quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:27 schreef Offy het volgende:
Deze wil ik ook graag nomineren voor post van het jaar![]()

Jahoor, dat mag.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:58 schreef Hooghoudt het volgende:
Kan er eigenlijk nog een titel bij je inzending geplaatst worden?

jup.. maar soms moet je sub porren om hem erbij te zettenquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:58 schreef Hooghoudt het volgende:
Kan er eigenlijk nog een titel bij je inzending geplaatst worden?

quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
jup.. maar soms moet je sub porren om hem erbij te zetten![]()
Hij leest de emails niet zo secuur...soms

1550 views!!! De FP heeft wel powerrrrrrquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:22 schreef Shark.Bait het volgende:
Het wedstrijd topic is van 200 views naar 1042 views![]()

Don't ask...quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:14 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Overigens... Subhuman -> Untermensch?![]()

Wat hij zegtquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:20 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vind dat je een mooi persoonlijk verhaal verteld Ronald, maar ik hoop toch dat je in de komende weken nog van gedachten veranderd en wel een inzending doet. En dat hoeft uiteraard niet de foto met voor jou het mooiste verhaal te zijn, maar kan ook gewoon een esthetisch verantwoorde plaat worden.

Die onderste zijn oude uploads. De bovenste is geen imageshack.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:20 schreef PdeHoog het volgende:
Je zou eens kunnen beginnen met het hosten van de plaatjes ergens anders dan bij ImageShack...iets zegt me dat we daar niet helemaal welkom zijnVervolgens zou je kunnen resizen en daarna OP lezen
Verder is het een leuk plaatjes

Stel ik nu een domme vraag als ik vraag welke DJ dat is???quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:22 schreef RubberDuckey het volgende:
Na lang afwezigheid bij de fotowedstrijden doe ik weer eens mee
En wel met de volgende foto:
[afbeelding]

Wel een mooie foto. Ik heb een paar kleine puntjes voor je:quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:41 schreef Mendelevium het volgende:
Snelle reactie Subhuman, twee minuten geleden opgestuurd en nu al in het topic...
Ik doe dus ook me en wel met deze foto:
[afbeelding]
Gemaakt in de zomer van 2005 in de buurt van Calgary, Canada. Aangespoeld hout aangevoerd door gletsjers daar in de bergen.
Geschoten met een Canon PowerShot S30 en met Photoshop een unsharp mask filter (kleine aanpassing maar)

Ik ben toevallig online dus dan gooi ik alle foto's in het topic zodra ik ze binnenkrijg.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:41 schreef Mendelevium het volgende:
Snelle reactie Subhuman, twee minuten geleden opgestuurd en nu al in het topic...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |