Lijkt me wel he.. Hij is dan gewoon Ajacied.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:52 schreef Shreyas het volgende:
Stel dat de wedstrijd van vandaag wordt uitgesteld omdat het veld veel te slecht is. En de nieuwe datum is pas volgend jaar. Speelt Huntelaar dan wel gewoon voor Ajax tegen Heerenveen?
Nee.. Montana wou zijn TVP terugquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:58 schreef Erwtensoep het volgende:
HET LOGO!
Erwin Koeman aangehoudenquote:Erwin Koeman aangehouden
Naar nu blijkt, is Feyenoord-trainer Erwin Koeman op 6 november na de thuiswedstrijd tegen Vitesse aangehouden en afgevoerd naar het politiebureau. Koeman wordt ervan verdacht op een verlaten parkeerterrein bij De Kuip een afstand van ongeveer twintig meter te hebben gereden met een te hoog alcoholpromillage (0,8 promille).
Koeman heeft inmiddels een schikkingsvoorstel van 300 Euro ontvangen, maar dat heeft hij afgewezen omdat hij de boete volkomen onterecht vindt. De Feyenoord-trainer stapt nu naar de rechter om zijn gelijk te halen.
Koeman beweert dat hij twee chauffeurs had ingehuurd die hem en zijn gezin naar huis zouden brengen, zodat hij zelf niet hoefde te rijden: "Aangezien mijn auto in de afgesloten veiligheidszone van De Kuip stond waar die chauffeurs niet mochten komen, moest ik de wagen wel tot buiten het elektronische hekwerk verplaatsen. Een afstand van vijf meter als je de eigen parkeerplaats van Feyenoord niet meetelt en 20 meter als je dat wel doet. Het terrein was compleet uitgestorven. Ik wist dat ik te veel alcohol op had na een etentje in de brasserie van de club, misschien zes glazen bier. Dáárom had ik die chauffeurs ingehuurd, ik wilde geen andere weggebruikers in gevaar brengen."
Koeman zat met uitgeschakelde motor op de chauffeurs te wachten toen twee agenten 'in burger' op het raam klopten, waarop hij meende dat de chauffeurs waren gearriveerd. De twee bleken echter agenten te zijn, die Koeman lieten blazen en vervolgen afvoerden naar het politiebureau.
Binnen de Feyenoord-gelederen wordt vermoed dat iemand de politie heeft getipt om Koeman dwars te zitten.
Die Feyenoorders doen altijd zo'n grote OP omdat anders niemand weet waar het over gaat. Bij ons is de banner meer dan zat.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:02 schreef Jajong het volgende:
Moeten we niet iets doen voor t 250e topic? Iets creatiefs ofzo.. Onze OP is altijd wat karig
Klaas-jan... geen jan lulquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:04 schreef PLAE@ het volgende:
Ik denk dat iedereen zometeen weer eens voor Jan Lul naar Heerenveen afreisd.
En het is al zo'n baggerprovincie. Leuk zo'n trein vol dronken schaatfans. Brrr... nee, hou mij uit de buurt alsjeblieft.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:04 schreef PLAE@ het volgende:
Ik denk dat iedereen zometeen weer eens voor Jan Lul naar Heerenveen afreisd.
elluk nadeel heb ze voordeel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:09 schreef golfer het volgende:
Ik hou er dik rekening mee dat het afgelast gaat worden.
Alleen maar gunstig voor Ajax, lijkt me.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:09 schreef golfer het volgende:
quote:sc Heerenveen - Ajax
30 december 2005
De wedstrijd voor vanavond gaat nog steeds door. De scheidsrechter beslist of het veld bespeelbaar is of niet. Daarom verzoeken wij u om de website en/of teletekst in de gaten te houden!
Teletekst pagina: 897 / Talpa: 686
Lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Alleen maar gunstig voor Ajax, lijkt me.
Denk dat 't hoe dan ook doorgaat, ze willen KJH natuurlijk nog wel één wedstrijd tegen Ajax laten spelenquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:09 schreef golfer het volgende:
Ik ben ook wel eens dronken in Thialf geweestquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:08 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
En het is al zo'n baggerprovincie. Leuk zo'n trein vol dronken schaatfans. Brrr... nee, hou mij uit de buurt alsjeblieft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |