Serieus? Zo snel al?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:19 schreef indahnesia.com het volgende:
als je dadelijk gaat moet het nog wel lukken
Nu al downquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik kan helaas geen verbinding maken
http://www.rtvutrecht.nl/index.php?page=weerbericht in de avond gaat het pas sneeuwen daar volgens rtv danquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:18 schreef Barb het volgende:
Iemand die hier enige vorm van helderziendheid heeft en durft te voorspellen rond welk tijdstip de sneeuw zich boven Utrecht bevindt? Ik moet dadelijk van Amsterdam naar Utrecht en daarna door naar Eindhoven en wil het liefst dat laatste stuk drooghouden.
Hou me op de hoogte zodra hij weer werkt aubquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:21 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
De server vliegt er hier nu uit, gister nieuwe router en die moet nog ietwat beter geconfigureerd worden.![]()
Ik kan weer op de site komen..dus het zou nu goed moeten zijn..en anders weet ik het ook nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hou me op de hoogte zodra hij weer werkt aub
DIG?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Marky-Boom En Mod: het is hier geen DIG!
Maar het gaat wel over het weerquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
jep, vind ik ook.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Maar het gaat wel over het weer
Volgens mij is het een brakke webcam, maar er is wel meer bewolking dan in het lichtbewolkte Eindhoven.quote:
Oh mijn goden, wat krijgen we op ons dakquote:
Heb jij slechte zin ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat was al, dat gele was een voorwaarschuwingquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:28 schreef Marky-Boom het volgende:
Het weeralarm is nu oranje ipv geel
[afbeelding]
Was ie al een tijdje hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:28 schreef Marky-Boom het volgende:
Het weeralarm is nu oranje ipv geel
[afbeelding]
veel plezierquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:33 schreef Evil-Cherry het volgende:
WOW... Het begint nu al met stuiven! Komt een hele lading sneeuw voorbij vliegen! Komt allemaal van de daken af.
Nog steeds een steeds zwarter wordende lucht boven zee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |