op marktplaats heb je soms voor 50 ¤ wel een electrische beginners gitaar met versterker!! vooral doen!! gitaarspelen is echt leukquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:33 schreef mrkanarie het volgende:
Mensen,
Ik heb een vraagje. Ik wil ook beginnen met gitaarspelen (tja, ik weet het; maar beter laat dan nooit), maar waar en wat voor een gitaar zou ik kunnen kopen? Ik hoorde dat je als beginner primma een gitaar van 50 kunt kopen om wat te oefenen, maar is dit wat? En waar zou ik die kunnen kopen?
Bvd.
mja, maar ik heb volgens mij ook ergens ooit eens in een ver verleden gehoord dat het makkelijker is om met een akoestische te beginnen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:54 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
op marktplaats heb je soms voor 50 ¤ wel een electrische beginners gitaar met versterker!! vooral doen!! gitaarspelen is echt leuk
maakt niks uit, ik ben electrisch begonnen, op zown setje van de wehkampquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:55 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
mja, maar ik heb volgens mij ook ergens ooit eens in een ver verleden gehoord dat het makkelijker is om met een akoestische te beginnen?
Ik heb Fripp 1 keer op Arrow gezien en daar vond ik hem ontzettend tegenvallen. Alleen maar textures en maar in de donkerte aan z'n eventides draaien. Gelukkig heb ik op de plaat wel betere dingen van hem gehoord!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:32 schreef Litpho het volgende:
Voor Robert Fripp fans: Robert Fripp's nieuwe project: Sometimes Bill Gates Smiles.
Hij had op Arrow ook niks te zoeken, maar de man heeft briljante dingen gedaan in het verleden en ik vond een crosspost in het gitaartopic de moeite, zelfs als het niet ieders smaak is.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:30 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik heb Fripp 1 keer op Arrow gezien en daar vond ik hem ontzettend tegenvallen. Alleen maar textures en maar in de donkerte aan z'n eventides draaien. Gelukkig heb ik op de plaat wel betere dingen van hem gehoord!
Eerste beschadigingen zijn altijd heel kut. Daarna boeit inderdaad niet zo meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:27 schreef Even het volgende:
[..]
Maar ik ben echt zo'n dingen net houd freak, ik werd ook helemaal gek toen mn iPod de eerste krasjes vertoondenu ist 1 grote kras
![]()
Die dingen wennen wel maar t blijft kut![]()
Inderdaad, de eerste beschadiging is zo waardeloos...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:20 schreef Hammet het volgende:
[..]
Eerste beschadigingen zijn altijd heel kut. Daarna boeit inderdaad niet zo meer.
Ja, die heb ik al een tijdje liggen. Erg prettig om makkelijk even snel wat op te nemen, alhoewel ik mijn Vox daar momenteel meer voor gebruik.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:54 schreef TeleluvR het volgende:
Zijn er hier mensen met ervaringen met de Guitarport van Line6?
Mijn probleem is dat ik mijn versterker niet echt lekker open kan gooien. De guitarport lijkt me een uitkomst om eens lekker te klungelen met versterkersims en wat opname-mogelijkheden!
[afbeelding]
Aanrader dus, als ik het goed begrijp (geld voor een Vox heb ik niet en dan is mijn probleem niet opgelost!)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, die heb ik al een tijdje liggen. Erg prettig om makkelijk even snel wat op te nemen, alhoewel ik mijn Vox daar momenteel meer voor gebruik.
Prima geluid, alhoewel als je het geld er voor over hebt ik eerder naar de Native Instruments Guitar Rig zou kijjken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Aanrader dus, als ik het goed begrijp (geld voor een Vox heb ik niet en dan is mijn probleem niet opgelost!)
Ik heb op zich wel interesse in de eenvoud van de guitarport, dus ik denk dat ik daar maar voor ga!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Prima geluid, alhoewel als je het geld er voor over hebt ik eerder naar de Native Instruments Guitar Rig zou kijjken.
Volslagen ten onrechte. Je krijgt in Cubase een Guitarport stereokanaal erbij als extra mogelijke inputs, Logic heb ik niet geprobeerd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:27 schreef Svyatagor het volgende:
Maar je kunt met de Guitarport toch alleen maar opnemen met de meegeleverde Line6-software, dus niet in Cubase of Logic ofzo? Of vergis ik me dan?Is me ooit verteld in een gitaarwinkel...
Logic ook...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volslagen ten onrechte. Je krijgt in Cubase een Guitarport stereokanaal erbij als extra mogelijke inputs, Logic heb ik niet geprobeerd.
Nou, dan was het dus gelul van een verkoper die niet wist waar hij het over had. News at 11.quote:
Ja, dat wel, maar je hoeft dus gelukkig niet in Guitarport wavjes op te nemen en die weer te importeren in Cubase/Logic.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:00 schreef Zanderrr het volgende:
Nou ja, je moet het Guitarport programma dus wel ook op de achtergrond blijven draaien om op te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |