was ziekquote:Op donderdag 29 december 2005 19:54 schreef Radegast het volgende:
Waarom begon Farfan niet in de basis?
Is ziek geweest tijdens de kerstdagen. Hiddink is zuinig op zijn spelers.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:54 schreef Radegast het volgende:
Waarom begon Farfan niet in de basis?
moet je er toch eerst voorbijquote:Op donderdag 29 december 2005 19:55 schreef superjoden het volgende:
dat is mooi. Dan worden wij in april al kampioen
ik weet niet wat FEY morgen doet maar Willem II gaat nu 3 punten halenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:56 schreef Jajong het volgende:
Okay, kunnen we morgen dus t gat verkleinen naar 9
Als AZ en FEY morgen nou verliezen. Worden wij kampioen!
Feyenoord begint over 2 minuten al.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:56 schreef Jajong het volgende:
van Twente wel. Laten we hopen.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:55 schreef AapNootMies het volgende:
De ommekeer?
moet jij nou gelijk alles weer verpestenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet je er toch eerst voorbij
En laat het dan ook een definitieve ommekeer zijn. Niet na de volgende wedstrijd weer omkeren.quote:
Ach weet ik veel wanneer die kutclub speeltquote:Op donderdag 29 december 2005 19:57 schreef superjoden het volgende:
[..]
ik weet niet wat FEY morgen doet maar Willem II gaat nu 3 punten halen![]()
prrrrreciesquote:Op donderdag 29 december 2005 19:59 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
En laat het dan ook een definitieve ommekeer zijn. Niet na de volgende wedstrijd weer omkeren.
Fey moet vanavondquote:Op donderdag 29 december 2005 19:56 schreef Jajong het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ach weet ik veel wanneer die kutclub speelt
het zwamborn effect???quote:Op donderdag 29 december 2005 20:05 schreef superjoden het volgende:
[..]wees eens lief
![]()
Willem II gaat mij geld opleveren door de 3 punten mee te nemen
Ik zie het heel somber in voor Willem IIquote:Op donderdag 29 december 2005 20:12 schreef borisz het volgende:
willem 2 gaat hopelijk winne
wilt???quote:Op donderdag 29 december 2005 20:15 schreef Urquhart het volgende:
Bij Willem II wilt Feyenoord weleens onderuit gaan, in een thuiswedstrijd zie ik het echter somber in voor de Tilburgers.
Vooralsnog heet dat logica te zijn. Ajax scoort, het koopt een spits. Feyenoord scoort niet, het haalt een verdedigerquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:44 schreef okee6 het volgende:
[..]
Vooralsnog heet dat logica te zijn. Ajax scoort, het koopt een spits. Feyenoord scoort niet, het haalt een verdediger![]()
De Tolk, de tranen springen in m'n ogen bij het zien van je avatar.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:46 schreef DeTolk het volgende:
Zegt al genoeg over jou. Maakt het toch duidelijk dat je wat rotterdams bloed hebt.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:48 schreef fanneke het volgende:
[..]
De Tolk, de tranen springen in m'n ogen bij het zien van je avatar.
Het was zo'n aardige jongen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |