Vind ik ook. 300 euro is harstikke weinig, da's alleen de apparatuur wat erin zit., en dan nog is het goedkoop.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:46 schreef outcast_within het volgende:
versterker, tv, boxen, joysticks. lekker hoor
Wat is trouwens je volgende project?
www.arcaderick.de - maar dit zijn zeer dure officiele kasten die je ook nog eens zelf moet ophalen..quote:Op zondag 5 maart 2006 12:04 schreef outcast-within het volgende:
Zijn er eigenlijk ook vergelijkbare dingen te koop op het internet?
Wel grappig als je er een kabel ingooit kun je staand tv kijken. (weet je meteen dat je niet te lang achter de buis hangt.)quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:08 schreef Keukenprinsesje het volgende:
Ik heb even een link doorgestuurd naar mijn man. Onze zoon wordt volgende week 14 en wij zijn van plan hem een TV te geven, maar ik vind dit ook een leuke optie....
De twee barkrukken op de foto krijg je er gratis bijquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:14 schreef Keukenprinsesje het volgende:
Hij heeft een hoogslaper (Kan hij vanuit zijn bed kijken)......ik wilde er dan een leuke barkruk bij kopen
Dat zou de prijs alleen maar opvoeren. Meeste mensen hebben toch wel zelf een console die ze erin kunnen hangen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:11 schreef D-MIXXX het volgende:
Als er nou een console bij zat met wat spellen had ik hem gekocht
en wat wordt dan de prijs?quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:17 schreef Ricepuppet het volgende:
[..]
Dat zou de prijs alleen maar opvoeren. Meeste mensen hebben toch wel zelf een console die ze erin kunnen hangen.
Dat was ook een motivatiepunt van mij, ik had ze namelijk allemaal in de woonkamer staan, werd gek van al die consoles die daar open en bloot lagen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:19 schreef Keukenprinsesje het volgende:
Zal ik doen, ik wacht even de reactie van mijn man af. We hebben nog een oudere zoon van 15, kunnen ze samen ook spellen doen. Kunnen die Xbox/PS2 weg uit de woonkamer (Pffffff)
quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:26 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
en wat wordt dan de prijs? incl console en wat games
Niet. Ik verkoop mijn Xbox er niet bij. Als ik dat zou doen, zou dat dus de verkoopsprijs verhogen, terwijl 300E toch echt wel een bargain is op zich (de onderdelen in de kast overstijgen 2de hands al ver boven de 300E) daarbij, mijn Xbox mag niet weg van het vrouwtjequote:
goeiendag dude. lees het topic. Het was 390, nu 300, en ZONDER console/games!quote:
Mailtje terug gestuurdquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:58 schreef Keukenprinsesje het volgende:
Ricepuppet, ik heb je een mailtje gestuurd.
Yup, ik hoor het direct van je volgende week a.s. Mag idd een slotje op mods!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:22 schreef Keukenprinsesje het volgende:
Hij is helemaal enthousiast! Laat je nog even (telefonisch) weten wanneer we hem komen halen (Deze week)
(Slotje??)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |