Dat hoeft allleen als ie nog geledig is en je stopt met je studie... nu dus niet meerquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:25 schreef splendor het volgende:
En je oude inleveren? Dat moet wel perse vandag of morgen zeker?
damn, ik wist dat ik iets fout deedquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:30 schreef Biancavia het volgende:
Nee, dat kan niet.
Je hebt je recht op een OV voor het komende jaar verspeeld!
jah klopt succesquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:28 schreef Cassius het volgende:
Ah, ik moet em ook nog afhalen
Mag ik me nog tussen vuurwerk-inkopend volk door drukken ook omdat het postkantoor bij de videotheek in zit die vuurwerk verkoopt (volgt U het nog?).
als je hem heel vroeg ophaald krijg je d'r meestal wat gratis bij.. in mijn geval een axe proefsetje en wat folders.. in het nieuwjaar kun je hem gewoon ophalen (zoals ik elk jaar doe)quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:12 schreef Laura 2000 het volgende:
Kan ik hem ook in januari nog ophalen?
Dat had ik ook...quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:12 schreef crackhead het volgende:
Ik wou 'm vanochtend ophalen blijkt dat me ID-kaart een half jaartje verlopen is. Goverdegodver.
En natuurlijk wilde die bureaucratische akela met gonorroe dat ding niet afgeven.
zelfde gore kleurtje als in 2004quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
picshoe ziet ie eruit dit jaar?
klopt..quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:59 schreef Slarioux het volgende:
Meestal een weekje voor kerst. Kan ik lekker kankeren dat het zo fucking druk is op dat klote postkantoor.
Die heb je alleen in Omgeving Rdam nog maar nodigquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Later in het jaar krijg je wel zo'n toffe chipkaart opgestuurd
Het zijn allemaal homo's bij de OV-kaartmaakfabriek!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:59 schreef space-kees het volgende:
[..]
klopt..
maare vond jij 2005 er lekker uit zien.. PAARS![]()
![]()
Daar zijn de eerste testen inderdaad. Maar later gaat het hele OV overschakelen op dat systeemquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:01 schreef space-kees het volgende:
Die heb je alleen in Omgeving Rdam nog maar nodig![]()
Laatste keer dat ik die info door las (op zo'n site) was het voor heel NL pas in 2007quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daar zijn de eerste testen inderdaad. Maar later gaat het hele OV overschakelen op dat systeem
truequote:Op vrijdag 30 december 2005 12:59 schreef space-kees het volgende:
[..]
klopt..
maare vond jij 2005 er lekker uit zien.. PAARS![]()
![]()
en A'damquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:01 schreef space-kees het volgende:
[..]
Die heb je alleen in Omgeving Rdam nog maar nodig![]()
Jah dat ze homo zijn. maakt me niet uit.. maar ik wil er in GEEN geval last van krijgen..!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:03 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Het zijn allemaal homo's bij de OV-kaartmaakfabriek!![]()
Volgens mij is het nog niet eens zeker dat dat systeem er komt!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daar zijn de eerste testen inderdaad. Maar later gaat het hele OV overschakelen op dat systeem
Oww dacht dat alleen Rdam de lul was, hoe zijn die klote poortjes in Adam?quote:
systeem komt er!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:07 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog niet eens zeker dat dat systeem er komt!
Betaalde trouwens €8,50 voor 4 fotootjes.
Mja ze staan er maar wat ze er precies mee willen. Staan geen hekken om de poortjes dus je kan er nog gewoon omheen lopenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:08 schreef space-kees het volgende:
[..]
Oww dacht dat alleen Rdam de lul was, hoe zijn die klote poortjes in Adam?
Enne heb jij net even gechecked welke kleur 2005 had??
In Adam zijn ze dus nog niet echt in werking?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:13 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Mja ze staan er maar wat ze er precies mee willen. Staan geen hekken om de poortjes dus je kan er nog gewoon omheen lopenLijkt er ook niet op of die nog gaan komen
Ook hangen er chipreaders in sommige bussen bij de uitgang. wat willen ze nou niet eruitlaten als je niet dokt? vaag gedoe allemaal
zo begon het hier ook allemaal.. en niet alle metro stations hebben poortjes.. sommige hebben alleen een incheck point(gewoon een kastje)quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:13 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Mja ze staan er maar wat ze er precies mee willen. Staan geen hekken om de poortjes dus je kan er nog gewoon omheen lopenLijkt er ook niet op of die nog gaan komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |