als ik dat zo zie.. is het allemaal zo weer voorbij??quote:
Ik wordt gekquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:50 schreef SCH het volgende:
Ik baal er echt van - iedereen wordt gek gemaakt
Merk je nietquote:
Ja, want in Amerika zat niet het halve land zonder stroom... Nee dan vind ik dat het hier nog best wel goed geregeld is. en ja ach NS ligt bij de kleinste druppel al stil.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:00 schreef Toeps het volgende:
Sowieso vind ik het verbazend wat voor pauperland dit eigenlijk is. Het hoeft maar een klein beetje te sneeuwen of te vriezen, en de treinen rijden niet, huishoudens zitten zonder stroom, mensen raken vast in de sneeuw... Kom op zeg! Alsof er meters sneeuw vallen! Hier moeten we toch gewoon tegen kunnen?
Ben jij al buiten geweest joh!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:07 schreef SCH het volgende:
De vorige keer zaten ze er naast en nu kloppen ze het enorm op. Vanwege een beetje ijzel.
![]()
Wow, ik wou dat iedereen meer als sch was. Dan waren we allemaal cool en relaxed. Van buiten that is... Van binnen is het wel andere koek, niet waar sch?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:00 schreef SCH het volgende:
Lekker gewoontjes naar huis gereden, niks aan het handje.
De hysterie van collega's en gasten was gladder en glibberiger dan de sneeuwvlokjes
quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:13 schreef Redux het volgende:
[..]
Wow, ik wou dat iedereen meer als sch was. Dan waren we allemaal cool en relaxed. Van buiten that is... Van binnen is het wel andere koek, niet waar sch?
De eerste VKO BEKNELLING komt alweer voorbij...zal vast niet de laatste zijn voor komende uren.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:15 schreef Oom_Agent het volgende:
Op sommige plaatsen in West Belgie en Noord Frankrijk ligt 4 cm aanvriezende regen op de weg. Mensen denken o fijn geen sneeuw maar een vochtige weg, gas erop.......
boem.............
en dat gedeelte moet nog komen
Haha!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:33 schreef Gia het volgende:
Wij gaan vanavond uit eten.
Mijn moeder: neem maar dekens mee in de auto, je weet maar nooit!![]()
Ja mam!![]()
Erg he, die media in Nederland..quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:07 schreef SCH het volgende:
De vorige keer zaten ze er naast en nu kloppen ze het enorm op. Vanwege een beetje ijzel.
![]()
Wow, ik ben het met SCH eens...quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:07 schreef SCH het volgende:
![]()
Was in November ook zo, sneeuwde smorgens om half zeven al, en de gemeente apeldoorn begon 2 uur later pas met strooien.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:51 schreef robh het volgende:
Het was goddomme een ijsbaan vanochtend![]()
Kom je op je werk, beginnen ze met strooien![]()
Welk weeralarm?quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:25 schreef Rekkie het volgende:
Terecht weeralarm natuurlijk.
Zeker als je al ziet hoeveel ongelukken er in het noorden plaats hebben gevonden en hoeveel gewonden + levensgevaarlijke gewonden er zijn gevallen
In het noorden wel....quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welk weeralarm?
Er was helemaal geen weeralarm
Nee, er was klote weer, maar geen knmi weeralarm voorafquote:
Raar, wel een officiele waarschuwing op alle lokale radiozender overigens......quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, er was klote weer, maar geen knmi weeralarm vooraf
Wat belangrijker is, zal het amateurvoetbal dit weekend afgelast worden?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:57 schreef space-kees het volgende:
UPDATE van [1 maart 2006] zal er weer een Weeralarm komen deze week??
zeker weten!! al ligt het niet vol met sneeuw.. is het wel waterquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat belangrijker is, zal het amateurvoetbal dit weekend afgelast worden?
quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:58 schreef space-kees het volgende:
[..]
zeker weten!! al licht het niet vol met sneeuw.. is het wel water![]()
sukkelquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:58 schreef space-kees het volgende:
[..]
zeker weten!! al licht het niet vol met sneeuw.. is het wel water![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |