quote:
Hoor ik daar een "Stofje"?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:20 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een enge meneren allemaal.
Duh.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nee, want jij bent een lekker ventje.
Grote kans, ja.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:23 schreef patty het volgende:
[..]
Plaats je foto eens misschien wil er wel iemand met je neuken
lol, je maakt geen kans tegen The_Terminator...........................hij heeft een Johnny Bravo dekbedquote:Op donderdag 29 december 2005 22:35 schreef Tha_T het volgende:
Ik stem voor een nieuw topic met alle mannelijke mods![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol, je maakt geen kans tegen The_Terminator...........................hij heeft een Johnny Bravo dekbed
Da's wel mijn medemod die je daar uitschatertquote:Op donderdag 29 december 2005 22:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol, je maakt geen kans tegen The_Terminator...........................hij heeft een Johnny Bravo dekbed
lol ik ben vast niet de enigste....................moewahhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 29 december 2005 22:42 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Da's wel mijn medemod die je daar uitschatert
Cool héquote:Op donderdag 29 december 2005 22:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Hubba Hubba Hubbaquote:Op donderdag 29 december 2005 22:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Cool héVan me moeder gekregen op me verjaardag
Eensquote:Op donderdag 29 december 2005 22:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol ik ben vast niet de enigste....................moewahhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
![]()
"Laat mijn mede-mod eens met rust. Hij doet goed zijn werk en dáár moet je van uit gaan."quote:
Ja, dat is beterquote:Op donderdag 29 december 2005 22:54 schreef Tha_T het volgende:
[..]
"Laat mijn mede-mod eens met rust. Hij doet goed zijn werk en dáár moet je van uit gaan."
Zoiets?
idd was mijn eerste vraag ookquote:Op donderdag 29 december 2005 22:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vraag me af waarom dat pak met tissues daar staat
Godverdomme! Mijn garp!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vraag me af waarom dat pak met tissues daar staat
Ja, dat ziet Stevie Wonder nog wel.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
No way dude, ik was eerder![]()
Uit ervaring kan ik melden dat tissues altijd handig zijn in geval van ejaculatiequote:Op donderdag 29 december 2005 22:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd was mijn eerste vraag ook![]()
misschien dat Grandmaster T. het weet?![]()
OMFGquote:Op donderdag 29 december 2005 23:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik melden dat tissues altijd handig zijn in geval van ejaculatie
En dan je moeder maar wijs maken dat je verkouden bentquote:Op donderdag 29 december 2005 23:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik melden dat tissues altijd handig zijn in geval van ejaculatie
Of als je regelmatig met je moeder neukt.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:06 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
En dan je moeder maar wijs maken dat je verkouden bent.
Dat is overigens alleen van toepassing als je nog thuis woont bedenk ik me net.
Ik wil niet al te veel verraden maar het heeft iets te maken met een gebruikte tissue en niezenquote:Op donderdag 29 december 2005 23:06 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
En dan je moeder maar wijs maken dat je verkouden bent.
Dat is overigens alleen van toepassing als je nog thuis woont bedenk ik me net.
Als je je moeder neukt hoef je je kwakkie niet te verbergen tonks. Wel even op blijven letten hè.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Of als je regelmatig met je moeder neukt.
Misschien denkt die moeder, "oh hij heeft niet genoeg aan mij"quote:Op donderdag 29 december 2005 23:12 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Als je je moeder neukt hoef je je kwakkie niet te verbergen tonks. Wel even op blijven letten hè.
Ah mèèèèn! Ik bedoel... Dude!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:12 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik wil niet al te veel verraden maar het heeft iets te maken met een gebruikte tissue en niezen
Hmm. Dat zou kunnen natuurlijk. Ik moet even denken over een gevat antwoord.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:13 schreef tonks het volgende:
[..]
Misschien denkt die moeder, "oh hij heeft niet genoeg aan mij"
Bij nader inzien wil ik hier niet eens over nadenken. Als jullie me zoeken, dan ben ik even dat plaatje wat ik nu voor me heb van mijn netvlies aan het verwijderen met wat grof schuurpapier.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:15 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Hmm. Dat zou kunnen natuurlijk. Ik moet even denken over een gevat antwoord.
In real life een schatje met een grote bek en klein hartje maar helaas niet met een uiterlijk bedeeld.quote:
Valt met niet tegen, had een hardere kop verwacht.Kan zo in een Gamma-reclame. Moet toch altijd denken aan die vastbind-topics over zijn vrouwquote:DANNY
[afbeelding]
Fris maar wel heel erg nichterig en iets te blij. Moet eerst maar eens wat kilootjes aankomen.quote:NJ
[afbeelding]
Net zo vaag als op Fok!quote:IR BABOON
[afbeelding]
Begint eindelijk haar op zijn plasser te krijgen.Heeft ie een beugel gehad of trekt het vanzelf bij? Onze eigen Klaas Jan Huntelaar, schatje natuurlijk.quote:TOM_TOM-
[afbeelding]
Lekker ding, gewoon een lekker stoer ding!quote:MIKE
[afbeelding]
Nogal lange tanden en een wat verlegen timide blik. Kan in het echt wel eens meevallen.quote:GORRO
[afbeelding]
Tja...quote:SUMMONER
[afbeelding]
Baby is leuk maar er zijn vertederender pappa's.quote:SC0RPI0N
[afbeelding]
quote:THE_TERMINATOR
[afbeelding]
Wat een babyface zeg. Het is dat ik allochtonenknuffelaar ben.quote:MUTANT01
[afbeelding]
Het kutte is dat je hier nu voortaan altijd aan denkt als je tissues ziet, en het gaat aan je knagen en over een tijdje sta je met je moeder bij de Edah en dan komen jullie bij de tissues en dan zegt je moeder zo van "Piet, pak eens wat toiletpapier" en dan zie jij de tissues.. in je hoofd word je gek en dan zie je mijn icoon voor je, en denkt "Moedersexmoedersex" .. tot het er opeens uit komt "MAMAIKWILJENEUKEN". 2 weken later zit je in een inrichting.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:17 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Bij nader inzien wil ik hier niet eens over nadenken. Als jullie me zoeken, dan ben ik even dat plaatje wat ik nu voor me heb van mijn netvlies aan het verwijderen met wat grof schuurpapier.
Dat lijkt me geweldig, een inrichtingquote:Op donderdag 29 december 2005 23:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Het kutte is dat je hier nu voortaan altijd aan denkt als je tissues ziet, en het gaat aan je knagen en over een tijdje sta je met je moeder bij de Edah en dan komen jullie bij de tissues en dan zegt je moeder zo van "Piet, pak eens wat toiletpapier" en dan zie jij de tissues.. in je hoofd word je gek en dan zie je mijn icoon voor je, en denkt "Moedersexmoedersex" .. tot het er opeens uit komt "MAMAIKWILJENEUKEN". 2 weken later zit je in een inrichting.
Sorry.
* Het_hupt merkt dat er een heren expert in de zaal is?quote:Op donderdag 29 december 2005 23:24 schreef SCH het volgende:
[..]
In real life een schatje met een grote bek en klein hartje maar helaas niet met een uiterlijk bedeeld.
[..]
Valt met niet tegen, had een hardere kop verwacht.Kan zo in een Gamma-reclame. Moet toch altijd denken aan die vastbind-topics over zijn vrouw
[..]
Fris maar wel heel erg nichterig en iets te blij. Moet eerst maar eens wat kilootjes aankomen.
[..]
Net zo vaag als op Fok!
[..]
Begint eindelijk haar op zijn plasser te krijgen.Heeft ie een beugel gehad of trekt het vanzelf bij? Onze eigen Klaas Jan Huntelaar, schatje natuurlijk.
[..]
Lekker ding, gewoon een lekker stoer ding!
[..]
Nogal lange tanden en een wat verlegen timide blik. Kan in het echt wel eens meevallen.
[..]
Tja...
[..]
Baby is leuk maar er zijn vertederender pappa's.
[..]
![]()
[..]
Wat een babyface zeg. Het is dat ik allochtonenknuffelaar ben.![]()
Yeah right, been there done that. die appelmoes is geen appelmoes.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:32 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Dat lijkt me geweldig, een inrichting. Je hoeft je nergens meer zorgen over te maken, je krijgt een mooie kamer met zachte bekleding, je word volledig verzorgd en als kers op de appelmoes krijg je ook nog eens een dagelijkse dosis van de allerbeste drugs.
Maar daar heb je helemaal geen weet meer van! Dus wat maakt het uit! Je ziet de wereld toch voor een krentenbol aan.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Yeah right, been there done that. die appelmoes is geen appelmoes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |