Dat hoeft allleen als ie nog geledig is en je stopt met je studie... nu dus niet meerquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:25 schreef splendor het volgende:
En je oude inleveren? Dat moet wel perse vandag of morgen zeker?
damn, ik wist dat ik iets fout deedquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:30 schreef Biancavia het volgende:
Nee, dat kan niet.
Je hebt je recht op een OV voor het komende jaar verspeeld!
jah klopt succesquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:28 schreef Cassius het volgende:
Ah, ik moet em ook nog afhalen
Mag ik me nog tussen vuurwerk-inkopend volk door drukken ook omdat het postkantoor bij de videotheek in zit die vuurwerk verkoopt (volgt U het nog?).
als je hem heel vroeg ophaald krijg je d'r meestal wat gratis bij.. in mijn geval een axe proefsetje en wat folders.. in het nieuwjaar kun je hem gewoon ophalen (zoals ik elk jaar doe)quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:12 schreef Laura 2000 het volgende:
Kan ik hem ook in januari nog ophalen?
Dat had ik ook...quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:12 schreef crackhead het volgende:
Ik wou 'm vanochtend ophalen blijkt dat me ID-kaart een half jaartje verlopen is. Goverdegodver.
En natuurlijk wilde die bureaucratische akela met gonorroe dat ding niet afgeven.
zelfde gore kleurtje als in 2004quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
picshoe ziet ie eruit dit jaar?
klopt..quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:59 schreef Slarioux het volgende:
Meestal een weekje voor kerst. Kan ik lekker kankeren dat het zo fucking druk is op dat klote postkantoor.
Die heb je alleen in Omgeving Rdam nog maar nodigquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Later in het jaar krijg je wel zo'n toffe chipkaart opgestuurd
Het zijn allemaal homo's bij de OV-kaartmaakfabriek!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:59 schreef space-kees het volgende:
[..]
klopt..
maare vond jij 2005 er lekker uit zien.. PAARS![]()
![]()
Daar zijn de eerste testen inderdaad. Maar later gaat het hele OV overschakelen op dat systeemquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:01 schreef space-kees het volgende:
Die heb je alleen in Omgeving Rdam nog maar nodig![]()
Laatste keer dat ik die info door las (op zo'n site) was het voor heel NL pas in 2007quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daar zijn de eerste testen inderdaad. Maar later gaat het hele OV overschakelen op dat systeem
truequote:Op vrijdag 30 december 2005 12:59 schreef space-kees het volgende:
[..]
klopt..
maare vond jij 2005 er lekker uit zien.. PAARS![]()
![]()
en A'damquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:01 schreef space-kees het volgende:
[..]
Die heb je alleen in Omgeving Rdam nog maar nodig![]()
Jah dat ze homo zijn. maakt me niet uit.. maar ik wil er in GEEN geval last van krijgen..!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:03 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Het zijn allemaal homo's bij de OV-kaartmaakfabriek!![]()
Volgens mij is het nog niet eens zeker dat dat systeem er komt!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daar zijn de eerste testen inderdaad. Maar later gaat het hele OV overschakelen op dat systeem
Oww dacht dat alleen Rdam de lul was, hoe zijn die klote poortjes in Adam?quote:
systeem komt er!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:07 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog niet eens zeker dat dat systeem er komt!
Betaalde trouwens ¤8,50 voor 4 fotootjes.
Mja ze staan er maar wat ze er precies mee willen. Staan geen hekken om de poortjes dus je kan er nog gewoon omheen lopenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:08 schreef space-kees het volgende:
[..]
Oww dacht dat alleen Rdam de lul was, hoe zijn die klote poortjes in Adam?
Enne heb jij net even gechecked welke kleur 2005 had??
In Adam zijn ze dus nog niet echt in werking?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:13 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Mja ze staan er maar wat ze er precies mee willen. Staan geen hekken om de poortjes dus je kan er nog gewoon omheen lopenLijkt er ook niet op of die nog gaan komen
Ook hangen er chipreaders in sommige bussen bij de uitgang. wat willen ze nou niet eruitlaten als je niet dokt? vaag gedoe allemaal
zo begon het hier ook allemaal.. en niet alle metro stations hebben poortjes.. sommige hebben alleen een incheck point(gewoon een kastje)quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:13 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Mja ze staan er maar wat ze er precies mee willen. Staan geen hekken om de poortjes dus je kan er nog gewoon omheen lopenLijkt er ook niet op of die nog gaan komen
Je kan idd alles er in stoppen(om de poortjes te openen)..quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:19 schreef Hammet het volgende:
In Rotterdam kan je er op de meeste stations (voor zover ik weet) niet omheem lopen. Ik zou ook niet weten waarom je dat nu zou willen, je kan ze overal mee openen. Een leeg stuk papier in de lezer steken werkt ook. Dus wat het nut van die proef nu is ..
damnquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:12 schreef crackhead het volgende:
Ik wou 'm vanochtend ophalen blijkt dat me ID-kaart een half jaartje verlopen is. Goverdegodver.
En natuurlijk wilde die bureaucratische akela met gonorroe dat ding niet afgeven.
Rijbewijs showen aan die biatch?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
damnnu je het zegt. Volgens mij is die van mij in Mei ook al verlopen
zo ff checken
jups.. en je denkt dan dat ze mensen helpen als het niet lukt.. maar nee hoor.. staan ze met elkaar te praten of bekenden die langs komenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:24 schreef Hammet het volgende:
Ik vind het maar vervelend. Het enige waar het tegen helpt is de werkeloosheid. Er staan namelijk bij elke poortje wel 3 mannetjes met een RET-hesje aan, een beetje doelloos rond zich heen te kijken.
heb geen rijbewijsquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:26 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Rijbewijs showen aan die biatch?
Haha echt? Dat heb ik nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:37 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
als je hem heel vroeg ophaald krijg je d'r meestal wat gratis bij.. in mijn geval een axe proefsetje en wat folders.. in het nieuwjaar kun je hem gewoon ophalen (zoals ik elk jaar doe)
Ook nog nooit gehoord..quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:35 schreef Dinamiet het volgende:
[..]
Haha echt? Dat heb ik nog nooit gehoord.
Idem.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:35 schreef Dinamiet het volgende:
[..]
Haha echt? Dat heb ik nog nooit gehoord.
Ja, daar kan ik dus zo ook doorheenquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:28 schreef Cassius het volgende:
Ah, ik moet em ook nog afhalen
Mag ik me nog tussen vuurwerk-inkopend volk door drukken ook omdat het postkantoor bij de videotheek in zit die vuurwerk verkoopt (volgt U het nog?).
ja maar dat is bij de buitenstationsquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:19 schreef space-kees het volgende:
[..]
zo begon het hier ook allemaal.. en niet alle metro stations hebben poortjes.. sommige hebben alleen een incheck point(gewoon een kastje)
Op wilhelminaplein kan je bij 1 geel kastje er een klap op geven en dan gaat het poortje open.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:19 schreef Hammet het volgende:
In Rotterdam kan je er op de meeste stations (voor zover ik weet) niet omheem lopen. Ik zou ook niet weten waarom je dat nu zou willen, je kan ze overal mee openen. Een leeg stuk papier in de lezer steken werkt ook. Dus wat het nut van die proef nu is ..
En zodat je niet nog een keer kunt gaan. Want doe mij dan maar een week-ov, die haal ik dan wel zonder afhaalbericht en een weekend-ov die ik met afhaalbericht ga halen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:02 schreef Mleentje het volgende:
Mij lijkt dat ze jou toch al in dat bakje met OV's hebben zitten bij de postbank, dus misschien kan het idd met alleen ID. Dat afhaalbericht gebruiken ze toch alleen maar zodat je daar duidelijk op aan kunt geven dat je een week of weekend wil?
die wordt bewaard, mocht je nog willen ruilenquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:11 schreef Sjowhan het volgende:
Yup.
de andere kant wordt teruggestuurd of vernietigd.
¤ 8.25 voor 6 betaalde ik... Maar ik fietst net door een regenbui (week geleden ofzo) dus m'n haar zit veel te plat waardoor ik de rest van de foto's weg kan gooien.. :}). vraagt dat debiele wijf ook nog of ik er meer wil bij bestellenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:09 schreef space-kees het volgende:
[..]
systeem komt er!
ikke was lekker 8euro voor 6foto;s kwijt![]()
tyfus oplichters![]()
Oh ja, maar ik neem aan dat ze dat dan wel ergens registreren? Maar ja, zoveel weet ik er ook niet van.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En zodat je niet nog een keer kunt gaan. Want doe mij dan maar een week-ov, die haal ik dan wel zonder afhaalbericht en een weekend-ov die ik met afhaalbericht ga halen.
Ik wou zeggen; dat zei mijn broertje laatst ook, maar ik zie het al...quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:16 schreef HPoi het volgende:
[..]
Op wilhelminaplein kan je bij 1 geel kastje er een klap op geven en dan gaat het poortje open.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik wou zeggen; dat zei mijn broertje laatst ook, maar ik zie het al...
Je kon niet gewoon terecht bij het dichtstbijzijnde postkantoor?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:13 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Kutzooi voor de derde keer op jaar de boel verkloot. Speciaal naar Groningen gereisd vandaag om m'n OV kaart af te halen, blijkt dat m'n paspoort bij m'n ouders thuis ligt en m'n ID-kaart is een half jaar geleden verlopen. Dus begin januari me maar voor het derde jaar op rij beroepen op de 'ov-kaart vergeten'-regeling van de ns.
Ik woon in Groningen maar breng de kerstvakantie door bij m'n ouders in de buurt van Emmen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je kon niet gewoon terecht bij het dichtstbijzijnde postkantoor?
Hoe zit dat precies met die regeling? Is dat achteraf geld terugvragen met een formulier of moet je dan van te voren opgeven (bij het kaartjes kopen) dat je dat ding vergeten bent?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:13 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Kutzooi voor de derde keer op jaar de boel verkloot. Speciaal naar Groningen gereisd vandaag om m'n OV kaart af te halen, blijkt dat m'n paspoort bij m'n ouders thuis ligt en m'n ID-kaart is een half jaar geleden verlopen. Dus begin januari me maar voor het derde jaar op rij beroepen op de 'ov-kaart vergeten'-regeling van de ns.
moet je achteraf terugvragen, moet je formulier invullen en kopie van je OV-kaart ospturen enzoquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:55 schreef crackhead het volgende:
[..]
Hoe zit dat precies met die regeling? Is dat achteraf geld terugvragen met een formulier of moet je dan van te voren opgeven (bij het kaartjes kopen) dat je dat ding vergeten bent?
Je kunt het proberen maar ik geef je weinig kans... Je zult wel een nieuw afhaalbericht moeten aanvragen bij de IBGquote:Op maandag 2 januari 2006 15:34 schreef MMaRsu het volgende:
Kick,,please antwoord. Wil hem het liefst vanmiddag nog ophalen
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:22 schreef Svensational het volgende:
Ik ga 'm straks morgen maar eens afhalen. Moet ook nog 2 (!) pasfoto's laten maken...
Zelfde hier, moet zo toch boodschappen doen. Eerste keer sinds oud & nieuw dat ik uberhaupt buiten kom volgens mijquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:22 schreef Svensational het volgende:
Ik ga 'm straks maar eens afhalen. Moet ook nog 2 (!) pasfoto's laten maken...
is ook een optiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:16 schreef Vogel87 het volgende:
Heb hem net afgehaald, kon gewoon doorlopen. Overigens had ik maar 1 pasfoto nodig hoor, ik had er nog net 1, dus dat kwam mooi uit. Die chip-onzin hoef ik toch niet.
Maar het blijft moeilijk voor de postmensen om de foto er recht in te plakkenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:22 schreef Svensational het volgende:
Ik ga 'm straks maar eens afhalen. Moet ook nog 2 (!) pasfoto's laten maken...
Kheb wa zo'n ophaalkaart maar het mag niet meerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:56 schreef 9christensen het volgende:
ik doe dat morn denk ik
Ik dacht dat je sowiezo betaalde ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:52 schreef Hillz het volgende:
Heb em niet nodig. Kost me alleen maar geld. (prestatiebeurs)
Ik dacht even dat het alweer zo ver was om een nieuwe te halenquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:23 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik heb hem nog steeds niet opgehaald...![]()
waarom vraag je dan wel een OV kaart aan? Je kan een vergoeding van ongeveer ¤60 krijgen, als je geen OV kaart neemtquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:49 schreef KaiN het volgende:
Ik heb dat ding nog nooit optijd gehaald. 2 jaar geleden heb ik hem pas in Juni opgehaald![]()
Ik moet naar een het naastliggende dorp 7km verderop, terwijl we zelf wel een postkantoor hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:18 schreef Oosthoek het volgende:
Ook snap ik niet dat ik helemaal naar de andere kant van de fucking stad moet om hem op te halen
Nee, dat kan dus nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:53 schreef space-kees het volgende:
waarom vraag je dan wel een OV kaart aan? Je kan een vergoeding van ongeveer ¤60 krijgen, als je geen OV kaart neemt![]()
![]()
Nee hoor, als je je studie niet afmaakt dan hoef je hem dan niet terug te betalen. Dat is het enige voordeel aan het niet ophalen van je OV.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:53 schreef space-kees het volgende:
[..]
waarom vraag je dan wel een OV kaart aan? Je kan een vergoeding van ongeveer ¤60 krijgen, als je geen OV kaart neemt![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |