Mn zus zei het net ook op msnquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:35 schreef BVO het volgende:
[..]
De "tot volgend jaar-grapjes"!!!
Van die dwazen die vijf voor twaalf heel hard roepen "Tot volgend jaar he allemaal!!!![]()
![]()
"
.
Dat lukt me nooit, want de lijnen zijn overbezet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:53 schreef Zhenar het volgende:
Eigenlijk vind ik het stupide vlak na de jaarwisseling al je dierbaren af te gaan bellen.![]()
Maar ik doe het zelf ook altijd.![]()
![]()
Dan ligt het netwerk altijd plat, omdat je dan gratis mag bellen meestal...quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:53 schreef Zhenar het volgende:
Eigenlijk vind ik het stupide vlak na de jaarwisseling al je dierbaren af te gaan bellen.![]()
![]()
Bel mij! Bel mij!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:53 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Wat een kut verjaar-dag heb je eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bel mij! Bel mij!![]()
Ik ben jarig dan namelijk![]()
Want...?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga Koningin Beatrix bellen om 12 uur.
Johquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een kut verjaar-dag heb je eigenlijk.![]()
quote:Ik geef je wel een belletje. Of SMSje als bellenniet lukt
.
Hij heet niet eens barf bij mijquote:
Hoe dan? "kwijltraan"?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij heet niet eens barf bij mij![]()
Nee, het is de verbeterde versie van barfquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij heet niet eens barf bij mij![]()
quote:
Maar als hij zou draaien, zou hij wel helemaal goed rond gaan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Hij is zó 2005.![]()
En Thundercats zijn tijdloos.![]()
![]()
Hoe heb je dat gedaanquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:05 schreef Paltos het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/ShowChat.
Oh, dát is het verschil! Barf heeft van die rafelige randjesquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, het is de verbeterde versie van barf
Ja, en die rafelige randjes zijn stom.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, dát is het verschil! Barf heeft van die rafelige randjes
Ik heb de echte barf niet.
Die maakten barf juist mooi van lelijkheid...quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, en die rafelige randjes zijn stom.
Wat is er zo goed aan dan?quote:
quote:
Zonder die spaties dan wel.quote:Slarioux schreef:
Ej Paltos,
Als je de &n bsp; vervangt door deze code moet het werken: &am p;nbsp; .
Dan zet de software een & neer en vervolgens nbsp;, dit herkent ie
niet als spatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |