quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:51 schreef Gawaine het volgende:
Je kan hem beter ff met startkabels aan de auto van de buren hangen.maar waarschijnlijk wordt het een nieuwe accu
![]()
Hmmmm... Kan een jongetje van 4 een panda aanduwenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
Om te starten? Nee.
Daar komt veel te weinig constante stroom uit, startkabels zijn niets voor niets zo dik.![]()
Mogelijk kan je zelfs de electronica beschadigen.![]()
Eenschquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
Rijeischappen kan je niet zien hoor.![]()
quote:Er moet wel een leuk mokkel oppassen hoor.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[..]
Hmmmm... Kan een jongetje van 4 een panda aanduwen![]()
Ik heb m'n broer al gebeld, die komt er zo aan om me te helpen![]()
Bedankt voor de waarschuwing![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:04 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Bij een knaapje van 4 moet je hem in z'n 3 zetten i.p.v. in z'n 1
daar kan hij hem net doorheen duwen
Nee helemaal niet, zeg dat je normaal gezien je eigen kind nam maar dat hij niet thuis is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
Ocharme, dat doe ik m'n ventje niet aan![]()
Zou het raar zijn als ik het ventje van de buren leen om de auto aan te duwen?![]()
en als je pech hebt trek je de stoppen van je huis er ook meteen uitquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rijeischappen kan je niet zien hoor.![]()
[..]
Er moet wel een leuk mokkel oppassen hoor.![]()
[..]
Om te starten? Nee.
Daar komt veel te weinig constante stroom uit, startkabels zijn niets voor niets zo dik.![]()
Mogelijk kan je zelfs de electronica beschadigen.![]()
Een deel is beleving, dus de verpakking helpt wel mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mwoeaah!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:14 schreef Gawaine het volgende:
Nee helemaal niet, zeg dat je normaal gezien je eigen kind nam maar dat hij niet thuis is.![]()
![]()
Die vorige post ook.![]()
![]()
Volgens mij is het helemaal geen weer om een auto aan te duwen, hier is het keiglad.![]()
Over 2 uurtjes moet ik Nick halen.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:14 schreef Gawaine het volgende:
Nee helemaal niet, zeg dat je normaal gezien je eigen kind nam maar dat hij niet thuis is.![]()
Ik dacht dat gewoon konquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:14 schreef stinkie het volgende:
en als je pech hebt trek je de stoppen van je huis er ook meteen uit
quote:De Telegraaf
Vrouw blaast huis op met Panda en zelfgemaakte bom
Tilburg -
Getuigen zagen dat de gesluierde vrouw een kastje aan de auto koppelde waarna een hevige explosie volgde.
afhankelijk wat de motor zijn sterkste punt isquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:06 schreef Worldbeater het volgende:
Bij de ene motor kijk ik naar de rijeigenschappen, bij de andere naar de lijnen.
kan me voorstellen jahquote:Die Ace is echt een topmotor, supersnel en ook nog toergeschikt.
Ben niet verliefd op het uiterlijk.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:29 schreef R2-D2 het volgende:
Edit:
Update
Accu is niet stuk maar is leeggestart![]()
De volgende keer eerst kijken of er wel brandstof in de tank zit![]()
Tot straks
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:29 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik dacht dat gewoon kon't is maar goed dat ik het eerst vroeg
![]()
[..]
![]()
![]()
Edit:
Update
Accu is niet stuk maar is leeggestart![]()
Tot straks
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:40 schreef hicham het volgende:
Waarom vertoon je je niet meer, omdat je bang bent 'ons' beledigt te hebben of omdat je jezelf volledig belachelijk maakt met dat achterlijke kawagroen gedoe![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:14 schreef Worldbeater het volgende:
En Pimpber A.K.A. Phatprop A.K.A. Shoef Shoef begrijp ik wel een beetje..
.. Alleen Harley Davidson moet uit het rijtje.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat neem je terugquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
zijn post op M-F is van hetzelfde niveau alsaltijd doe, dus nemen we niet serieus
![]()
ZX6R/636 2003+, ZX-10, ZX-12. Zwart mag ook.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
mogelijke opvolgers voor over een jaar op dit moment zijn een ZX6R 636 of een GXS-R600 (vanaf 2002)
dus ja, lekker boeien
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:50 schreef worldpimber het volgende:incl. je tweede reply hierover
Sukkel
zwart isquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:52 schreef worldpimber het volgende:
ZX6R/636 2003+, ZX-10, ZX-12. Zwart mag ook.
Verhaal is idd merkonafhankelijk maar komt voort uit je kawagroene hersenkronkelquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]incl. je tweede reply hierover
Sukkel, ik had het niet eens over kawa only, ik heb er juist expres een merkonafhankelijk verhaal van gemaakt
![]()
Joh, 2 uurtjes van 200% whoepiequote:Op vrijdag 30 december 2005 13:53 schreef stinkie het volgende:
zom klaar maken om naar huis te gaan. Dan heb ik mijn 8 uurtjes er weer opzitten, inclusief 2 van 200%. KACHING!!!
Oeps, ik zie nu pas dat deze zin niet kloptquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:31 schreef hicham het volgende:
Shit, overkill aan smilies in mijn vorige post, dus ik gebruik deze smiley maar even geen posts.
Het schijnt dat we er hier meer hebben geinfecteerdquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:31 schreef hicham het volgende:
[..]
![]()
Hicham = SmiliesIk heb het van jullie geleerd
![]()
Jij bent nu officieel Fok! verslaafd!quote:
Dat weet je snelquote:Accu is niet stuk maar is leeggestart![]()
Tot straks
![]()
Grote mond op internet die gozer.quote:
Kregen jullie daar altijd gratis lunch?quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Grote mond op internet die gozer.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:03 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb net 410 euro overgemaakt voor de faktuur van de KLX.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |