abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33545687

(Meer foto's op aanvraag)

Ok.

Het is zover. Ik ga mijn Arcadekast verkopen die ik begin van het jaar (maart 2005) zelf handmatig heb gebouwd! Raar? Ja.

Reden; niet omdat m'n vriendin er vanaf wilt, maar omdat ik verder wil met een nieuw project waar ik aan wil beginnen (heeft ook met Arcade te maken) en om nou 3 Arcadekasten in huis te hebben gaat mij (en m'n vriendin) te ver. Ik heb er zelf een Xbox in zitten, en een PS2 / Saturn in gehad; de Arcadejoysticks kunnen gelijktijdig op een Xbox en PS2 worden aangesloten, zodat je niet hoeft te switchen!

Ik heb er een maand werk en geld ingestoken wat ook af te zien is. Alles is nieuw gekocht, dus je krijgt echt een kast die nog geen half jaar oud is.

------------------------------------

Wat krijg je voor je cash?

* Arcadekast (omhulsel)

- Inhoud.:

* 55 cm. Stereo TV van het merk Finlux (zit garantie op van nog een half jaar) de CT-2108T. 2 scartingangen, en een afstandsbediening. http://www.finlux.nl/nl/producten/tv/43/ktv43.htm

* Stereo receiver van het merk Yamaha (zie pic.) Yamaha AP - U70
http://www.yamaha-online.de/index.php?lang=h&country=NL (en dan AP U70 intikken rechtsbovenin) die overigens ook aan te sluiten is op je PC / laptop / beamer etc.

* 2 x ingebouwde Sony stereo boxen bovenaan de kast

* 2 x Streetfighter Anniversary Sticks van Capcom (officieel)
http://www.hotbit.nl/product_info.php?cPath=30_56&products_id=423
Hier kan een PS2 / Xbox op aangesloten worden, en als je het helemaal gek wilt maken kan je zelfs convertors kopen om bv. een SNES / Saturn aan te sluiten enz.

* 3 Way SCART box. Hiermee sluit je dus maximaal 3 consoles tegelijk aan de kast mee.

* Stroom kabel - anders doet 'ie het niet

Wat je dus krijgt is een kast waar je direct op kan spelen, zonder te bouwen, moeite te doen; alleen je Xbox / PS2 - of andere console - er in stoppen en voel die Arcade styling (LOL) Je krijgt GEEN console erbij!

------------------------------

Nu rest de vraag; wat vraag ik er voor? De prijs die ik vraag is zelfs veel te goedkoop, maar ik wil graag een ander z.s.m. blij maken. Ikzelf wil aan een nieuw project beginnen waar ik voldoening uit kan halen. Vandaar onderstaande prijs van..

390 euro!

Dit is geen gekke prijs, ik kan zo een berekening geven van wat het allemaal werkelijk heeft gekost, dus geen gezeur. Als ik daadwerkelijk de nieuwwaarde van alles door de helft zou delen zou ik nog duurder uitkomen.

Uiteraard moet je hem zelf komen ophalen. De kast is niet echt licht, maar is te tillen met 2 man, de joystick bak is eraf te demonteren op simpele wijze, en weer erop te zetten. De kast kan, op serieuze vraag dan, nog bijgeschaafd worden qua onderhoud; zo zitten er aan de zijkanten nog side art die niet iedereen leuk zal vinden - maar is zo direct te verwijderen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Ricepuppet op 30-12-2005 17:07:22 ]
  vrijdag 30 december 2005 @ 17:31:12 #2
118772 ReLx7
Zoals ik al zei...
pi_33547034
Zit je niet een beetje te dicht op de tv?
Like bringing a knife to a gunfight...
pi_33547369
Nope. Je kan staan, je kan er zelfs met de barkrukken goed vanaf zitten. Ik heb de barkrukken aangeschoven, vandaar dat het wellicht lijkt alsof je er letterlijk tegen aan zit.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:08:10 #4
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_34014810
verkoop je de kast ook los?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_34018580
Hoe groot hxbxl is dat ding
pi_34040673
@ jpg97.: Wat had je in gedachten qua prijs
@ Slipslop.: H: 1.76 / B: 86 (inc. joysticks) / D: 76
pi_34126925
ik heb de ruimte, alleen het geld niet :/ evt. intresse in iets te ruil?
pi_34127554
Wat heb je te ruil dan?
pi_34130593
ummm, i dunno, add me anders ff op msn (of ik jou - mail staat in pro'.)
pi_34356660
super vet ding , rond welke prijs zoek je en hoe zwaar is ie ongeveer ? mss dat ik dr iemand voor weet
Je zusje neukt lekkerder..
IK Skitzo .. nee hoe kom je ebij ? jezelf quoten is koel
MoeMoe.rar !!!!!
  zondag 22 januari 2006 @ 21:10:39 #11
57506 TiMmS
The Core Supremacy !
pi_34357399
jeetje dat vind ik echt een vet ding. Maar ik vraag me af hoe de gebruiksvriendelijkheid is.
Stel je hebt dus die 6 knoppen + stick, kun je daar me FPS games spelen?
Ik heb wel interesse, ik heb ruimte, geld tevens student en niet inwonend
"Zelfoverschatting is het immuunsysteem van de menselijke psyche" Maassen, 2009
pi_34379099
@ Neophyte: Prijs staat in de 1ste post. Onderhandelen kan altijd. Hij is, naar mijn weten zoals je hem zo op het eerste oog ziet denk ik 50 kilo. Als je hem simpel demonteert voor vervoer (wat echt heel simpel is) ong. 5 kilo minder

@ Timms: Hij is niet echt bedoeld voor 1st person games, omdat de sticks geen analoge poken hebben. Ik gebruik hem vnl. voor beat 'em ups / shoot 'em ups en andere Arcade achtige spellen. In elk geval spellen die geen gebruik maken van analoog. Een spel als Project Gotham 2 valt daar bv. onder, en nog meer spellen.

Ook is het mogelijk om met 1 - 4 joysticks gewoon buiten de kast om te spelen, dus je oude Xbox games die wel analoog nodig hebben zijn ook gewoon te spelen (Halo / Killzone bv.)

Add me anders even op MSN ('nick' + hotmail), dan kunnen we daar verder praten..
  donderdag 26 januari 2006 @ 11:33:45 #13
57506 TiMmS
The Core Supremacy !
pi_34475104
Bedankt Ricepuppet, ik weet voldoende. Daar vind ik hem toch iets te duur voor. Maar succes met de verkoop !
"Zelfoverschatting is het immuunsysteem van de menselijke psyche" Maassen, 2009
pi_34482289
Wat had je zelf dan in gedachten Timms?
pi_34572775
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 17:58 schreef jimjim1983 het volgende:
TVP voor als ie ooit goedkoop wordt
Wordt hij niet, hij is al spotgoedkoop. Als ik hem voor de normale prijs zou moeten neerkwakken kom ik op 500+ euro uit.
pi_34577765
tjah hij zei ooit he. dingen worden altijd minder waard na een tijdje.

Je zou mss onverhoeds moeten verhuizen. en ruimtegebrek hebben.
pi_34577829
Dit ding houdt zijn waarde. Daarbij hoeft hij niet verkocht te worden als er geen interesse is, mijn vriendin speelt er nog op, geen haast.
  woensdag 1 februari 2006 @ 17:14:11 #18
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_34685440
Eerlijk gezegd zou ik die ding gewoon houden... zoiets vind je niet overal.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_34685934
Klopt, vind je niet overal, want er is er maar 1 van

Gaat mij er bij mijn niet of iets meer waard is, ik wil graag aan een nieuw bouwproject beginnen vandaar.

Maar als iemand met een bod komt, wil ik er wel over nadenken..
pi_34892588
Dan denk ik dat er toch iets mis is met de minimum prijs.

Vr |\
aa |..\
ag |__\__
............ prijs

volgens mij zit ie nu rechts onderin. Tot zo ver het lesje middelbare school economie
pi_34905083
Minimum prijs is goed genoeg. Op dit moment denk ik er nog niet eens een seconde over om de prijs te verlagen. Wellicht een tip; lees de beginpost nog eens goed, tel alle prijzen bij mekaar op van alle apparatuur (2de hands uiteraard) en je komt ver boven het minimum bedrag uit.

Daarbij is er geen haast; mijn vriendin speelt er nog regelmatig op, en vrouwtjes moet je zoet houden
pi_35047977
Doe dat maal 8 en je mag 'em komen halen.
pi_35606074
Eenmalige prijsverlaging: voor 300 euro's!
pi_35606555
versterker, tv, boxen, joysticks. lekker hoor
Wat is trouwens je volgende project?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')