dat ding vind je overal op internet de dag ernaquote:Op donderdag 29 december 2005 19:33 schreef Simple_Mind het volgende:
Ooh.. echt zonde dat ik er dan niet ben.. Ik ga eens kijken of er nog een videorecorder in huis over is die nog niet volgenpland staat met opnamen
ben pas weer op 1 januari bij mn computer (we vieren oud en nieuw zoals ieder jaar in limburg bij familie.. en gaan morgenmiddag al daar naartoe), maar dan zal ik direct wel even in dit topic kijken, waar vast wel een link geplaatst zal zijn tegen die tijdquote:Op donderdag 29 december 2005 19:38 schreef the_jasper het volgende:
[..]
dat ding vind je overal op internet de dag erna
Dat zijn leuke stukjes jaquote:Op donderdag 29 december 2005 19:59 schreef Paveway het volgende:
Heerlijk als lebbis zich kwaad maakt...
Ja dat weet ik, maar omdat Joep van 't Hek nu zelf op 31 december de conference doet en hun vorig jaar dat deden...quote:
Hun deden het al zo'n tien jaar op de radio. Hebben meer traditie dan hun concurrent.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar omdat Joep van 't Hek nu zelf op 31 december de conference doet en hun vorig jaar dat deden...
Volgensmij is dit ook al een paar jaar op TV hoor.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:08 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik wist niet eens dat hun ook weer een conference hebben gemaakt, ik dacht alleen Joep van 't Hek. Morgen maar is even kijken.
hun zijn lekker veel beter dan Joepquote:Op donderdag 29 december 2005 20:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar omdat Joep van 't Hek nu zelf op 31 december de conference doet en hun vorig jaar dat deden...
Wie niet ?quote:Op donderdag 29 december 2005 20:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hun zijn lekker veel beter dan Joep
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |