1 2 3 4 5 6 | ---9---- ---10---- ---11---- ---11---- ---9---- |
niet alles wat op een telecaster lijkt hoeft mooi te zijn hoor!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:48 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Okay, ik kon het weten, het is een telecaster, zeik maar af!![]()
![]()
oefenen tot je er bij neer valt. of je gebruikt de duim-over-de-hals truuk. dus dat je de E met je duim pakt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:01 schreef cappp het volgende:
ik heb freaking moeite met barré-accoorden. Iemand tips voor mij? Bijvoorbeeld deze...
[ code verwijderd ]
Ik heb een volledig zwarte op het oog, erg mooi!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:11 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
niet alles wat op een telecaster lijkt hoeft mooi te zijn hoor!
mijn pink komt niet bij die laatste 11quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:12 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
oefenen tot je er bij neer valt. of je gebruikt de duim-over-de-hals truuk. dus dat je de E met je duim pakt.
Met een beetje hals (dus niet zo'n jaren '80 metalracemonster) en minder grote kolenschoppen dan een Hendrix gaat die truuk toch vrij rap minder worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:12 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
oefenen tot je er bij neer valt. of je gebruikt de duim-over-de-hals truuk. dus dat je de E met je duim pakt.
Ik vermoed dat er een piëzo element in de brug zit.quote:
dan heb ik blijkbaar grote kolenschoppenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met een beetje hals (dus niet zo'n jaren '80 metalracemonster) en minder grote kolenschoppen dan een Hendrix gaat die truuk toch vrij rap minder worden.
Oefenenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:01 schreef cappp het volgende:
ik heb freaking moeite met barré-accoorden. Iemand tips voor mij? Bijvoorbeeld deze...
[ code verwijderd ]
Met je wijsvinger een barree maken in vakje 9 (dat betekend dus je wijsvinger over alle 6 de snaren leggen en indrukken). Denk uiteraard ook aan de juiste positie van de duim van je 'akkoord-pakkende' hand, deze dient ongeveer achter vakje 10 te staan, ongeveer in het midden van de hals.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:01 schreef cappp het volgende:
[ code verwijderd ]
heb ik liever de telecousticquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik heb een volledig zwarte op het oog, erg mooi!
[afbeelding]
Ja, maar die schijnt kwalitatief wel weer een stuk minder te zijn (logisch, gezien het verschil in nieuwprijs / Land van herkomst!)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
heb ik liever de telecoustic
[afbeelding]
Racistquote:Op woensdag 4 januari 2006 05:22 schreef TeleluvR het volgende:
(logisch, gezien het verschil in nieuwprijs / Land van herkomst!)
Het lijkt wel neurolinguïstisch programmeren, want ik zit nu op marktplaats en gitaarmarkt ook de hele tijd stiekem te kijken naar Telesquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:02 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Racist![]()
Hierboven trouwens drie users met een Tele in hun avatar. Is er een club opgericht?![]()
Dan ben je definitief je lidmaatschap van de Teleclub kwijtquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:08 schreef TeleluvR het volgende:
Dit gaat echt wel te ver nu. Als ik nu mijn avatar verander in een strat, doen jullie dan mee?
The horror!quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:22 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Dan ben je definitief je lidmaatschap van de Teleclub kwijt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |