Het geruis van mijn PCquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:17 schreef melke het volgende:
Waar luisteren jullie naar?
Top 2000... radio 2quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:17 schreef melke het volgende:
Radio 2.. Top2000 allertijdenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:17 schreef melke het volgende:
Ik weet van niks. Wist alleen dat er vaak nummers worden ingekort. Ben ik een paar jaar geleden ook pas achter gekomen bij Zij maakt het verschil toen ze bij 538 en Skyradio het laatste couplet niet meer uitzondenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Is toch algemeen bekend dat ze liedjes sneller spelen dan ze op de plaat staan, kunnen ze er meer in 1 uur stoppen
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:13 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En "WIJ" kunnen nog zonder muis werken als het nodig is![]()
Heb Hem niet horen klagenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze zoende.. haar handen zaten op plekken waar men vond dat ze echt niet thuis hoorde...en ze nam hem op het altaar :p. Vonden ze wat minder geloof ik.,.
DIR C: /P (knipper knipper)quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar hoe wel ff nadenken en dan gaat die weer
![]()
![]()
ik zou ook niet klagen als ik hem was hoor...quote:
Daar staan die hele handige GROTE letters dan weer voor, maar het is idd ff nadenkenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar hoe wel ff nadenken en dan gaat die weer
![]()
![]()
copy c:/fok/BB5 a:\*.*quote:
Krijg je toch de DIR per pagina?quote:
Moet je voor de lol eens een cd tegelijk starten met een lied op de radio, radio al lang klaar en jij zit in het eerste couplet (ietwat overdrevenquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet van niks. Wist alleen dat er vaak nummers worden ingekort. Ben ik een paar jaar geleden ook pas achter gekomen bij Zij maakt het verschil toen ze bij 538 en Skyradio het laatste couplet niet meer uitzonden
Klopt ja.... anders is het roetsssssssssj... eindequote:Op vrijdag 30 december 2005 01:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Krijg je toch de DIR per pagina?
die staat dan ook niet voor niets een paar honderd plaatsen hogerquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:22 schreef Foreverblue het volgende:
Nu weer lekker meeblerren met de Simple Minds...
Lekker nummer... hoewel ik Belfast Child beter vind.
Goh ik was ooit nog MSCEquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:11 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja... MCSA 2003... Group Policies... degene die dat verzonnen heeft mogen ze opknopen... makkelijk is anders...![]()
Ik doe dan altijd dir *.exequote:Op vrijdag 30 december 2005 01:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Klopt ja.... anders is het roetsssssssssj... einde
Wat ook makkelijk is is C: DIR .exe... alleen alle exe files
Het is al tig jaar geleden dat ik met DOS heb gewerkt... dat * zal er wel voormoeten jaquote:
Ik wist niet dat die functie (in een baan) zo heettequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |