quote:Op donderdag 29 december 2005 21:04 schreef Jojogirl het volgende:
En over Sven KramerHopelijk mogen we nog heel wat jaartjes van zijn talent genieten en brandt ie niet te snel op.
Leuk zo'n opmerking van 5 jaar geledenquote:
Nee, het viel wat tegen dit jaar: voor de 4e keer op rij Europees kampioen, voor de 4e keer op rij Wereldkampioen en slechts 1x Olympisch kampioen.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:42 schreef marcodej het volgende:
En toch vond ik hem dit seizoen minder overtuigend dan voorgaande jaren. Dit jaar had hij eigenlijk altijd wel wat. Nu was het gewoon goed, voorgaande seizoen was het super. Dat 'wowgevoel' heb ik eigenlijk dit jaar niet gekregen.
Tuurlijk, wat ik zeg, het is nog steeds goed. Maar voorgaande jaren reed hij soms op zi'n manier dat ik echt op de bank stond te springen, zo goed. Dat niveau heeft hij dit jaar eigenlijk niet gehaald.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, het viel wat tegen dit jaar: voor de 4e keer op rij Europees kampioen, voor de 4e keer op rij Wereldkampioen en slechts 1x Olympisch kampioen.
Matigjes hoor.
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat ik zeg, het is nog steeds goed. Maar voorgaande jaren reed hij soms op zi'n manier dat ik echt op de bank stond te springen, zo goed. Dat niveau heeft hij dit jaar eigenlijk niet gehaald.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |