter geen cores in de klassieke zin ervanquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:04 schreef mustisuc het volgende:
cell heeft 8 cores waarvan in de PS3 7 cores aan zijn gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |