quote:je hebt helemaal gelijk! Volgende keer ben ik bij het concert...
Op zondag 23 juni 2002 15:50 schreef Mortischa het volgende:
Air is geweldig
Hoe is hun nieuwe cd btw? everybody hurtz?
Nog geen tijd gehad om te beluisterd.. erg schandalig..
Moon Safari daarentegen kan ik altijd van begin tot eind aanzetten, heerlijke achtergrond muziek.
ik zou ze weer eens in me cd-speler moeten leggen...
ben trouwens heel benieuwd hoe het er op lowlands uit gaat zien met hun.
quote:wat zei ik daar nou? op lowlands
Op woensdag 26 juni 2002 02:03 schreef flaphead het volgende:
ben trouwens heel benieuwd hoe het er op lowlands uit gaat zien met hun.
quote:Mee eens.. Les Professionels en Casanova 70.. heerlijke nummers voor op de achtergrond.
Op zondag 18 november 2001 18:43 schreef Zanderrr het volgende:
Ik vind die Premiers Symptomes EP eigenlijk het beste. Goede chill-muziek. All I Need vind ik zelf eik niet eens zo geweldig, ik ga meer voor de instrumentale nummers.
quote:Ik heb 'm geluisterd en hij is zeker okay, hij neigt alleen meer naar 10k Hertz dan naar Moon Safari. Da's helemaal niet slecht maar ik hou meer van die relaxte ambient deuntjes.
Op maandag 8 december 2003 19:08 schreef RichardQuest het volgende:
Misschien weten jullie het al, het volgende album heet Talkie Walkie en komt 26 augustus uit.
quote:
Op maandag 8 december 2003 19:10 schreef Retro het volgende:[..]
Ik heb 'm geluisterd en hij is zeker okay, hij neigt alleen meer naar 10k Hertz dan naar Moon Safari. Da's helemaal niet slecht maar ik hou meer van die relaxte ambient deuntjes.
Nog niet eens op gezocht
"At the river" van Groove Armada heeft zit ook in dezelfde sfeer als All I need.
Weet iemand toevallig of dit dé Air is, voordat ik kaartjes koop voor een totaal andere act met dezelfde naam?
quote:Het album komt 26 januari uit...
Op maandag 8 december 2003 19:08 schreef RichardQuest het volgende:
Misschien weten jullie het al, het volgende album heet Talkie Walkie en komt 26 augustus uit.
quote:Dit is dé Air...kopen die kaartjes!
Op maandag 22 december 2003 18:19 schreef AirwiN het volgende:
Ik zie net op de site van Paradiso dat Air daar 6 februari een optreden geeft. Ik kan er echter niks over vinden op de site van Air zelf.Weet iemand toevallig of dit dé Air is, voordat ik kaartjes koop voor een totaal andere act met dezelfde naam?
quote:Thanks... De kaartjes zijn besteld!
Op dinsdag 23 december 2003 00:29 schreef Love Mae King het volgende:
Dit is dé Air...kopen die kaartjes!
Ga je zelf ook?
quote:Uiteraard...
Op dinsdag 23 december 2003 13:31 schreef AirwiN het volgende:[..]
Thanks... De kaartjes zijn besteld!
Ga je zelf ook?
hopelijk geven ze bij kink nog kaarten weg ofzo
quote:ik heb nog nooit iemand positief gehoord over een air concert en ik ken er toch aardig wat die het gezien hebben en wiens mening ik vertrouw. ook nu durfde ik het niet aan.
Op dinsdag 27 januari 2004 20:23 schreef superheist het volgende:
ik wilde wel, maar dat het gewoon 23 euro kost plus al die extra kosten erbij! vind het véél te duurhopelijk geven ze bij kink nog kaarten weg ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |