Dat is een Engelse hattrickquote:Op donderdag 29 december 2005 21:41 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hattrick is 3 achter elkaar in een helft
Juist niet.quote:
en Heraclesquote:Op donderdag 29 december 2005 21:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik hoop echt dat willem 2 gaat degraderen
quote:
Vijf dus. 49 - 44 = 5.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:57 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
ff kijken hoeveel az er mag maken om meest scorende ploeg te blijven
edit: 4 dus![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:50 schreef Ayaxola het volgende:
Ach, in de nacompetitie redden ze het waarschijnlijk niet
dan staan we gelijkquote:
Dan moet AZ er dus zes maken om de meest scorende ploeg te zijn, niet 4. Als ze vier keer scoren, hebben ze een doelpunt minder dan Feyenoord.quote:
Volgde toen niet de beruchte "kleuterklas-opmerking" van Adriaansequote:Op vrijdag 30 december 2005 14:56 schreef Ayaxola het volgende:
Maar AZ maakt er toch geen 6
Vorig jaar won ADO in Alkmaar toch?
Nee, AZ won met 2-0quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:56 schreef Ayaxola het volgende:
Maar AZ maakt er toch geen 6
Vorig jaar won ADO in Alkmaar toch?
Denk het ook.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:51 schreef fanneke het volgende:
De wedstrijd AZ-ADO is overigens zojuist afgelast.
Denk dat er nog wel meer volgen gezien de voorspelling voor sneeuw en ijzel.
En het leukste is nog wel dat die wedstrijd waarschijnlijk op een doorde weekse kutdag worden ingehaald.quote:
In de samenvatting welquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:33 schreef Saekerhett het volgende:
Laten ze nu dan misschien Heerenveen - Ajax zien op Talpa?
Mjah, RTL5 bedoel ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
In de samenvatting wel![]()
Ik weet niet wat RTL5 gaat doen, ik denk dat ze een film uitzenden, dat was vorige keer ook zo toen een live-wedstrijd werd afgelast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |