Wat moet ik ook doen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Moet hij ook doen.
Wat heb je vaak bij ons gedaan?quote:Ik heb vaak gedaan bij jullie Copycat![]()
Nergens voor nodig. Ik snap alleen niet waarom je zo uit je slof springt, na een simpele vraag die totaal geen aanval op je is.quote:Ik hou mijn achterwege .
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:56 schreef Duiveltja het volgende:
Allen rond het kampvuur en \"Kumbbaaayyyaaaaaaa!!!\"
[afbeelding]
Neequote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:33 schreef Dizer het volgende:
Mag hier een slotje op?
[Kwart-Finale] Leukste vrouw uit Meerdijk (GTST)
thx
quote:
Moet je nou weer het laatste woord hebbenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:37 schreef Duiveltja het volgende:
slot! Zie voor halve finale de post hierboven.
Je kan ook gewoon vragen om het topic op te schonenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:25 schreef weathergirl het volgende:
Copycat, misschien is het toch handiger dat broodmagere celebs topic dicht te laten, blijkbaar kan het niet zonder discussie? Is natuurlijk jouw beslissing, maar nu alweer is het niet mogelijk gewoon plaatjes te kijken zonder daar de opmerkingen en meningen over dik/dun en eetproblemen en kotsen tussendoor te lezen.
Ja da's waarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon vragen om het topic op te schonen
Yepz.quote:
Het blijft ook een lastig topic. Het is heel moeilijk om niet te oordelen over die foto's...! Soms staat er een foto bij en dan moet je gewoon reageren.... maar het is toch alleen een nicole ritchie topic geworden dus wat dat betreft is het niet eens zo boeiend meer. Misschien een idee om een Nicole Ritchie "hoe gaat het met haar vandaag?"-topic te openen in SHO? En de broodmagere celebs laten voor wat het is.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yepz.
Tot nader order of voorgoed.
agreed.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:07 schreef Copycat het volgende:
De reeks heeft inderdaad haar langste tijd gehad. Het is uitgekauwd en draait óf om Nicole Ritchie óf om zaken die niet in SHO thuishoren. Dus blijft het topic gesloten.
En om nu een puur gewichtgerelateerd topic enkel over Nicole Ritchie te openen, vind ik persoonlijk een beetje magertjes. Ze komt vast wel weer in het nieuws, al dan aan de hand van een gewichtgerelateerde roddel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |