quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:38 schreef NRK het volgende:
Mijn broer heeft nu ook een Randall module buizentop gekocht! Blijven super versterkers.
[afbeelding]
Yep, ik heb ervaring met LOTS.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:09 schreef Jorikjet het volgende:
poe deel 34 alweer!
ik zag in de OP lord of the strings staan. heeft iemand hier daar wel eens zijn snaren besteld?
distortions klinken altijd pas cool op een hoog volume, zal bij een cube ook wel zo zijn denk ik.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:29 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik haat die teringdistortion op de roland cubes. Clean is wel erg mooi. Ook zonde om een nieuwe amp te kopen, ik gebruik die extra watt toch nooit
(tvp)
mooi dan van de week maar wat bestellen als ik nog geld over houd vanavondquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:39 schreef Bigfoot414 het volgende:
[..]
Yep, ik heb ervaring met LOTS.
Bestel vandaag, overmorgen in huis![]()
![]()
Werkt perfect. En de prijzen zijn heel redelijk![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:18 schreef Sloavink het volgende:
Hallo daar, ik ben net nieuw hier en ook een gitarist!
Succesquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:49 schreef Svyatagor het volgende:
Iedereen een goeie jaarwisseling gewenst![]()
Ik ga weg want ik moet vanavond optreden in Amsterdam![]()
Wasburn x-series.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
welkom
wat speel je en wat voor gear?
altijd leuk om te weten
Stijlvolle paintjobquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:25 schreef Sloavink het volgende:
[afbeelding]
Die washburn om precies te zijn!
Ik ben vandaag naar een gitaarwinkel geweest, en wat effecten geprobeerd. Wahwah viel me wat tegen eigenlijk, een compressor is wel leuk. Ook phase vond ik leuk geloof ik (kan me niet alles zo goed meer herinneren).quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:46 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Ik heb de Cube 30, ik heb niet zo heel lang geleden de Behringer X V-Amp erbij genomen en ik moet zeggen dat dat wel degelijk een meerwaarde heeft![]()
Oké nu weet ik dat niet iedereen erover te spreken is, en al helemaal mijn buren niet, maar ik heb er schik mee![]()
Okay, bedanktquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:25 schreef Jorikjet het volgende:
modeller doet iets na, en een multi effect zijn meerdere effecten in een (toch?)
ow en iedereen fijne jaarwisseling![]()
lol, dat heb ik nog altijd wanneer ik mezelf weer een nieuw liedje heb aangeleerd.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:54 schreef yootje het volgende:
ik heb hetzelfde enthousiasme als toen ik net mn gitaar had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |