quote:zo is het maar net
Op zondag 18 november 2001 20:45 schreef chelloboy het volgende:
zo wel erg snel gereageerd,maar toch let maar op het gaat het gebeuren dit seizoen.Want de boeren zijn de baas in Nederland.
quote:Zo, dus Heerenveen of De Graafschap gaat kampioen worden
Want de boeren zijn de baas in Nederland.
ons psv heeft nog nooit verloren in de arena, en dat zal voorlopig ook niet gebeuren
quote:als ja,denk toch dat het Zondag gelijk wordt,3-3 of zo,al zie ik die amsterdammers maar wat graag weer op hun bek gaan.
Op zondag 18 november 2001 20:40 schreef chelloboy het volgende:
als PSV zondag wint bij ajax doen ze weer mee voor de 1e plaats want zoals gewoonlijk pakt PSV de meeste punten naar de winterstop en is de achterstand zo weer ingelopen net als vorig seizoen.
Op dit moment is er nix wat echt uitblinkt, behalve het middenvelt als v.Bommel weer terug komt
Kunnen we aan t eind van de rit niet gewoon kijken wie er kampioen is geworden?! ipv al dit Hans Kraay gezever....
Kortom: de schaal gaat volgend jaar gewoon weer richting de lichstad!!
Het zal het eerste seizoen van gerets zijn waarin hij als koots niks presteert..
Feijenoord wordt kampioen.. En Utreg gaat weer Europa in..
En van je Euro Euro Utreg komt eraan!..
quote:
zo wel erg snel gereageerd,maar toch let maar op het gaat het gebeuren dit seizoen.Want de boeren zijn de baas in Nederland.
Ach ja, geloof wat je wilt toch?
quote:idd,de Topper van de week wordt Zaterdag al in Enschede gespeeld.
Op maandag 19 november 2001 21:51 schreef Fean_Fan het volgende:
pauperpartij word dat zondag zeg. 2 slechte clubs wat dan een topper moet zijn
Of Feyenoord moet weer hetzelfde blessure leed als vorig seizoen kennen en ajakkus 1 geblesseerde van der Vaart.
Als dat zo is, kan p$v uitkijken naar een hoge notering.
Maar ja, we zijn nog niet eens op de helft, dus waar lullen we eigenlijk over.
Feyenoord wordt gewoon kampioen
quote:OK volgende
Op maandag 19 november 2001 22:37 schreef Emotion_clown het volgende:
!!!Vitesse!!!
quote:hehe, you betcha! Twente - Heerenveen
Op maandag 19 november 2001 21:55 schreef CAZZO het volgende:[..]
idd,de Topper van de week wordt Zaterdag al in Enschede gespeeld.
quote:Misschien in de provincie
quote:HAHAHAHAHAHA, toch zijn de boeren de baas
Op vrijdag 23 november 2001 21:35 schreef The_Coach het volgende:[..]
Misschien in de provincie
, maar niet in de Hoofdstad en dat wordt Zondag wel even duidelijk.
quote:
zo 1-3 meer hoef ik toch niet te zeggen
Denk je nu dat psv kampioen wordt omdat ze nu met 3-1 hebben gewonnen van @j@x, of is dit gewoon blijdschap.
quote:Dat is opportunisme.
Op zondag 25 november 2001 17:33 schreef Cart_man het volgende:Denk je nu dat psv kampioen wordt omdat ze nu met 3-1 hebben gewonnen van @j@x, of is dit gewoon blijdschap.
quote:Zoals ik had voorspeld is de achterstand nog maar 6 punten op ajax. Feyenoord blijft niet zoveel geluk hebben! Ze werden compleet van de mat getikt door W 2, alleen heeft feyenoord het geluk dat W 2 de kansen die ze kregen niet benut hebben! Gaat dus helemaal goed komen met PSV, en we worden gewoon weer kampioen dit seizoen!!
Op maandag 19 november 2001 19:44 schreef huuuuuuuub het volgende:
Als we zondag winnen (statistieken wijzen op nix anders!!) hebben we nog maar 6 puntjes achterstand op ajax. De achterstand is dan dus in 1 week tijd gehalveerd!!
Met nog 2 wedstrijden tegen ajax en feyenoord hebben we alles nagenoeg nog in eigen hand!!Kortom: de schaal gaat volgend jaar gewoon weer richting de lichstad!!
Ga der vanuit dat Heerenveen als vanouds punten laat liggen na de winterstop en de 5-1 (ajax) van gister incidenteel was
maar we zullen zien naar de winterstop.
In mei staan we met z'n allen op het Stadhuisplein om het derde kampioenschap op rij te vieren!
Feyenoord verdient het niet om kampioen te worden met het spel dat ze nu spelen. Denk ook niet dat ze in staat zijn om nog kampioen te worden met het komende programma.
P$V:
Programma PSV:
za 26-1 19.30 PSV - NAC KPN
wo 30-1 20.00 PSV - Feyenoord AC
za 2-2 19.30 Fortuna Sittard - PSV KPN
di 5-2 20.00 RKC Waalwijk - PSV KPN
za 16-2 19.30 NEC - PSV KPN
do 21-2 19.00 PSV - Leeds United UEFA
zo 24-2 14.30 PSV - FC Utrecht KPN
do 28-2 21.00 Leeds United - PSV UEFA
za 2-3 PSV - SC Heerenveen KPN
za 9-3 PSV - Roda JC KPN
za 16-3 Vitesse - PSV KPN
zo 24-3 PSV - Ajax KPN
za 30-3 PSV - Willem II KPN
za 6-4 FC Den Bosch - PSV KPN
zo 14-4 PSV - Feyenoord KPN
za 20-4 FC Twente - PSV KPN
zo 28-4 PSV - Sparta KPN
zo 5-5 De Graafschap - PSV KPN
Programma Feyenoord:
De Graafschap-Feyenoord
zondag 27 jan 2002 : FC Utrecht-Feyenoord .
dinsdag 29 jan 2002 : PSV-Feyenoord / Amstel Cup
zaterdag 2 feb 2002 : Feyenoord-Roda JC .
zondag 10 feb 2002 : Groningen-Feyenoord .
zondag 17 feb 2002 : Vitesse-Feyenoord .
donderdag 21 feb 2002 : Glasgow Rangers-Feyenoord .
zondag 24 feb 2002 : Feyenoord-FC Twente .
donderdag 28 feb 2002 : Feyenoord-Glasgow Rangers .
zondag 3 mrt 2002 : Ajax-Feyenoord .
. zondag 10 mrt 2002 : Feyenoord-AZ .
zaterdag 16 mrt 2002 : Feyenoord-FC Den Bosch .
zaterdag 23 mrt 2002 : Sparta-Feyenoord .
zondag 31 mrt 2002 : Feyenoord-RKC .
zondag 7 apr 2002 : Feyenoord-NAC .
zondag 14 apr 2002 : PSV-Feyenoord .
zaterdag 20 apr 2002 : Feyenoord-Fortuna Sittard .
zaterdag 27 apr 2002 : Feyenoord-SC Heerenveen .
zondag 5 mei 2002 : Willem II-Feyenoord . .
Het programmma van Feyenoord is echt zwaarder dan P$V en ik dekn dat P$V na de winterstop orde op zaken stelt, terwijl Feyenoord nog belabberder gaat voetballen en misschien zelfs een top 3 positie niet eens haalt.
quote:Zwaarder??? Volgens mij spelen AJAX en PSV ook tegen dezelfde clubs
Op maandag 24 december 2001 11:40 schreef Cart_man het volgende:
....Het programmma van Feyenoord is echt zwaarder dan P$V en ik dekn dat P$V na de winterstop orde op zaken stelt, terwijl Feyenoord nog belabberder gaat voetballen en misschien zelfs een top 3 positie niet eens haalt.
quote:je weet het toch GOAT,Heerenveen wint alleen in Friesland en Kerkrade en Allback is tegen die tijd al verkocht dus jullie krijgen geen poot aan de trapper in Eindhoven.
Op maandag 24 december 2001 20:09 schreef The_GOAT het volgende:
2 maart 2002 wordt een zwarte dag voor PSV
quote:Met zwaarder bedoel ik dat P$V vaker thuisspeelt en dat Feyenoord nog relatief zwaardere uitwedstrijden krijgt. Tegen @joks, P$V enz....
Op maandag 24 december 2001 18:33 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Zwaarder??? Volgens mij spelen AJAX en PSV ook tegen dezelfde clubs
quote:AJAX moet al die wedstrijden ook spelen dus dat is een slap excuus
Op maandag 24 december 2001 23:03 schreef Cart_man het volgende:[..]
Met zwaarder bedoel ik dat P$V vaker thuisspeelt en dat Feyenoord nog relatief zwaardere uitwedstrijden krijgt. Tegen AJAX, P$V enz....
quote:Dat gaat na de winterstop veranderen, en Allbäck gaat pas aan het eind van het seizoen weg. Als Allbäck weg is scoort Selakovic gewoon aan de lopende band.
Op maandag 24 december 2001 20:39 schreef CAZZO het volgende:[..]
je weet het toch GOAT,Heerenveen wint alleen in Friesland en Kerkrade en Allback is tegen die tijd al verkocht dus jullie krijgen geen poot aan de trapper in Eindhoven.
quote:Die spelen niet meer mee voor het kampioenschap
Op dinsdag 25 december 2001 01:25 schreef Duiveltja het volgende:[..]
AJAX moet al die wedstrijden ook spelen dus dat is een slap excuus
quote:Feyenoord moet nog naar Eindhoven,A'dam,Arnhem en Utrecht dat zijn al 12 verliespunten.
Op dinsdag 25 december 2001 12:47 schreef Cart_man het volgende:[..]
Die spelen niet meer mee voor het kampioenschap
quote:Ach morgen na de overwinning in Den Bosch zal dit topic ook wel weer Ajax gaat voor kampioenschap ! bovenaan belanden
Op zondag 27 januari 2002 01:38 schreef twi het volgende:
Jahoor, men krijgt weer praatjes...
quote:Die praatjes hebben we al het hele seizoen (en in dit topic al sinds november)..
Op zondag 27 januari 2002 01:38 schreef twi het volgende:
Jahoor, men krijgt weer praatjes...
PSV heeft gewoon de meeste kwaliteit in NL, kwestie van tijd dat we ook met verliespunten bovenaan (of onderaan, ligt eraan hoe je der naar kijkt) staan.
quote:nee joh... 2 februari wordt pas een zware dag!
Op maandag 24 december 2001 20:09 schreef The_GOAT het volgende:
2 maart 2002 wordt een zwarte dag voor PSV
quote:hahahahahahahahaha Fortuna.....hahahahahahahahahahahahaha
Op zondag 18 november 2001 22:12 schreef Slayher het volgende:
Fortuna Sittard wordt kampioen
Duzz Fortuna en Roda: Voetballen!
quote:Goh, dus jullie kunnen nog meer als alleen maar 3x eindhovuh achter elkaar zingen.
Op woensdag 06 februari 2002 19:46 schreef chelloboy het volgende:
een stukje van het clublied!
En komen er tijden van veel tegenslag,
Dan zullen wij tonen wat vriendschap vermag.
De strijd zal ontbranden,een ieder vecht mee
Vooruit nu Rood-Witten Vooruit PSV.
quote:Waarom komt er geen "boeren" in voor?
Op woensdag 06 februari 2002 19:46 schreef chelloboy het volgende:
een stukje van het clublied!
En komen er tijden van veel tegenslag,
Dan zullen wij tonen wat vriendschap vermag.
De strijd zal ontbranden,een ieder vecht mee
Vooruit nu Rood-Witten Vooruit PSV.
quote:heeft veel te maken met het feit dat PSV kampioen gaat worden
Op donderdag 07 februari 2002 18:23 schreef chelloboy het volgende:
Goh dacht toch te horen dat de Feyenoord supporters gisteren hun eigen spelers liepen uit te fluiten tegen Fortuna.
Gezien het speelpijl van PSV in de laatste twee wedstrijden krijgen ze het nog moeilijk om derde te worden. Alles kan maar zoals het nu gaat lijkt me de derde plaats het hoogst haalbare.
quote:Helamaal mee eens! FEYENOORD KAMPIOEN!!!!!!!!!!!!
Op maandag 19 november 2001 22:31 schreef Zuurtje het volgende:Feyenoord wordt gewoon kampioen
SPAM
[Dit bericht is gewijzigd door Ali Salami op 08-02-2002 17:33]
quote:Twente degradeert nooit. John van het Schip is een goeie trainer en Twente heeft een jong en goed elftal. PSV gaat het trouwens niet halen. Ze hebbenm veel te vaak de hulp van de scheidsrechter nodig.
Op maandag 28 januari 2002 13:23 schreef tokoboy het volgende:
eerst psv verlies dan ajax winst tegen feyenoord.....
ajax gaat voor het kampioenschap!!
fc twente degradeert!!!!! (speciaal voor cazzo)
Voor dit moment staat ajax 6 punte voor op psv (als ze van fortuna winnen) met dan nog maar 10 wedstrijden te gaan..
en helaas stat feyenoord nog dichter in de buurt van ajax ..
dus kortom ajax heeft de grootste kans op het kampioenschap weg te kapen voor het armoedige feyenoord en schrale psv
achter ajax dus
[Dit bericht is gewijzigd door chelloboy op 03-03-2002 19:06]
quote:5 punten in de stand inderdaad, maar wel 1 wedstrijd minder gespeeld, dus maar 2 verliespunten achter. PSV is de enige club in Nederland die momenteel redelijk constant speelt. Daarom denk ik ook dat ze op korte termijn Ajax voorbij gaan.
Op zondag 03 maart 2002 20:51 schreef bossie het volgende:
Ze staan ander nog wel 5 punten achter op Ajax.
quote:Ik denk dat bossie er rekening mee gehouden heeft dat PSV als enige van de "top 3" nog naar Enschede moet.
Op zondag 03 maart 2002 20:56 schreef Swordfish het volgende:[..]
5 punten in de stand inderdaad, maar wel 1 wedstrijd minder gespeeld, dus maar 2 verliespunten achter. PSV is de enige club in Nederland die momenteel redelijk constant speelt. Daarom denk ik ook dat ze op korte termijn Ajax voorbij gaan.
quote:AJAX wordt kampioen(volgens de statistieken), het is nl. zo dat degene die de winterstop ingaat als nummer 1 meestal ook kampioen wordt!!
want zoals gewoonlijk pakt PSV de meeste punten naar de winterstop en is de achterstand zo weer ingelopen net als vorig seizoen.
quote:stond vorig jaar feyenoord niet nummer 1 met de winterstop.. (ik kan het fout hebben)
Op maandag 04 maart 2002 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
AJAX wordt kampioen(volgens de statistieken), het is nl. zo dat degene die de winterstop ingaat als nummer 1 meestal ook kampioen wordt!!
En wie stond er op een?? Precies AJAX!!
quote:Vond het wel een zeer slappe 2e helft,had toch gerekend op een acht nulletje of iets van die strekking
Op zaterdag 09 maart 2002 23:24 schreef chelloboy het volgende:
En weer gewonnen nu met 4-1 van Roda JC,
En Jantje Vennegoor of Hesselink weer 2 doelpunten erbij jammer van Vogel maar nu alles richten op Donderdag want reken maar dat we Feyenooit alle hoeken van het veld laten zien.![]()
![]()
- Ajax brengt PSV de genadeslag toe en de lampekappen kunnen de titel vergeten!
- Feyenoord schopt PSV uit de Europa cup!
Dan is Feyenoord al aan het begin van de wedstrijd de "morale winnaar". En na afloop zijn ze de terechte winnaar!
Ik hoop wel dat psv van de Neuzen wint zondag, is gunstig voor ons!
quote:Als je even nadenkt is dat helemaal niet gunstig want F'noord gaat er bij PSV voor de competitie straks nog af.
Op maandag 18 maart 2002 18:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Feyenoord begint donderdag gewoon met een strakke TiFo actie waar de trieste rookpluimpjes en de 2 zakken confetti in Eindhoven bij verbleken!Dan is Feyenoord al aan het begin van de wedstrijd de "morale winnaar". En na afloop zijn ze de terechte winnaar!
Ik hoop wel dat psv van de Neuzen wint zondag, is gunstig voor ons!
quote:Hahaha, nouja..hoop doet leven zeggen ze wel is..
als PSV zondag wint bij ajax doen ze weer mee voor de 1e plaats want zoals gewoonlijk pakt PSV de meeste punten naar de winterstop en is de achterstand zo weer ingelopen net als vorig seizoen.
quote:Nog leuker..Na heel zwaar programma van Feyenooit en PiSVee(moeten ook beide nog voor de beker tegen Ajax) worden de spelers wat moe, zakt de motivatie wat weg, en HOPPA!
Op maandag 18 maart 2002 19:02 schreef The_Coach het volgende:[..]
Als je even nadenkt is dat helemaal niet gunstig want F'noord gaat er bij PSV voor de competitie straks nog af.
En dan heb je zelfs nog eens een kans dat F'noord 3e wordt.
Ik denkt dat ik Uli alvast bel om te zingen op het Balkon!
quote:Wat zong die prutser ook alweer?
Op maandag 18 maart 2002 19:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Ach ja, we zullen het wel zien aan het eind van de rit!Ik denkt dat ik Uli alvast bel om te zingen op het Balkon!
quote:Om niet veel later voor het eerst te verliezen in de ArenA tegen Ajax voor de beker!
Op maandag 18 maart 2002 12:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wordt een leuk weekje voor de boeren:- Ajax brengt PSV de genadeslag toe en de lampekappen kunnen de titel vergeten!
- Feyenoord schopt PSV uit de Europa cup!
quote:Ik wist niet dat Jan kon zingen!?
Op maandag 18 maart 2002 19:35 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Wat zong die prutser ook alweer?
En wie niet springt, die is een Jood toch? Hehe, vond het wel grappig..
Ik gok toch eerder op Jantje van Halst op het bordes die zingt:
En we zwaaien met z'n allen naar de Kuip!
Of
En zeg maar dag met je titel P$V!
quote:Over een maandje of 2 kan je een live concert van de gehele Ajax selectie bewonderen op Studio Sport!
Op maandag 18 maart 2002 19:39 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ik wist niet dat Jan kon zingen!?
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 18-03-2002 23:31]
quote:Moet ik nog wat zeggen?
Op maandag 18 maart 2002 18:03 schreef chelloboy het volgende:
Droom maar lekker verder,Donderdag en Zondag gaan we ervoor en pakken onze laatste kans dat is een ding dat zeker is.
quote:*spring* *spring* *spring* *spring* *spring* *spring*
Op maandag 18 maart 2002 23:25 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
En wie niet springt, die is geen jood!
ONE DOWN,ONE TO GO bye,bye PSV
quote:Euhm, nee.
Op zaterdag 23 maart 2002 11:26 schreef chelloboy het volgende:
en PSV hoort gewoon in de championsleauge.toch.
Ik ben PSV-fan, as you know, maar PSV haalt t toch altijd net niet.
Laat ze lekker uit die CL blijven, scheelt weer teleurstelling enz.
quote:Maar aan de UEFA Cup valt meer geld te verdienen dan aan het kampioenschap!
Ja nou we gaan nu echt voor het kampioenschap en dat zal ajax weten ook morgen.
Kampioen worden is toch belangrijker dan de eufacup want als je die wint speel je toch nog geen championsleauge en PSV hoort gewoon in de championsleauge.toch.
Bij de eerste drie eindig je toch wel!
quote:eufacup?
Ja nou we gaan nu echt voor het kampioenschap en dat zal ajax weten ook morgen.
Kampioen worden is toch belangrijker dan de eufacup want als je die wint speel je toch nog geen championsleauge en PSV hoort gewoon in de championsleauge.toch.
quote:Het mooie is ook dat ze het altijd voor zichzelf verprusten!
Op zaterdag 23 maart 2002 15:26 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
eufacup?
Volgens mij speel je teveel championship manager
En over PSV in de CL?
Tja, er is altijd wel een "pispaaltje" in de poule..
PSV heeft ook nog nooit de 2de ronde gehaalddus eigenlijk hebben ze er niet veel te zoeken!
quote:hahahahahaha, not! ga maar lekker op je trekker rijden ofzo...
Want de boeren zijn de baas in Nederland.
quote:Dream On!
Op zondag 24 maart 2002 17:56 schreef chelloboy het volgende:
Kan nog steeds hoor.
quote:Hier sluit ik mij volledig bij aan!
Op maandag 25 maart 2002 13:00 schreef mph het volgende:
Er is maar één club die kampioen wordt en dat is dit jaar weer eens Feyenoord! Ze zijn nu eindelijk in vorm. Het is wat laat, maar nog net op tijd. PSV haalt het niet meer in en Ajax gaat nog wel een keer het schip in.
quote:staan jullie nog steeds onder Feyenoord en Ajax..Jamerrrrrr
Op zondag 31 maart 2002 18:37 schreef chelloboy het volgende:
Jaja als wij morgen winnen hahaha vult de rest zelf maar in.
quote:haha precies
Op zondag 31 maart 2002 18:40 schreef Paige het volgende:[..]
staan jullie nog steeds onder Feyenoord en Ajax..Jamerrrrrr
quote:Als, als!
Op zondag 31 maart 2002 18:37 schreef chelloboy het volgende:
Jaja als wij morgen winnen hahaha vult de rest zelf maar in.
Als mijn tante kloten had, dan was het mijn oom geweest!
quote:Zullen we een inzameling voor de operatie houden
Op zondag 31 maart 2002 20:25 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Als, als!
Als mijn tante kloten had, dan was het mijn oom geweest!
Nou weet ik wel dat jullie een beetje op centraal Nederland gericht zijn, maar ik denk toch dat jullie de SC Heerenveen vergeten. Heerenveen.... denken jullie wat is dat voor een ploeg.. Nou dat is de ploeg die met resp. 5-1,4-1,1-0 van jullie(Ajax,PSV,Feyenoord won). En als wij vandaag in Eindhoven gaan winnen dan kan het nog heel spannend worden.
Als we het op voetbaltechnisch vermogen aan moeten laten komen dan verdient Heerenveen natuurlijk de titel.
quote:Alleen bakt Heerenveen er buitenshuis meestal niet zoveel van terecht en met nog uitwedstrijden tegen Feyenoord,Vitesse en PSV voor de boeg kon de nederlaag in Sittard wel eens heel duur zijn bij de afrekening.
Op maandag 01 april 2002 01:11 schreef Abe het volgende:
Heren toch.Nou weet ik wel dat jullie een beetje op centraal Nederland gericht zijn, maar ik denk toch dat jullie de SC Heerenveen vergeten. Heerenveen.... denken jullie wat is dat voor een ploeg.. Nou dat is de ploeg die met resp. 5-1,4-1,1-0 van jullie(Ajax,PSV,Feyenoord won). En als wij vandaag in Eindhoven gaan winnen dan kan het nog heel spannend worden.
Als we het op voetbaltechnisch vermogen aan moeten laten komen dan verdient Heerenveen natuurlijk de titel.
quote:Fortuna??
Op maandag 01 april 2002 01:27 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
Alleen bakt Heerenveen er buitenshuis meestal niet zoveel van terecht en met nog uitwedstrijden tegen Feyenoord,Vitesse en PSV voor de boeg kon de nederlaag in Sittard wel eens heel duur zijn bij de afrekening.
quote:ja Fortuna,daar gingen ze met 1-0 het skûtsje in.
Op maandag 01 april 2002 01:33 schreef Abe het volgende:[..]
Fortuna??
quote:1 punt dat gaat niet lukken sinds het 3 punten per overwinningsysteem
Op maandag 01 april 2002 17:45 schreef chelloboy het volgende:
We staan er weer bij,haha ze worden nu wel zenuwachtig in Rotterdam en Amsterdam.We worden echt wel kampioen,14April PSV-Feyenooit DE wedstrijd van het jaar,nu nog ff wachten dat Ajaks 1 punt ergens laat liggen.
quote:Bijdehandje
Op maandag 01 april 2002 17:49 schreef CAZZO het volgende:[..]
1 punt dat gaat niet lukken sinds het 3 punten per overwinningsysteem
Wil er eigenlijk nog wel iemand kampioen worden dit jaar
quote:Begint erop te lijken van niet!
Op maandag 01 april 2002 18:21 schreef RvG het volgende:[..]
Wil er eigenlijk nog wel iemand kampioen worden dit jaar
Is er niet een optie om alle punten die nog te verkrijgen zijn te doneren aan Fortuna Sittard?
quote:Dan vliegt Sparta er alsnog rechtsreeks uit,of is dat ook de bedoeling?
Op dinsdag 02 april 2002 11:28 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Begint erop te lijken van niet!
Is er niet een optie om alle punten die nog te verkrijgen zijn te doneren aan Fortuna Sittard?
quote:Nee, eigenlijk niet!
Op dinsdag 02 april 2002 16:41 schreef CAZZO het volgende:[..]
Dan vliegt Sparta er alsnog rechtsreeks uit,of is dat ook de bedoeling?
Dan delen we de punten tussen Sparta en Fortuna.
quote:Onderschatting is het grootste gevaar!
Op dinsdag 02 april 2002 17:25 schreef jcartastic het volgende:
Ajax wordt gewoon kampioen. Staan nu eerste en voor de rest is het programma van Ajax ook ff'tjes wat makelijker.
ajaks - FC Groningen => 0-1
Toch worden we kampioen.
quote:mmmmz, aan feyenoord hebben jullie straks ook nog een zware taak he
Op zondag 07 april 2002 16:29 schreef appelsientje het volgende:
zo ook maar net gewonnen met 0-1maar das genoeg
Toch worden we kampioen.
quote:jah maar dat moet lukken
Op zondag 07 april 2002 16:30 schreef LoekB het volgende:[..]
mmmmz, aan feyenoord hebben jullie straks ook nog een zware taak he
quote:PSV - Feyenoord wordt 'gewoon' weer een gelijkspel. Sorry
Op zondag 07 april 2002 16:32 schreef appelsientje het volgende:[..]
jah maar dat moet lukken
kijk Feyenoord mag van mij die Uefa cup wel winnen, zo ben ik dan ook wel, PSV wordt "gewoon" landskampioen.
En tja Utrecht de beker![]()
![]()
Hahahaha
quote:
Op zondag 07 april 2002 16:32 schreef appelsientje het volgende:[..]
jah maar dat moet lukken
kijk Feyenoord mag van mij die Uefa cup wel winnen, zo ben ik dan ook wel, PSV wordt "gewoon" landskampioen.
En tja Utrecht de beker![]()
![]()
quote:
Op zondag 07 april 2002 16:33 schreef LoekB het volgende:[..]
mee eens, PSV moet landskampioen worden (iig niet ajax) en feyenoord gewoon de UEFA cup
quote:
Op zondag 07 april 2002 18:12 schreef tokoboy het volgende:[..]
AJAX KAMPIOEN....AJAX DE BEKER!
![]()
![]()
quote:Wat is een eufacup?
Op zondag 07 april 2002 18:24 schreef chelloboy het volgende:
Hahaha we worden nu echt kampioen,staan nu gelijk met Feyenooit en volgende week tegen ze en nu geen gelijkspel maar overwinning voor ons.Alleen dat kut ajaks moet ff wat punten verspelen.
Feyenooit nu 2 keer thuis gelijkgespeeld haha deze week verspelen ze de kans op het kampioenschap en eufacup want Inter die wint nu heus wel hoor.
quote:Wat moet ik toch ontzettend lachen als p$v nou eens overal naast grijpt. Woensdag uit de beker verliezen van F'noord, van Bommel en Hofland weg.
Op zondag 07 april 2002 18:24 schreef chelloboy het volgende:
Hahaha we worden nu echt kampioen,staan nu gelijk met Feyenooit en volgende week tegen ze en nu geen gelijkspel maar overwinning voor ons.Alleen dat kut ajaks moet ff wat punten verspelen.
Feyenooit nu 2 keer thuis gelijkgespeeld haha deze week verspelen ze de kans op het kampioenschap en eufacup want Inter die wint nu heus wel hoor.
quote:Nou ik denk dat ik nog harder lacht want Ajaks en Feyenooit pakken helemaal niks dit jaar.
Op zondag 07 april 2002 18:28 schreef The_Coach het volgende:[..]
Wat moet ik toch ontzettend lachen als p$v nou eens overal naast grijpt. Woensdag uit de beker verliezen van F'noord, van Bommel en Hofland weg.
quote:Daar ga jij vanuit maar P$v gaat er zekers nog vanaf tegen Twente. En Feyenoord gaat toch echt niet die cup thuis verspelen tegen die duitsers.
Op zondag 07 april 2002 18:55 schreef chelloboy het volgende:[..]
Nou ik denk dat ik nog harder lacht want Ajaks en Feyenooit pakken helemaal niks dit jaar.
PSV weer landskampioen en nu ook Amstelcup winnaar en Dordtmund de europacup of Inter dat maak me niet uit.
quote:Twente geeft die punten zo mee aan PSV,doen ze om van't schip te pesten.
Op zondag 07 april 2002 18:58 schreef The_Coach het volgende:[..]
Daar ga jij vanuit maar P$v gaat er zekers nog vanaf tegen Twente.
Psv wordt gewoon 2e op 1 punt verschil van Ajax.
quote:Jij was toch voor Twente
Op zondag 07 april 2002 19:03 schreef CAZZO het volgende:[..]
Twente geeft die punten zo mee aan PSV,doen ze om van't schip te pesten.
En Den Bosch gaat winnen in de arena,doei ajax
quote:Hoop dat je gelijk krijgt Cazzo want Twente heeft toch niks meer te verliezen en er lopen nogal wat ex PSVers bij Twente rond zoals Doelen,van de Weerden,Pahlplatz,van der Leegte en die willen ook dat PSV kampioen wordt natuurlijk.En ook Rutten vorig seizoen trainer van Twente zit nu bij PSV dus die 3 punten hebben we al binnen (hoop ik).
Op zondag 07 april 2002 19:03 schreef CAZZO het volgende:[..]
Twente geeft die punten zo mee aan PSV,doen ze om van't schip te pesten.
En Den Bosch gaat winnen in de arena,doei ajax
quote:Hahahahaha, dat is de meest belachelijke theorie die ik ooit heb gehoord!
Op zondag 07 april 2002 20:11 schreef chelloboy het volgende:[..]
Hoop dat je gelijk krijgt Cazzo want Twente heeft toch niks meer te verliezen en er lopen nogal wat ex PSVers bij Twente rond zoals Doelen,van de Weerden,Pahlplatz,van der Leegte en die willen ook dat PSV kampioen wordt natuurlijk.En ook Rutten vorig seizoen trainer van Twente zit nu bij PSV dus die 3 punten hebben we al binnen (hoop ik).
quote:Afgestraft?
Op zondag 14 april 2002 17:58 schreef chelloboy het volgende:
Jajaja eens per jaar wordt PSV kampioen,dat gaan we ieder jaar weer overdoen.hahaha Feyenooit ff afgestraft met 2-0 dus die doen niet meer mee om het kampioenschap nu moeten we die joduh nog ff pakken en dat gaat lukken ook let maar op.
quote:Trouwens, wat een kut PiSVeesupporters zeg!
Op zondag 14 april 2002 17:58 schreef chelloboy het volgende:
Jajaja eens per jaar wordt PSV kampioen,dat gaan we ieder jaar weer overdoen.hahaha Feyenooit ff afgestraft met 2-0 dus die doen niet meer mee om het kampioenschap nu moeten we die joduh nog ff pakken en dat gaat lukken ook let maar op.
quote:Nee was gewoon de spanning waar we mee zaten,maar begrijp jij niet want je was er niet bij.
Op zondag 14 april 2002 18:07 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Trouwens, wat een kut PiSVeesupporters zeg!
DE HELE WEDSTRIJD WAS HET ZOWAT STIL!!!!!
Jullie zagen zeker dat Ajax aan ut winnen was!
quote:die flip bij de NOS zei dat het de enige Nederlander was die naar het WK gaat.
Op zondag 14 april 2002 22:54 schreef CAZZO het volgende:
toffe scheids die Wegereef gaat ook nog naar het WK
quote:Hansie Vonk ies toch suid afrikaner
Op zondag 14 april 2002 22:58 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
die flip bij de NOS zei dat het de enige Nederlander was die naar het WK gaat.
das dus mooi niet zo
Hans Vonk van Heerenveen gaat ook
quote:genaturalieseert ja
Op zondag 14 april 2002 23:00 schreef CAZZO het volgende:[..]
Hansie Vonk ies toch suid afrikaner
quote:
Op zondag 14 april 2002 18:33 schreef chelloboy het volgende:[..]
Nee was gewoon de spanning waar we mee zaten,maar begrijp jij niet want je was er niet bij.
Het chelloboy weer uit je door gloeilampen verlichte hol gekropen. Na woensdag was je nergens te bekennen maar als die lampenkappen weer eens winnen voer je het hoogste woord. Nou het was weer mooi nix gister ondanks de 2-0 jammer voor je dat ze niets meer in eigen hand hebben !
quote:We zullen zien wie er 5 Mei met die schaal staan,maar iedergeval niet in Amsterdam.
Op maandag 15 april 2002 08:31 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:[..]
Het chelloboy weer uit je door gloeilampen verlichte hol gekropen. Na woensdag was je nergens te bekennen maar als die lampenkappen weer eens winnen voer je het hoogste woord. Nou het was weer mooi nix gister ondanks de 2-0 jammer voor je dat ze niets meer in eigen hand hebben !
quote:Hoor wie het zegt!
Op maandag 15 april 2002 08:31 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:[..]
Na woensdag was je nergens te bekennen maar als die lampenkappen weer eens winnen voer je het hoogste woord.
De pot verwijt de ketel.......
quote:Je moet niet zoveel Fanta drinken..Je ijlt!
Op maandag 15 april 2002 18:00 schreef chelloboy het volgende:[..]
We zullen zien wie er 5 Mei met die schaal staan,maar iedergeval niet in Amsterdam.
quote:Ben nou eens eerlijk man, het grootste gedeelte van onze medesupporters is nou eenmaal bioscooppubliek, ik erger me er ook altijd aan
Op zondag 14 april 2002 18:33 schreef chelloboy het volgende:[..]
Nee was gewoon de spanning waar we mee zaten,maar begrijp jij niet want je was er niet bij.
quote:
Op zondag 21 april 2002 19:53 schreef chelloboy het volgende:
Jajaja lach me maar uit.
Maar het kan nog steeds.
quote:
Op zondag 21 april 2002 19:53 schreef chelloboy het volgende:
Jajaja lach me maar uit.
Maar het kan nog steeds.
zelfs Gerets geloofd er niet meer in
quote:moet je nu iedere keer die poetslap van je aan ons laten zien?
Op zondag 21 april 2002 19:54 schreef Armageddon het volgende:[..]
*proest*
quote:zo dat doet echt zeer aan me ogen
Op zondag 21 april 2002 19:54 schreef Armageddon het volgende:[..]
*proest*
quote:JA! Net zolang totdat je er doodziek van wordt!
Op zondag 21 april 2002 19:55 schreef CAZZO het volgende:[..]
moet je nu iedere keer die poetslap van je aan ons laten zien?
quote:SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!
Op zondag 21 april 2002 19:56 schreef Armageddon het volgende:[..]
JA! Net zolang totdat je er doodziek van wordt!
quote:MMAAAZZZZUUUEUEUEULLLLLLLLL !!!!!!!
quote:Oude koeien uit de sloot halen! Erg goedkoop!
Op zondag 21 april 2002 23:47 schreef SiDje het volgende:[..]
MMAAAZZZZUUUEUEUEULLLLLLLLL !!!!!!!
quote:We hebben het gezien, PSV kreeg de punten zo kado, alleen wilden ze perse niet winnen, stelletje prutsers. Als je dan eerst wint van feyenoord en vervolgens weer punten laat liggen in Enschede, nou dan ben je wel een heel hecht sterk en goed team
Op zondag 07 april 2002 20:11 schreef chelloboy het volgende:[..]
Hoop dat je gelijk krijgt Cazzo want Twente heeft toch niks meer te verliezen en er lopen nogal wat ex PSVers bij Twente rond zoals Doelen,van de Weerden,Pahlplatz,van der Leegte en die willen ook dat PSV kampioen wordt natuurlijk.En ook Rutten vorig seizoen trainer van Twente zit nu bij PSV dus die 3 punten hebben we al binnen (hoop ik).
quote:
Op zondag 21 april 2002 21:12 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!
quote:
Op maandag 22 april 2002 12:20 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
One name: JENSEN!
[Dit bericht is gewijzigd door FrankyMcG op 22-04-2002 13:22]
quote:Theorethisch wel ja...
Op donderdag 25 april 2002 17:11 schreef chelloboy het volgende:
Kan nog steeds hoor kampioen worden.
quote:Zeker zeker
quote:Dat vind ik inderdaad behoorlijk ellendig ja.
Ajax hoeft maar 1 wedstrijd te verkloten (en daar zijn ze dit seizoen maar al te goed in) en PSV is kampioen...
Je ziet me dan ook niet juichen voordat het werkelijk zo ver is...
quote:Hey Chelloboy! Je toetsenbord weer gevonden na de 6-0!
Je hebt wel gelijk maar zeg nou eerlijk, het lijkt toch nergens op bij jullie, wat een slappe instelling!
Zondag 5 mei zit ik gewoon in Doetinchem bij De Graafschap - PSV en hopen we voor één keer op het wonder van Nijmegen...
quote:NEC maakt goede kans om Ajax punten af te snoepen, alleen jammer dat PSV weer punten laat liggen tegen de Graafschap.
Op vrijdag 26 april 2002 11:03 schreef Hihat het volgende:
Laat ze maar lullen Chelloboy.Zondag 5 mei zit ik gewoon in Doetinchem bij De Graafschap - PSV en hopen we voor één keer op het wonder van Nijmegen...
quote:Dat gebeurt niet, dat PSV punten laat liggen tegen de Graafschap
Op vrijdag 26 april 2002 11:05 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:[..]
NEC maakt goede kans om Ajax punten af te snoepen, alleen jammer dat PSV weer punten laat liggen tegen de Graafschap.
quote:Nee hoor, ze zijn dit seizoen uit zo betrouwbaar
Op vrijdag 26 april 2002 11:17 schreef DJ_Saucage het volgende:[..]
Dat gebeurt niet, dat PSV punten laat liggen tegen de Graafschap
code:AZ- PSV 1-1
Groningen - PSV 2-2
Heerenveen - PSV 4-1
NAC - PSV 2-0
RKC - PSV 2-1
Sparta - PSV 2-1
Twente - PSV 1-1
Utrecht - PSV 3-3
Vitesse - PSV 0-0
Willem II - PSV 3-1
quote:Ik hoop van niet, maar vrees van wel...
Op vrijdag 26 april 2002 11:17 schreef DJ_Saucage het volgende:[..]
Dat gebeurt niet, dat PSV punten laat liggen tegen de Graafschap
quote:en dus toch geopend door ons aller Chelloboy!!!!!!
Op vrijdag 26 april 2002 13:41 schreef Machiel het volgende:
Aangezien er geen centraal PSVtopic geopend wordt benoem ik deze daar nu toe hoeft ie ook niet dicht
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 23:23 schreef Armageddon het volgende:[..]
*spring* *spring* *spring* *spring* *spring* *spring*
quote:Goed zo, jullie stellen je al tevreden met die tweede plek. Dat maakt alles wat draaglijker volgende week
Op zondag 28 april 2002 20:16 schreef chelloboy het volgende:
Nou alle hoop op NEC dan maar.
Wij zijn nu zeker van de 2e plek en dat is toch knap als je naar het begin van het seizoen keek.
quote:Als je naar het begin van het seizoen keek dan zouden Feyenoord en PSV dit jaar samen het kampioenschap beslissen en eindelijk eens verder komen in de CL. Nou van dat alles is maar bar weinig terecht gekomen en ik kan me niet voorstellen dat ze het knap vinden dat ze tweede worden, dat zijn ze aan hun stand verplicht, net als Feyenoord en Ajax. Maar het kan nog steeds dus wie weet!
Op zondag 28 april 2002 20:16 schreef chelloboy het volgende:
Nou alle hoop op NEC dan maar.
Wij zijn nu zeker van de 2e plek en dat is toch knap als je naar het begin van het seizoen keek.
quote:En Ajax,zou de CL toch ook bereiken door dat Schotse clubje even te deklasseren? Toen dat niet lukte zouden ze de UEFA cup toch onveilig gaan maken?
Op maandag 29 april 2002 08:46 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:[..]
Als je naar het begin van het seizoen keek dan zouden Feyenoord en PSV dit jaar samen het kampioenschap beslissen en eindelijk eens verder komen in de CL. Nou van dat alles is maar bar weinig terecht gekomen en ik kan me niet voorstellen dat ze het knap vinden dat ze tweede worden, dat zijn ze aan hun stand verplicht, net als Feyenoord en Ajax. Maar het kan nog steeds dus wie weet!
quote:Wat een bullshit. Dat hebben misschien sommige hier gezegd maar Ajax zelf heeft telkens aangegeven dat Celtic op dat moment een tegenstander van formaat was en dat het lastig zou worden, gewoon voor eens een keer realisme!
Op maandag 29 april 2002 21:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
En Ajax,zou de CL toch ook bereiken door dat Schotse clubje even te deklasseren? Toen dat niet lukte zouden ze de UEFA cup toch onveilig gaan maken?
quote:Geen probleem!
Op zondag 05 mei 2002 14:11 schreef popolon het volgende:
Kan de topictitel aangepast worden ?
quote:Zal ik je dan maar condoleren?
Op zondag 05 mei 2002 17:46 schreef chelloboy het volgende:
Oja wordt een topictitel altijd aangepast als er iemand om vraagt zeker ajaksieden onderling.
Helaas niet gelukt om kampioen te worden en dat doet wel zeer omdat het onze eigen schuld is, niet omdat die joduh nou zo goed zijn en feliciteren doe ik ze daarom niet,maargoed het zit erop voor mij betreft PSV in Augustus open ik wel weer een topic met nu worden we wel kampioen.
Einde van deze topic dus ik zeg jullie HOUDOE EN BEDANKT.
quote:
Op zondag 05 mei 2002 21:55 schreef -roys- het volgende:
PAUPERS KAMPIOEN!!
quote:Het was wel gezellig hoor..
Op zondag 05 mei 2002 21:58 schreef CAZZO het volgende:[..]
ga jij es ff lekker op het Leidseplein rellen
quote:muts
Op maandag 06 mei 2002 01:38 schreef Acathla het volgende:
WHAHHAHAHHAHAHAHHAHA
Waar zijn de boeren nou????END OF LINE
![]()
![]()
![]()
quote:lekker ding
Op maandag 06 mei 2002 01:40 schreef PAUPER het volgende:[..]
muts
quote:Cazzo, een 12de plaats is heel goed!
Op maandag 06 mei 2002 01:40 schreef PAUPER het volgende:[..]
muts
quote:Hell yeah.. en toch geen Golden Shower competitie
Op maandag 06 mei 2002 01:42 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Cazzo, een 12de plaats is heel goed!
quote:Chelloboy is net als PSV zelf een slechte verliezer. 2-2 bij de Graafschap, zelfs bij de laatste kans die ze kregen kunnen ze het niet eens waarmaken,
Op zondag 05 mei 2002 17:46 schreef chelloboy het volgende:
Oja wordt een topictitel altijd aangepast als er iemand om vraagt zeker ajaksieden onderling.
Helaas niet gelukt om kampioen te worden en dat doet wel zeer omdat het onze eigen schuld is, niet omdat die joduh nou zo goed zijn en feliciteren doe ik ze daarom niet,maargoed het zit erop voor mij betreft PSV in Augustus open ik wel weer een topic met nu worden we wel kampioen.
Einde van deze topic dus ik zeg jullie HOUDOE EN BEDANKT.
quote:Stel je niet aan ze zijn toch geen kampioen? Had t topic ook meteen opslot kunnen gooien wat ik dus nu doe!
Op zondag 05 mei 2002 21:55 schreef ArTiC het volgende:
kan de topictitel weer teruggezet worden aub, onzinnig hoor of ga je nu bij ieder topic de uitslag in de titel zetten mod?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |