Zou een welkome afwisseling zijn voor die terminale schurftquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:37 schreef Zhenar het volgende:
IK HOOP DAT JULLIE GENITALE WRATTEN KRIJGEN!
![]()
!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou een welkome afwisseling zijn voor die terminale schurft.
Hoeveel zijn er dan?! Toch alleenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:45 schreef Copycat het volgende:
Om dat éééne topic het zovééééélste incrowd topic is.
De ShowChatters zijn dus eigenlijk niet gewenst in SHO?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:07 schreef Copycat het volgende:
FOK! is voor alle users, niet enkel voor kliekjes...
Dat lees je helemaal verkeerd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:10 schreef BVO het volgende:
De ShowChatters zijn dus eigenlijk niet gewenst in SHO?
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom ga je dan niet voor een topposters lijst ipv showchat?
Probleem opgelost lijkt me
Nou de SCers zullen ook wel staan i/d lijst met topposters zoals die gebruikt werd in IDO..quote:
Ja dusquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:07 schreef Copycat het volgende:
FOK! is voor alle users, niet enkel voor kliekjes...
Omdat? Wat is er mis met een spel waarin velen plezier zullen hebbenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lees je helemaal verkeerd.
Het moet echter niet zo worden dat naast de bestaande SC een tweede verkapte sc komt, met precies dezelfde users, maar dan verhult in een spelletje.
Die 'velen' zoals jij het noemt beperken zich mi enkel tot de showchatters. Hence: in Showchat.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:14 schreef Svensational het volgende:
Omdat? Wat is er mis met een spel waarin velen plezier zullen hebben
Ja, die dus. Die hebben plezier in zo'n spelletje, waarom zou dat niet mogen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die 'velen' zoals jij het noemt beperken zich mi enkel tot de showchatters. Hence: in Showchat.
Het mag wel alleen kan het best in het bestaande SC topic. Ik zie de toegevoegde waarde van een apart topic niet in, omdat de deelnemers waarschijnlijk allemaal SC-ers zullen zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja dusAls er dus mensen zijn die gezellig met elkaar in een topic slowchatten is dit gelijk een "kliekje" dat verder niks mag? Waarom kan zo'n survivalspel wel in andere subfora maar niet in SHO?
0,0 vandaar dat dit ook de laatste editie was.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:23 schreef BVO het volgende:
Wat was dan de toegevoegde waarde van een apart awardstopic, aangezien de deelnemers daar ook voor het grootste deel SC-ers waren?
Mijn persoonlijke mening?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:23 schreef BVO het volgende:
Wat was dan de toegevoegde waarde van een apart awardstopic, aangezien de deelnemers daar ook voor het grootste deel SC-ers waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |