Gemaildquote:Op donderdag 29 december 2005 21:27 schreef SCaRaB het volgende:
¤17,50 incl verzendkosten en we hebben een deal (postzegels + doosje)
mail me op paul[at]mystery-land.net
Daar heb ik gisteren naar gezocht. Maar op één of andere manier is net de versie verkeerd. Inmiddels heb ik een mail van de TS waarin hij een link geeft naar het goede bestand...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
Zit een Broadcom chipset opmaar je kan bij Dell gewoon de driver downloaden hoor
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Daar heb ik gisteren naar gezocht. Maar op één of andere manier is net de versie verkeerd. Inmiddels heb ik een mail van de TS waarin hij een link geeft naar het goede bestand...
Zit er nu 5 minuten in en draait zo te zien perfect! Ik heb zelfs de indruk dat mijn bereik iets groter is dan voorheen met een 11b-kaartje.quote:
Voorwaarde is een mini-pci slot.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:04 schreef Twanstra het volgende:
Hoi, ik heb een T30 IBM laptop weet iemand of ik deze kan gebruiken, zo ja dan ben ik wel geintreseerd.
als je de "oude" 1300 hebt, die waren doof. Die konden niets ontvangenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zit er nu 5 minuten in en draait zo te zien perfect! Ik heb zelfs de indruk dat mijn bereik iets groter is dan voorheen met een 11b-kaartje.
SCaRaB bedankt voor het snelle verzenden en de 'nazorg'![]()
Ik had een 1150 (11mbit), deze bevalt prima! Enige reden was eigenlijk de snelheid, dit zet toch wat fijner bestanden over (voor internet heb je de hoge snelheid niet echt nodig!)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:34 schreef SCaRaB het volgende:
[..]
als je de "oude" 1300 hebt, die waren doof. Die konden niets ontvangende nieuwe 1350 (deze) zijn veel beter wat betreft de instelilngen en ontvangst
Zoiets als dit:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:33 schreef SCaRaB het volgende:
je zou moeten kijken aan de onderkant van je laptop! daar zitten allemaal "vakjes" voor je geheugen enzo.. haal er een paar open als hij uit staat en heb je een soort apart pci slot dan zou het kunnen
nog niets binnen gehad..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:34 schreef Twanstra het volgende:
you have a mail.
MiniPCI slot heb je nodigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zoiets als dit:
[afbeelding]
(Hier zit het kaartje er al in!)
Maar ik wel...quote:
Dat wil ik ook!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Maar ik wel...Maar ik doe em niet weg hoor, bevalt veel te goed
![]()
wie van de 200 mensen ben jequote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:06 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Dat wil ik ook!Maar de TS reageert niet :|
zow eindelijke tijd om je mailtje terug te sturen!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:50 schreef Twanstra het volgende:
fritschy (apending) home (punt) nl
Ik heb al een bod gedaan via de mail
nog niet verkocht inderdaad.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:37 schreef TeleluvR het volgende:
Al verkocht?
Een vriend van mij heeft wellicht interesse, als je hem dezelfde deal kan geven als ik.
Toch niet, hoorde ik net, hij vind z'n 11 mbps voldoende. Sorry voor de dodequote:Op maandag 9 januari 2006 23:16 schreef SCaRaB het volgende:
[..]
nog niet verkocht inderdaad.
hoor van de andere bieders niets meer.![]()
mail me maar weerof hij dus
Of het kaartje werkt is niet echt afhankelijk van je processor, meer of je een vrij mini-pci slot hebt!quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:37 schreef Stinger666 het volgende:
Ik wil ik wil. ¤15,00 euro incl. verzenden. Waar kan ik je mailen? Neem aan dat ze het met de juiste drivers gewoon doen in een Athlon Mobile 2400+
Zeker is dat aanwezigquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:22 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Of het kaartje werkt is niet echt afhankelijk van je processor, meer of je een vrij mini-pci slot hebt!
jij ookquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:25 schreef Stinger666 het volgende:
Je hebt mail!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |