Zal ik dan eens een heul lelijke foto insturen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:27 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik zie dat subhuman laatste was vorig jaar. Dus diegene die dit jaar op de laagste plek eindigd is volgend jaar mod?
Omdat je ze al weggehaald hebt, kan ik het niet helemaal precies zeggen maar volgens mij heeft foto 1 een beter dieptegebruik dan de tweedequote:Op zondag 1 januari 2006 01:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar wat heeft foto 1 meer dan foto 2?
Wat hij zegtquote:Op zondag 1 januari 2006 12:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou toch bij de sneeuw blijven. Het perspectief zou een beetje saai worden als het alleen een rechte ljin zou zijn (de sloot), maar nu met die bocht erin maakt het weer spannend en sneeuw is gewoonmooi
.
Maar dat is slechts mijn mening.
quote:Op zondag 1 januari 2006 12:11 schreef Schanulleke het volgende:
Ik zie net bij toeval dat aan de inzending van Dabje een datum in 2004 hangt.
Camera Make: PENTAX Corporation
Camera Model: PENTAX *ist DS
Image Date: 2004:06:07 18:04:01
Flash Used: No
Focal Length: 320.0mm (35mm equivalent: 480mm)
Exposure Time: 0.0020 s (1/500)
Aperture: f/11.0
ISO equiv: 800
Exposure Bias: 0.50
White Balance: Auto
Metering Mode: Matrix
Exposure: Manual
Exposure Mode: Auto Bracketing
Whehehehequote:Op zondag 1 januari 2006 12:16 schreef Schanulleke het volgende:
Ben nu even aan het doorspitten:
Marcom2 ook en Disorder en Plejades.
Ok, ik hou hier mee op, ik kom ook een aantal van 2006 tegen. Kennelijk neemt niet iedereen de datuminstelling van zijn camera zo serieus als ik.
Ik vind ook de eerste het mooiste Ymkequote:Op zondag 1 januari 2006 19:10 schreef Ymke het volgende:
Bedankt Schanulleke , ik moet gewoon maar de knoop doorhakken , anders blijf ik twijvelen
twijfelen? hmz wat is het nou?
Ik weet het.. ik had een zwak momentquote:Op zondag 1 januari 2006 01:39 schreef k_man het volgende:
Zal ik dan eens een heul lelijke foto insturen?![]()
wat een lelijke grammatica fout - ben ik niet van je gewend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |