Ligt een beetje aan de lensquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
schrijf dat iets minder maar onder je schoenen het verschil tussen de canon en de sgma is toch wel behoorlijk meer dan iets
Ik zeg af en toe nog ff gedag en dat was het weer.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
weet ik 't, zit al hele tijd er niet meer
Waarom staat hij dan niet op deze site?quote:
Wat een pauper sitequote:Op vrijdag 30 december 2005 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom staat hij dan niet op deze site?
Deze dan?quote:
Nou... vooruit dan: Godt, je bent geweeeeeeldig!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En mijn ava ook nog zelf gemaakt![]()
we hadden het over de 70-300 lens van Canon en Sigmaquote:
Dank je voor de bevestigingquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou... vooruit dan: Godt, je bent geweeeeeeldig!![]()
ja, maar er zijn ook weer verschillende canon lenzen. Die met USM zijn een stuk sneller dan de 'standaard'lenzen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
we hadden het over de 70-300 lens van Canon en Sigma
Nu heb ik natuurlijk ook een wapen... Maar met deze dames hoef ik toch liever niet geassocieerd te worden geloof ik...quote:
Maak er een avatar mee!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nu heb ik natuurlijk ook een wapen...
klopt en duurderquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ja, maar er zijn ook weer verschillende canon lenzen. Die met USM zijn een stuk sneller dan de 'standaard'lenzen.
maak muuk blijquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:31 schreef Godlike02 het volgende:
Iemand nog tips van welke films ik nog meer aan ava kan bouwen![]()
De heroïne-spuit scenes uit Requiem for a dream!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:31 schreef Godlike02 het volgende:
Iemand nog tips van welke films ik nog meer aan ava kan bouwen![]()
Helaas wel jaquote:
Die film heb ik ergens liggenquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De heroïne-spuit scenes uit Requiem for a dream!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |