En dat scheelt gewoon 20+ seconden!!! Maarja Heerenveen is wel laagland en SLC hoogland... Desalniettemin nog steeds een wereldprestatie!quote:Op zondag 11 maart 2007 01:02 schreef Remzz het volgende:
Doet me toch een beetje denken aan Gianni Romme in Heerenveen die 13.03.40 was ook buitenaards.
moet je nagaan dat Kramer die 12.48 volgens mij in Heerenveen tijdens het WK allround reedquote:Op zondag 11 maart 2007 01:37 schreef Public_NME het volgende:
[..]
En dat scheelt gewoon 20+ seconden!!! Maarja Heerenveen is wel laagland en SLC hoogland... Desalniettemin nog steeds een wereldprestatie!
Wat een ongelofelijke tijdquote:
Denk dat de NOS hem vanmiddag nog wel eens helemaal laat zienquote:Op zondag 11 maart 2007 07:52 schreef unpredictable84 het volgende:
is er iemand die weet waar je op internet een filmpje kan vinden waarin je hem die 10 km zit schaatsen? heb al rondgekeken maar ik vind niets. gisteren getracht wakker te blijven maar net voordat hij moest schaatsen, ben ik in slaap gemieterd
Baanwielrennen of zoiets, achtervolging.quote:Op zondag 11 maart 2007 03:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien gaat hij het over een paar jaar eens proberen in een andere tak van sport, deze vent is echt achterlijk goed.
Heb de laatste 6 rondjes opgenomen met mijn (slechte)tv kaart ik zal eens kijken of ik het fatsoenlijk op internet kan krijgen.quote:Op zondag 11 maart 2007 07:52 schreef unpredictable84 het volgende:
is er iemand die weet waar je op internet een filmpje kan vinden waarin je hem die 10 km zit schaatsen? heb al rondgekeken maar ik vind niets. gisteren getracht wakker te blijven maar net voordat hij moest schaatsen, ben ik in slaap gemieterd
Ziet er goed uit man goed dat je het hebt opgenomen.,.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:04 schreef Remzz het volgende:
http://members.home.nl/mullerremco/Sven%20Kramer.wmv
Ik dacht zelf eigenlijk aan 3?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |