quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:23 schreef hoM3r het volgende:
Opgelost, slotje.
Wat heeft dat met witte sokken te maken?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:33 schreef Parvus het volgende:
Waar is dat topic met die gast die opgebeld werd door Yorin FM (ofzo) over witte sokken, naar aanleiding van een discussie op fok? ;D
Mag ik die gebruiken?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:35 schreef Clourhide het volgende:
Weet je hoe je vrouwen echt onzeker kan maken?
Als ze over witte sokken beginnen, dan zeg je gewoon: "Wel, ik heb net hetzelfde met witte beha's! Verschrikkelijk! Een meisje met een witte beha, die dump ik meteen!"
Moet je ze dan zien kijken... ze hebben zowat allemaal een witte beha aan, vandaar...![]()
Je er druk over maken is een beetje overbodig, maar ik vind het geen gezicht.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:40 schreef N.icka het volgende:
Onder een maatkostuum zijn witte sokken niet mooi , maar voor de rest zou me het werkelijk een zorg zijn of een man witte, blauwe ,grijze of gele sokken draagt. Beetje onnozel om je daar druk over te maken
Dat zie je verkeerd, dat is omdat ze zo snel mogelijk van je af willen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:35 schreef Clourhide het volgende:
Weet je hoe je vrouwen echt onzeker kan maken?
Als ze over witte sokken beginnen, dan zeg je gewoon: "Wel, ik heb net hetzelfde met witte beha's! Verschrikkelijk! Een meisje met een witte beha, die dump ik meteen!"
Moet je ze dan zien kijken... ze hebben zowat allemaal een witte beha aan, vandaar...![]()
YEAH!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:32 schreef nietzman het volgende:
De eerste de beste grafhoer die der smoel opentrekt krijgt een ros.
Waarom zijn witte sokken onder bv een spijkerbroek dan geen gezicht? Ik snap dat echt niet hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:42 schreef Igraine het volgende:
[..]
Je er druk over maken is een beetje overbodig, maar ik vind het geen gezicht.
Het zou voor mij ook geen reden zijn om iemand te dumpen, wel om nieuwe sokken voor hem te kopen
Het is dus gewoon een test van ons mannen. We willen natuurlijk wel vantevoren weten of je wel het typ bent dat ons een beetje kunt verzorgen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:42 schreef Igraine het volgende:
Het zou voor mij ook geen reden zijn om iemand te dumpen, wel om nieuwe sokken voor hem te kopen
Om dezelfde reden dat mannen onder een korte broek geen sokken moeten dragen. Omdat het er niet uitziet. Ik vind het heel erg knullig staan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:46 schreef N.icka het volgende:
[..]
Waarom zijn witte sokken onder bv een spijkerbroek dan geen gezicht? Ik snap dat echt niet hoor
Ze moeten om te beginnen al geen korte broek dragen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:49 schreef Igraine het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat mannen onder een korte broek geen sokken moeten dragen. Omdat het er niet uitziet. Ik vind het heel erg knullig staan.
In een relatie verzorg je elkaar hè...quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het is dus gewoon een test van ons mannen. We willen natuurlijk wel vantevoren weten of je wel het typ bent dat ons een beetje kunt verzorgen.
Als je niet het typ bent dat ons later de biertjes brengt hebben we weinig aan je hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |