Ik ben bereid ver te gaan maar om nou RTL5 te kijkenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
RTL5.
Dé cabaretzender bij uitstek.
show?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:29 schreef SunChaser het volgende:
Een goed nieuwjaar, begint al met het einde van deze show
De aankondigingen in de tv-gidsen.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:43 schreef Intxaurraga het volgende:
Maar even eerlijk. Wat was nu zijn beste grap?
quote:Stand-up comedian Wilko Terwijn blikt op satirische wijze terug op het afgelopen jaar. Onderwerpen die voorbijkomen zijn onder meer het overlijden van Paus Johannes Paulus II en de uitverkiezing van de Duitse Paus Ratzinger, de golf van liquidaties die Nederland overspoelde, de soap rond het aantreden van Frans Bauer bij Talpa, de ophef rond de Hofstadgroep en de geboorte van prinsesje Alexia. Ook dit jaar geen liedjes en politiek geneuzel. Bij de oudejaars stand up draait het alleen om een hoge grapdichtheid, vanuit Terwijns soms bizarre visie op het afgelopen jaar.
Wilko Terwijn is nog sneller en harder dan de vorige edities. Wilko Terwijn: "Ik wil nu echt bedreigd worden." Het jaar 2005 wordt dan ook geheel in stijl met de talloze liquidaties volledig afgemaakt. De verwachtingen zijn hooggespannen, want Wilko's visie op de actualiteit heeft hem inmiddels een groot publiek van liefhebbers en bewonderaars opgeleverd. Zij kennen Wilko niet alleen van zijn theatershow 'Upgraded' maar ook van zijn wekelijkse bijdrage aan het radioprogramma van Giel Beelen en zijn maandoverzicht bij Rob Stenders.
Wilko Terwijn behoort al jaren tot de top van de Nederlandse stand up comedy. Actualiteiten spelen een grote rol in zijn optredens en samen met zijn aparte kijk op alledaagse zaken levert dat bizarre theorieën op. Nietsontziend fileert hij, waar gefileerd moet worden. Niet bang voor afwijkende meningen of absurdistische wendingen, geeft hij alles en iedereen er in 2005 ongenadig van langs. Ook achter de schermen is Wilko Terwijn zeer actief. Hij schreef teksten voor onder meer 'Vara Laat', 'Raymann is Laat', 'Ook Dat Nog' en de 'Sinterklaas Conferences' van Javier Guzman.
"Ik ben Wilko"quote:Op donderdag 29 december 2005 22:43 schreef Intxaurraga het volgende:
Over Samir A. die gaat schelden "bij de baard van Allah! Duizend bommen en granaten! Oh nee, dat is... z'n boodschappenlijstje"quote:Op donderdag 29 december 2005 22:43 schreef Intxaurraga het volgende:
Is dat dat manwijf? Oftewel de manneijke tegenhanger van youp?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:47 schreef greatgonzo het volgende:
het bewijs dat er wel zoeits ergers als Claudia de Brey bestaat
Nieuwjaarsdag, 1 uur, meteen na het vuurwerk dus op rtl5 is de HH.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:37 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik had de show van TT-vernoemde wel willen zien overigens.
Op uitzending gemist kan ik die standup shows nergens vinden (Grrr..)
rayman zijn stand-up heb ik ook gemist. En vind niks terrug op uitzending gemist..
![]()
Ik heb slechts drie minuten ervan gezien ofzo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:15 schreef Fok! het volgende:
Deze meneer Terwijn deed ook een act/show/iets op de uitrijking van de Gouden Loeki. Het was pijnlijk om te merken dat het publiek (allemaal reclamemakers) slechts één keer écht moesten lachen en voor de rest hoorde je wat schaapachtig gelach hier en daar in de zaal......
Zou dit een eindejaarsgrap zijn? Zo van: "Haha, 1 januari, gefopt!"
Ik dacht op dat moment ook echt:quote:Op vrijdag 30 december 2005 04:15 schreef Fok! het volgende:
Deze meneer Terwijn deed ook een act/show/iets op de uitrijking van de Gouden Loeki. Het was pijnlijk om te merken dat het publiek (allemaal reclamemakers) slechts één keer écht moesten lachen en voor de rest hoorde je wat schaapachtig gelach hier en daar in de zaal......
Zou dit een eindejaarsgrap zijn? Zo van: "Haha, 1 januari, gefopt!"
Maar hoeveel hebben hem afgezet na 5 minuten?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:04 schreef MrBadGuy het volgende:
Toch nog 313.000 mensen die er naar hebben gekeken![]()
Er schenen ook iets van 200.000 mensen naar de lege stoelen van de Wereld Draait Door terwijl ze staakten hebben gekeken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:04 schreef MrBadGuy het volgende:
Toch nog 313.000 mensen die er naar hebben gekeken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |