Kanonquote:
watje...quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:43 schreef Plupke het volgende:
Ik ben aangeschoten, het is niet aan te raden om 5 pils te drinken op 20 minuten tijd.
nogal jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 07:15 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Kanonhet bier dat krachtig nadreunt
3 beugels kanon is genoeg om lekker zat te worden... mischien een vierde maar wodka erbij drinken is sowieso niet zo relaxedquote:Op vrijdag 30 december 2005 08:24 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
nogal ja![]()
is ook niet aan te raden in combinatie met andere drank, en dan al heul geen wodka![]()
resultaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
straks even inkopen doen voor morgenavond![]()
na 4 kanon die 2 kleine freddy's ging nog wel maar na de halve liter smirnoff kreeg ik toch de nodige problemen met deuren op neuzen enzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 08:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
3 beugels kanon is genoeg om lekker zat te worden... mischien een vierde maar wodka erbij drinken is sowieso niet zo relaxed
Nooit wodka drinken als je al andere drank gehad hebt...quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:30 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
na 4 kanon die 2 kleine freddy's ging nog wel maar na de halve liter smirnoff kreeg ik toch de nodige problemen met deuren op neuzen enzo![]()
bier vinnik geen drankquote:Op vrijdag 30 december 2005 08:31 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nooit wodka drinken als je al andere drank gehad hebt...is echt dodelijk...
Een flesje heb je voor een eurootje of 30... als je weinig geld hebt zou ik voor een goedkope fles wodka gaan... daar wordt je altijd wel lekker zat van en je drinkt sowieso geen wodka voor de smaak, lekker mixen dus.quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:41 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
maar dat is geloof ik best wel duur
en we hebben oa al ursus roter coebergh en bier
maar ik ga wel ff kijken
wodka gaat niet goed samen met de veels te grote berg vuurwerk die die dude waar ik heen ga heeft gehaaldquote:Op vrijdag 30 december 2005 08:42 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Een flesje heb je voor een eurootje of 30... als je weinig geld hebt zou ik voor een goedkope fles wodka gaan... daar wordt je altijd wel lekker zat van en je drinkt sowieso geen wodka voor de smaak, lekker mixen dus.
Oke als je bier haalt, haal dan iigquote:Op vrijdag 30 december 2005 08:48 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
wodka gaat niet goed samen met de veels te grote berg vuurwerk die die dude waar ik heen ga heeft gehaald
denk nog maar wat bier en goedkope shit voor door de jus enzo eennnnnnnn ....snacken
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:49 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Oke als je bier haalt, haal dan iigJupiler
quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:55 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
daar heb ik dus echt een sixpack van weggeflikkerd
quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:58 schreef Pizzahut het volgende:
Hier ben ik de laatste tijd gek op:
[afbeelding]
![]()
quote:
Nee gewoon opzuipen zeg..... je gooit toch geen bier wegquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:10 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
![]()
volgende keer dat ik het koop kan je hem na 2 slokken zo op komen pikken ok?![]()
geen bier, wel duvelquote:Op vrijdag 30 december 2005 09:11 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee gewoon opzuipen zeg..... je gooit toch geen bier weg
Blijft zondequote:
Zie ik daar de ban knoppen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:51 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
Jaja, Amstel... Maar was in de aanbieding enzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat glas heb ik ook!quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:41 schreef Maikuuul het volgende:
Ja het jupiler is op dusjeh ( Deze foto is door mezelf gemaakt ! En nee, ik lieg niet)
Het is Duvel bier
[afbeelding]
Sorry mag de TT veranderd worden naar Alcoholische versnapering ?bedankt !
Van jezelf?quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:25 schreef Alice89 het volgende:
Ik heb ook nog wel een plaatje, als iemand weet waar ik hem online kan zetten.
Geen id, imageshack werk niet op fok...en dta is de enige die ik kenquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:25 schreef Alice89 het volgende:
http://www.tinypic.comquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:25 schreef Alice89 het volgende:
Luister maar niet naar hem hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
http://www.tinypic.com
Alsjeblieft
* wimmel_1 gooit dat altijd een "dopje" door de warme chocomel .... Uitermate lekker...quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:33 schreef WokMaster het volgende:
2 flesjes amstel en vaak nog een stroh80 mix met dubbelfriss erbij..behalve vanaaf dan, omdat ik moe ben.
[afbeelding]
Boeiend, ey ik wist niet eens dat dat ook bestond. Chille !quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Luister maar niet naar hem hoor![]()
Deze is beter: http://uploader.phserver.net/![]()
Je kunt het ook weer overdreven hequote:
Het is gelukt geloof ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Luister maar niet naar hem hoor![]()
Deze is beter: http://uploader.phserver.net/![]()
Wat is het ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:42 schreef Alice89 het volgende:
[..]
Het is gelukt geloof ik!
[afbeelding]
Hmm in welk dorp woon je en welke slijterij is hetquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:57 schreef wimmel_1 het volgende:
Hier verkopen ze dat per halve liter voor iets van ¤ 13,- bij de slijterij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |