Je bedoelt Vanessa Williams - Colors of the wind?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:31 schreef superhero87 het volgende:
Pocahontas
Ik ook totaal niet!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:42 schreef --Globe-- het volgende:
Ik kan me die show met het thema liefde in zn geheel helemaal niet meer herinneren.
Dat was toch de uitzending dat ze (in de filmpjes) op het strand hun naam schreven en een rondvaart maakten door Amsterdam?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:42 schreef --Globe-- het volgende:
Ik kan me die show met het thema liefde in zn geheel helemaal niet meer herinneren.
oja.. nu weet ik t weer. Best wel veel geslijm was dat geloof ik..quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:46 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dat was toch de uitzending dat ze (in de filmpjes) op het strand hun naam schreven en een rondvaart maakten door Amsterdam?
Ja!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:46 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dat was toch de uitzending dat ze (in de filmpjes) op het strand hun naam schreven en een rondvaart maakten door Amsterdam?
Ohjaaaquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:46 schreef BVO het volgende:
Vooruit,
shiNinG_staR+1
Het heet "The power of love".
Robbie Williams Let me entertain you?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ohjaaa![]()
Nieuw vraag:
Welke nummers koos Jamai in de ronde waarin ze zelf nummers mochten uitkiezen (de show waarin Hind weg moest)?
+1 Svensationalquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:11 schreef Svensational het volgende:
Celebration geloof ik sowieso. En If you don't know me....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |